''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Aralık 2014 Pazartesi

Kore Kozmetik Siparişlerim

İki farklı yerden iki farklı online alışverişim oldu. Henüz yeni sipariş verdim ama o kadar heyecanlandım ki sizinle hepsini paylaşmak istedim. Tabii ki paketlerim gelince tekrar bi post hazırlayacağım =))

Alışverişlerim makyaj malzemelerinden ziyade bakım ürünleri odaklı. Soğuk kışla birlikte zaten kuru olan cildime iyice kafayı taktığımdan bu oldu sanırım =) Bu ürünlere bi kavuşursam ozaman belki makyaj ürünleri odaklı yeni bi alışveriş yaparım.

1) Skinfood Strawberry Black Sugar Mask Wash Off

Kore kozmetiğinin demirbaşlarından birisi Skinfood Black Sugar Mask WAsh Off tur. Bilenler bilir. Ben de ilk önce onu sipariş vermiştim ama sonra ummalı bir araştırma içine girdim. Çilekli olanın kıvamı ve içindeki çilek özütü sebebiyle hassas ciltlere daha uygun olduğunu ve daha çok yumuşattığını öğrendim, bunu seçtim.

2) Innisfree Olive Real Cleansing Oil

Çılgınlar gibi yayılan temizleme yağı furyasına ben de katılmasaydım olmazdı değil mi? Yalnız kukiler inanamadığım bir şey var. Üç farklı drugstore a girip temizleme yağı sordum, teeee Kore'lerden söylemek istememiştim. Ama hepsi de öyle birşey yok bizde dedi. Ozaman sipariş vermek şart oldu =)

3) Tony Moly Luminious Goddess Aura Make Up Mist

Mist almak konusunda çok kararsızdım. Çoooook ama çok fazla araştırma yaptım. Bu mist hem primer olarak hem de makyaj sonrası kullanılabiliyor. Ayrıca yüzünüzde makyaj varken cildiniz kurursa sıkıp yüzünüzü nemlendirebiliyorsunuz, hem de makyajınız bozulmadan! Çantamın demir başlarından olacak gibi geldi. Umarım hayal kırıklığı yaşamam.

4) It's Skin Hyaluronic Acid Serum

Bu serinin losyonları kremleri falan da vardı ama ben serumu seçtim. Hem başka bi kremi zaten çoktan sipariş verdiğimden hem de hiç serum kullanmadığımdan denemek istedim. Uzun zamandır bu 'hyaluronic acid' ürünlerini takibe almıştım. Yeni yeni adını duyduğumuz bi madde ve aşırı nemlendirmesiyle nam salmış. Bakalaım bakalım nasıl olacak...

5) Etude House Skin Malgem Deep Moist

Bu ürüne BA-YIL-DIM!!! Umarım aynen okuduğum gibi gelir. Etude House bikaç ürünü olan bir Skin Malgem serisi çıkartmış. Malgem sanırım Korecede 'güzel cilt' yada ona benzer bir anlam taşıyormuş. Ben tabiiki deep moist seçtim. İsteyenlere fresh, smoother seçenekleri falan da var. Ürünün güzelliği isterseniz losyon olarak isterseniz de tonik olarak kullanılabilmesi. 

6) Etude House Collagen Moistfull Cream Set

Kore kozmetik sitelerini az çok dolanan herkesin bu setten haberi vardır sanırım =) Krem desek malum en çok satılan krem unvanı var. Mutlaka denemek istedim ben de.

7) Innisfree Eco Fruit Tint

Hani meşhur bir dudak makyajı var ya dizilerde, dudağın içi kırmızı dışı daha tatlı pembe tonlarında. İşte onu bu tintlerle yapıyorlarmış. Rujla yapılmaz mı? Tabiiki yapılır =)) Ama merak ettim, çok da ucuz birşeydi, attım sepete =)

8) Etude House Precious Mineral BB Cream Spf 30 Blooming Fit 

Ben hiç ama hiç fondöten kullanmayıp hayatını BB kremlerle geçiren birisi olarak mutlaka bir tane söylemem gerekiyordu. Meşhur Missha kremler ilk aklıma gelenlerdi. Missha'nın Türkiye online satış mağazası açıldığı için bana daha ulaşılır geldi =) O yüzden tercihimi Etude House'dan yana kullandım. Bu da en çok satılan ve tercih edilen ürünler arasındaydı zaten.


Alışverişim böyleydi kukiler. Umarım hepsi beklediğim gibi gelir. Hepsini ayrı ayrı deneyip yorum yazıları yazmak istiyorum. Ama söylemeliyim ki beklentim çoook yüksek =) 

Alışverişimin ayrıntıları, nerden nasıl yaptığımla ilgili merak ettiğiniz şeyler varsa bana yazabilirsiniz. Severek cevap veririm, her zaman bana birşeyler yazmanız mutlu ediyor =)

Kendinize iyi bakın kukiler.
Görüşürüzzzz....



2 yorum:

  1. Bana demişsin ama senin aldıklarında harika ürünler :) It's Skin Hyaluronic Acid Serum, Tony Moly Luminious Goddess Aura Make Up Mist ve Innisfree Olive Real Cleansing Oil bende almak istiyorum. Beğendin mi ürünleri? Nereden aldın birde ne kadara aldın ^^ Ben Kore Kozmetik Türkiye facebook sayfasından alıyorum param bari Yurdum insanına yarasın diye :D Sen w2beautyden almışsın sanırım. Kutunun geliş yazısını okudum ama kutuda bunlar yoktu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa teşekkür ederiiim ^^ burdaki ürünlerin yarısını w2beauty den aldım. yarısını da senin aldığın sayfadan. senin bahsettiğin ürünlerin tamamı facebook sayfasından aldım. bu seferki kargoda görmemişsindir benim bi ay önce geldi. yeni gelen kutunun geliş yazısını ben de okudum, orda da ürünlerim var ama daha elime geçmedi, geçince yazıcam inşallah =D

      Mist bir şahane! Çok çok memnunum. cildim çok kuru olduğu için makyajdan sonra bir gerilme oluyor gün içinde, çantamda taşıyıp fıs fıs sıkıyorum istediğim zaman hem makyajı bozmuyor hem de nemlendiriyor =)
      serumdan da çok memnunum, nemlendirici öncesi kullanıyorum. tek dezavantajı yarısı bitti bile, çok uzun gitmeyecek bir ürün malesef =(
      temizleme yağına gelince, çok uzun zamandır bir yağ almak istiyordum, araştırdım en iyisi bu diye buldum. ama şu anda kullandığım ürün bitmediği için henüz deneme fırsatım olmadı. deneyince mutlaka bir yorum yazacağım =)

      Sil