''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 Aralık 2014 Cuma

2014'ün En İyi Dizileri

Eveeet uzun zamandır bunlardan yapmak istiyordum. 

Sene bitmeden fikirler paylaşılmalı.

Listede hiçbir sıralama göz etmedim haberiniz ola!

1) It's Okay That's Love

Her ne kadar sıra gözetmedim dediysem de o kadar da değil! 201'ün en güzel dizisi gerçekten de buydu bence. Oyunculuklar, Aman Allahım!!! En sevdiğim kadın Gong Hyo Jin ve en sevdiğim adamlardan Jo In Sung! Mükemmel bir ekran uyumu! Uzuun uzun anlatmak isterdim ama yorum yazısı yazmıyoruz burda diyerek kendimi frenliyorum. 

Taam bundan sonrası cidden sırasız, valla =))

2) You Who Came From The Stars

Açıkça söylemeliyim ki dizi başladığında Jun Ji Hyun'a gıcık olmuş, bu ne biçim bi kadın ya demiştim. Zaman geçtikçe alıştım ve çok sevimli gelmeye başladı ama. Kim Soo Hyun'a gelince, uzaylı tiplemesi için ondan daha iyisi olamazdı diye düşünüyorum =) Ama yine de milletin böyle hayran kalacak, aşık olacak ne bulduğunu anlayamıyorum. Bunca başrol eleştirisine rağmen tartışmasız yılın en iyi senaryo ve dizilerinden birisiydi.

3) Fated to Love You 

Lee Gun'un kahkahaları hala kulağımda desem yalan olmaz =) En başta Dok Go Jin'i bana inanılmaz derece anımsattığı için sevmiştim onu. Sonradan kendi krallığını yarattı kalbimde =) Yalnız uzun saçlı Lee Gun demek istiyorum dip not olarak =) Gerçekten izlenmesi çok zevkli bir diziydi.

4) Inspiring Generation 

Tamamen sadece merak üstüne başladığım bir diziydi. Mükemmel senaryoyu, K,m Hyun Joong'un oyunculuğundaki akıl almaz ilerlemeyi ve tabii karizmasındaki inanılmaz artışı gördükçe bölümden bölüme artan bir keyifle izledim. Bu tarz dizileri genelde sevmediğimden bunu sevmiş olmama şaşırdım. Gerçekten soluksuz izlenen bir aksiyon-drama.

5) Cunning Single Lady

Hepimiz biliyoruz ki bu dizi Joo Sang Wook'u çok çok daha daha çok sevelim diye yapılmıştı sadece. Amacına da ulaştı diyebiliriz =) Yılın en sevimli romantik komedilerindendi. Bir nefeste izledim.

6) You're All Surrounded

Cha Seung Won ve Lee Seung Gi aynı dizide. Aslında bu cümlede kesmem gerekiyordu. Ama bu diziye dair tek ufacık bir hayal kırıklığım var. Siz de Seung Won'u daha fazla romantik sahnede görmek istemediniz mi? Yani sanki o yaşlanmış, ununu elemiş eleğini asmış da romantizm Seung Gi'ye kalmış havası vardı dizide. Üzüldüm. Ben dibine kadat Cha Seung Won hayranıyım karrrdeşim!!!

7) Doctor Stranger

İtiraf ediyorum Jin Se Yeon'u hiii ama hiç sevmiyorum. Sırf onun yüzünden dizi benim için biraz zordu. Ama Lee Jong Suk ve onun tatlı mimikleri her şeyi unutturdu =) Senaryo inanılmaz akılcı ve akıcıydı. İlk bikaç bölüm Se Yeon yüzünden eziyet olduysa da kendimi Jon Suk'un cazibesine bıraktım =) Çok iyi dizi be abi!

8) Witch's Romance

Sevdim arkadaşım ben bu diziyi. Hatta bayıldım. Hatta dönüp dönüp tekrar izleyesim geliyor. Milletin kusarcasına yazdığı eleştirilere anlam veremedim değil bildiğin anlayamadım. Bikere bana Park Seo Joon gibi tatlılık abidesi bir adamı tanıttı. Kesinlikle Lee Jong Suk ve Lee Seung Gi'nin tahtlarına aday bence. Sempatik kral!

9) I Need Romance 3

Tamam tamam! 2 dizi üst üste gelince anladım ki ben sanırım noona dizilerini seviyormuşum. Ayyy burda da enbaşlarda Kim So Yeon'a gıcık olmuştum. Sanırım bazı aktrislere dizinin başında gıcık olmak gibi bir huyum var. Yalnız umarım aramızda Song Joon'un karizmasını, sesini, duruşunu tartışmaya kalkışacak bir hadsiz yoktur =)) Benim gibi sese aşırı önem veren bir tipseniz zaten eleştiri kabul etmediğini bilirsiniz =) Bayıldım bu diziye tek kelimeyle! 
PS. I Need Romance serisinin tamamını çok seviyorum bu arada.

10) Full House Thai

Buraya kadar geldiyseniz bu sürprizi de hak ettiniz demektir.
Yılın en en en en ennnnnn güzel dizilerinden birisi Full House ın Tayland versiyonuydu. Mükemmeldi. Kore versiyonlarının her ikisine de takla attırırdı. 
Öncelikle gerçek isimleri de Mike ve Aom olan bu mükemmel çifti tanıttı bana. Her ikisinin de stalkerı modunda hala deli gibi takip ediyorum. O kadar popüler oldular ki diziden sonra We Got Married tadında show falan yaptılar.
Neyse sonra Mike D'Angelo denen bu mükkemmel adamı tanıdım ki hayranıyım, ölüyorum bitiyorum. Mükemmel bir insan.
En son olarak da bu adamın birlikte müzik yaptığı öz be öz kardeşi olan şahane insan Golf Pichaya'yı tanıdım. Ğıaaaaaa demek istiyorum. Nasıll bir ikili, nasıl genler bunlar, nasıll bayılıyorum size!!!
Bu dizi mutlaka ama mutlaka izlenmeli kukiler! Ciddiyim! Şakam yok! İzleyin!


Umarım listem faydalı olur! Yok yok kesin olur bunların hiçbirisini izlemek gram kaybettirmez size =)

Kendinize iyi bakın.
Görüşürüzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder