''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Aralık 2014 Salı

Yılbaşı Nabersin???

"Aman Allahım yılbaşı ağacı mı kurmuşlar, aaaaa hindi mi yiyorlarrr, bizim dinimizde yok efendim böyle şeyler gavur bunlar gavur, yeni yılda hediye de neymişş?" çilerdenseniz bence bu yazıya hiiiç devam etmeyin efendim.

Ben kendimi bildim bileli evimizde devasa yılbaşı ağaçları kurulur. Hem de öyle böyle değil. Her sene yeni süsler alır, tüm aile toplanıp bir ritüel şeklinde şarkılı türkülü ağaç kurarız. Sonra yılbaşı akşamları masamız Allah verdiğince çeşitli yemekle ve mümkünse hindiyle donanır. Hepimiz birbirimiz için ağacın altına ufaklı tefekli hediyeler koyar, saat 12'yi geçer geçmez de hurrrraaaa hediyelere koşarız. 

Belirtmek isterim ki bu eğlencemiz bizim için sadece hayata renk katmanın bir yolu. Hristiyanlar gibi ayın 25'inde kutlanan Noel'i değil ayın 31'inde yeni yılın gelişini kutluyoruz. Bu tip hayatı renklendiren, bize mutluluk veren anlara 'aman gavur işi yapmayalım' bakış açısıyla bakmanın çok yanlış olduğunu düşünüyorum. 

Cadılar bayramında da arkadaşlarımla kılıktan kılığa girip bir kostüm partisine katıldık, çok eğlendik, hayatımızın en güzel anılarından birisi oldu. Şimdi benim inancıma, dinime laf mı edilmeli? Ben bunları sadece eğlenmek için yapıyorum.

Aslında koskoca bir posta konu olabilecek hassas noktalarımdan olan bir mevzuyu şööyyyle bir girizgah olarak kullandıktan sonra sizinle evimizin yeni yıl neşelerini paylaşmak isterim.

Şu gördüğünüz efendim bizim emektar yılbaşı ağacımız. Kendisi evimizin tarihteki 2. büyük ağacı olduğundan epeydir kullanıyor ve artık eskidi malesef. Son demlerini yaşıyor =)


Ayrıca son anda hediye alıcılardan olduğumuzdan ağacın altı daha tam dolu değil. Nom nom Kinder sürprizler göz kırpıyor ordan =))

Bunlar da ağacımızdaki en beğendiğim süslerden bir kaçı. Sizinle paylaşmak istedim.





 Bu mavi çan pek bişeye benzemese de benim için çok değerli. Kendim Finlandiya'da kaldığım zamanlarda almıştım. Üzerinde ren geyiği var. Finlandiya'nın resmi hayvanı gibi bir şey =)



Eskiden her sene çıkar yeni süsler alırdık ama artık hem çok orjinal süsler kalmadı, hem çok pahalı olmaya başladılar hem de malum ağaçta yer kalmadı =)

Gördüğünüz üzre ağacın konsepti çingere çadırı =) Hangi süsü beğendiysen al-tak tarzı çalışıyoruz ailece =)
İnternette  ve mağazalarda gördüğüm belirli renklere odaklanan konseptli ağaçlara bayılsam da kendi ağacımdaki hiçbir süsten vazgeçemiyorum ve tak takıştır tarzımdan ödün veremiyorum =))

Umarım hoşunuza gitmiştir =) Pencereden sokağa sarkan eve tırmanan modelli noel babalar, yılbaşı temalı sokak kapısı süsleri, evin birkaç köşesine serpilmiş yılbaşı temalı objeler de var ama sizi boğmak istemedim =) Belki bir dahaki seneye =))


Kendinize iyi bakın kukiler.
Görüşürüzzz....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^