''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Aralık 2014 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Snog of the Week (3)

Hiç tarzım olmasa da Super Junior u zaman zaman takdir ettiğimden bahsetmiştim.

Bu haftanın şarkısı benim gözümde daha çok bi marş.

Yani dinlerken ayaklarımı yere, yumruklarımı göğsüme vurarak bir 500 Spartalı edasıyla düşman üzerine yürüyesim geliyor.

Ben bu şarkıyı dinlerken her konuda gaza gelebilir Allah Allah nidalarıyla her şeyi yapabilirim.

Sizi şüper ötesi Şupe Junior ve Şuperman'le başbaşa bırakıyorum.


Ayrıca bu sahne performansı önünde şapka çıkarmaktan başka ne yapılınabilir kukiler? (inşallah doğru kulanmışımdır kelimeyi ^^)

Bir ayrıca da Siwon'un sesini duyamamaya gönderiyorum.

Keyifli dinleme ve izlemeler =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^