''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Ağustos 2017 Cumartesi

FT ISLAND TÜRKİYE'DE!

My Music Taste İsimli bir internet sitesi üzerinden Avrupa çapında bir anket gerçekleştirildi kısa zaman önce. FT Island Avrupa'da konser verecekti ve hangi ülkeden daha çok ye alırsa o ülkeye gideceklerdi. Ve benim de oy verdiğim anket sonucunda kazanan Türkiye oldu!


Afişte de gördüğünüz gibi 29 ekimde Volkswagen Arena'da saat 4'te mükemmel bir konser bekliyor bizi! Ama korkmuyor da değilim. Daha önce yine böyle Türkiye'nin kazanmasına rağmen, oy veren düşüncesiz ergenle bilet almadığından konserin iptal edildiği durumlar oldu çünkü. Bildiğiniz rezillik!!!!

Ben FT Island hayranı değilim ne yalan söyleyeyim, ama çok severim. Ayrıca hayatımda bir kere görebileceğim sevdiğim bi grup Türkiye'ye gelmişken Tarkan'a, Sertap Erenere'e falan vereceğim bilet parasını onlara vermeyi tercih ederim. Zaten gelmelerini çok istediğim oy vermemden belli! 

Ayrıca oy verdiğim için de %10 indirim kazandım hihihih^^ Ama daha önce beni okuyanlar bilir, yakın çevremde Kore'yle ilgilenen kimseeeeeeecikler yok! Dolayısıyla yüksek ihtimal yalnız gidicem konsere. Ama 2 kişilik bileti indirimli alma hakkım da var...

Demem o ki... Aranızda gerçekten bütçesini ayırıp bu konsere gitmek isteyen varsa bana ulaşabilir. Benimle birlikte biletini %10 indirimli alabilir. Hem de tanışırız, kaynaşırız güzel olur^^

Umuyorum ki bu konser de neye oy verdiğini bilmeden tıklayan ergen Kore aşıkları yüzünden rezillikle sonlanmaz.


Yazımı ennnnn sevdiğim, dinlemelere doyamadığım FT Island şarkısıyla sonlandırıyorum. Mutlaka dinleyin. FT Island sevmeyen bile şu şarkıdan sonra sevmeye başlayabilir çünkü^^


1 Ağustos 2017 Salı

İzledim: My Only Love Song

my only love song ile ilgili görsel sonucu

Ünlü ve şımarık aktris Song Soo Jung, bir skandal yüzünden magazincilerden kaçarken bir arabaya biner ve navigasyonu takip eder. Birden bire kendisini, rol aldığı dizideki tarihi dönemde bulur. Hatta karşısında da dizideki hikayenin kahramanı vardır, ama oyuncu olarak değil, tarihteki gerçek haliyle: On Dal!

İlgili resim

Eveeeeeeet! Kore dizilerinin Netflix'i de ele geçirdiğinin kanıtıdır öncelikle! Hayırlı olsun...

Sıkı takip ettiğim ama anlamsız bir şekilde biten (sitemimi burda yapmak yersiz oldu ama...) We Got Married programının ennnn sevimli çiftlerindendi Lee Jong Hyun ve Gong Seung Yeon. O zamanlar kızı tanımıyodum ama CNblue'yu ezelden beri severim (hatta Türkiye'ye geldiklerinde izleme şansı bile bulmuştum). Yani Jong Hyun ezelden beri tam bi canımdı!

Ay orda onlar nasıl tatlı, nasıl öpüş koklaş anlatamam... Bittiklerinde çok üzülmüştüm, kesin gerekten sevgili olurlar demiştim, olmadılar. Ama birlikte dizi çekme kararı aldılar, yani hala geç değil hihihi^^

Bu birbirine çok yakışan We Got Married çiftlerinin dizi çekmesi furyasını Song Jae Rim ve Kim So Eun'da 'Our Gab Soon' dizisiyle başlatmıştı. 

İlgili resim

Lee Jong Hyun, başlarda bencil olan ama sonradan aşkıyla düzelen sevimli dolandırıcı On Dal'i canlandırıyor. Bikaç diziden sonra oyunculuğunun artık iyice düzeldiğini söyleyebilirim. Beğendim. Ayrıca o kadar sevimli ki, gülünce dünya duruyor sanırım... 

Gong Seung Yeon ise şımarık aktris Song Soo Jung rolünde. Kendisini dünyanın merkezi zanneden, burnu havada, bencil, herkese kötü davranan bir kız. Ben kişiliği de ağzı da bu kadar bozuk bir kadın karakter izlememiştim Kore dizi tarihinde vallahi hahaha. Ne yaptıysa da pek sevemedim bu kızı. Hatta ilk bölümler dizinin çekilmez olmasına bile sebep oldu -_-

my only love song ile ilgili görsel sonucu

Dizi klişelerle dolu, tepkiler abartılı, bol bol karikatürize edilmiş anlar var. Yani aslında çok da kalite fışkırıyor diyemem. Her bölüm 30 dk ama, yani çerez gibi izleniyor. Hafif, zaman öldürmelik. Zamanda yolculuk olayını sevdiğimden orası güzel. Ama derin bir hikaye aramayın, yok!

İlgili resim
WGM izleyenler bilir, bu ikisi çok dokungaçlı bir çiftti. Sürekli olarak öpüşmenin eşiğine gelip, duruyorlardı. Ama tatlılık böyle akıyor paçalarından. 
Diğer bir yandan;
WGM'de Jong Hyun ve Seung Yeon çifti bittiğinde üzülenler için kaçırılmaz fırsat bu dizi benden söylemesi. Sonunda bu ikiliyi bir kez daha hem de bol romantik sahneleri olan bir hikayenin içinde görmek, dizi çok şahane olmasa da bi hoşuma gitti yani.

my only love song ile ilgili görsel sonucu

Bir de dizinin genç ve eğlenceli bir kadrosu var. En iyi karakterden en kötü karaktere kadar herkes sevilesi. 

my only love song love scene ile ilgili görsel sonucu

İşin özeti,
Bence CNblue ve Lee Jong Hyun hayranları
yada
We Got Married izleyip bu çifte bayılanlar izlesin bu diziyi. Onun dışındakilere pek de gerekli değil. 

Ben? Ben bayılmadım ama iyi ki de izledim. Onları tekrar bir arada pançik pançik izlemek iyi geldi sanki^^