''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Ağustos 2017 Çarşamba

İzledim: Suspicious Partner

Related image

Eun Bong Hee bir savcının yanında staja başlayan avukat adayıdır. İşe gittiği ilk gün, patronu olan savcı No Ji Wook'un, bir süre önce tacizcilikle suçladığı ve sonrasında da birlikte sarhoş olup hatırlamadığı bir gece geçirdiği adam olduğunu görünce staj döneminin çok da kolay geçmeyeceğini anlar. Bu sert savcının yanında staj yaparken birden bire cinayet zanlısı durumuna düşen Eun Bong Hee'nin yardım istemekten başka yine savcı No'dan başkası yoktur. Ama işin kötü yanı, savcı No, Eun Bong Hee'nin davasına, Bong Hee'yi hapse göndermek için atanır!

Suspicious Partner ile ilgili görsel sonucu

Gönlümün prensi demek istiyorum... İzlediğim sayısız Kore dizisi arasında TOP listemde Healer vardır, ondan dolayı da Ji Chang Wook'un kalbimdeki yeri çok büyük. 

Bi kere şu gülümsemesine bakar mısınız? O güldüğü zaman yani böyle bir etraf aydınlanıyor, insan ister istemez gülümsüyor, pozitif enerji saçıyor etrafa. Nasıl huzur veriyor anlatamam.

Karakteri olan No Ji Wook zaten mükemmel bir adamdı. Güzel seven, akıllı, ayakları yere basan bir adam... Ji Chang Wook da onu mükemmel canlandırdı. Özellikle hastanedeki ağlayıp feryat etme sahneleri mü-kem-mel-di! Zannediyorum ki şimdiye kadarki oyunculuğunun en iyi sahnelerinden birisiydi.

Suspicious Partner love scene ile ilgili görsel sonucu

Yalnız istemsiz olarak avukat Nam Ji Wook'u devamlı Healer ile kıyasladım. Mesela diziyi izlemesem bu fotoğrafı Healer'dan zannedebilirdim. 

Yada mesela avukat Nam, babasıyla ilgili bir mevzudan dolayı Bong Hee'den azcık bi uzaklaşmıştı. Aynı durum Helaer'da Ji Chang Wook'un karakteri olan Healer'ın başına gelmişti. Ay bunlar size çok anlamsız geliyor olabilir saçmalamalarımın kusurna bakmayın ama işte Healer'ı çok sevdiğimden hep bunlar geldi aklıma izlerken...

İlgili resim

Eun Bong Hee rolündeki Nam Ji Hyun'u izlediğim 2. dizi bu. İnanılmaz tatlı ve doğal bir kız. Açıkçası çok beğeniyorum. Beğenemediğim tek yanı, bütün rollerinde çok bebeksi, dudak büken bı tip olması. Her hali fazla saf, fazla çocuksu geliyor. Shopping King Louie'de de tipi öyleydi. Biraz oyunculuğunu çeşitlendirmesi lazım gibi gibi... Bir de söylemem lazım ki bunca bebeksi tavra rağmen 22 yaşından büyük gösteriyor. Sorry Nam Ji Hyun!

Eun Bong Hee keşke biraz daha tuttuğunu kopartan, biraz daha akıllı bir kadın ve daha güçlü bir avukat olsaydı. Sanki kendi başına bir iş beceremiyormuş, devamlı No Ji Wook ve diğerlerinin desteğine ihtiyacı varmış gibiydi. Biraz üzüldüm çünkü artık Kore dizilerinde daha güçlü kadın karakterler görmek istiyorum. Ayrıca dizinin başındaki o parlak karakteri sona doğru soluk, şımarık, asabi bir kıza dönüştü ki gıcık oldum ona da.

Suspicious Partner ile ilgili görsel sonucu

İkiliye gelince... Açıkçası dizinin ilk haberleri çıktığında hiç yakıştıramamıştım ama beklediğimden çok çok çok daha iyiydi. Zannediyorum ki senaryonun güzelliği, romantik ve aşk dolu sahnelerin bolluğu ve yine güzelliği bu çifti gittikçe büyüttü gözümde. 

Zaten (artık b.kunu çıkarma diyeceksiniz ama) Ji Chang Wook'un varlığı, dizilerdeki aşk miktarının artması için başlı başına bir sebep. Şöyle söyleyeyim, Empress Ki, Healer, K2 ve bu dizi... Hepsine bir bakın. Ji Chang Wook sanki o kadınlara gerçekten aşıkmış gibi bakıyor, dokunuyor, sarılıyor. Ben aşkı bu kadar gerçekçi yansıtan, gözleri rol yaparken bu kadar aşkla ve parlayarak bakan çok az adam gördüm. Bazılarına da böyle ne iyi oyuncu falan dedim ama meğerse gerçekten aşıkmış evlilik haberleri çıktı (yazar Descendants of the Sun için Song Joong Ki'ye laf atıyor). 

Yani uzun lafın kısası bu adamın bende yarattığı asıl his şu: ben çok yalnızım yaa... Evet bu adamın gözündeki o aşk, o sevgi dolu gülümseme bazen ne kadar yalnız olduğumu hatırlatıyor bana.İzleyince iç geçirip izlemeden durmadığım uyuşturucu gibi bişey be!

İlgili resim

Caaaaaağnım Choi Tae Joon, sonunda Missing Nine'daki berbat karakterinden sonra böyle ponçik, içimize sokmak isteyeceğimiz bir rolle geri döndü. Böyle ikinci erkek sendromu yaşatacak bir tip değil de sarılmak isteyeceğiniz, kankası olmak isteyeceğiniz bir adam. 

Sıkıntılarını, gariplikleri örtmek için yüksek sesle gülmeyi kendine kalkan edinmesi çok acıklıydı bence. Bir de avukat No'ya kendini affettirmek için peşinden koşmasına rağmen, gerçekte neler olduğunu hiç anlatmaması... Ve özellikle doğum günü sahnesinde gözlerim doldu. İşte tam da o halleri yüzünden içime sokmak istedim, sarılmak istedim dedim. Çok güzel bir adamdı.

Suspicious Partner lee deuk hwa ile ilgili görsel sonucu

Benim için dizinin en büyük sürprizlerinden birisi bu ajossinin ilk defa kötü adam olmamasıydı ki çoooooooook hoşuma gitti. Onlarca hain baba, katil patron, çete lideri, arkadan vuran ortak, sinsi müdür rollerinden sonra böyle saf, koca yürekli, eli bol ve en önemlisi komik-eğlenceli bir adam olmasına hem şaşırdım hem de çok sevindim.

Suspicious Partner love scene ile ilgili görsel sonucu

Beni azcık okuyan bilir ki diziler bittikçe izleyenlerdenim. Bu diziyi de hevesle bekledim bitsin diye ama bi gariplik oldu böyle bölüm sayısı 16'yı geçti 24'ü geçti 30'u geçti derken 40 bölüm oldu. Nasıl ödüm koptu anlatamam! Ne dizilerden vazgeçmişim ben 40 bölüm diye saysam bitmez... Tuttum nefesimi başladım el mecbur! 

Allahtan bölümler 30'ar dakikaymış. Anladığım kadarıyla bunlar 1'er saatlik 20 bölüm çekmiş ama sonra yayın sistemiyle ilgili bazı durumlardan dolayı bölümleri ikiye bölerek 40 bölüm yapmışlar. Zaten tek sayılı bölümler saçma sapan yerlerde bitiyor, anlıyorsunuz. 


Açıkçası genelde hukuk temalı dizilerde sıkılıyorum. Davalar, mahkemeler falan içimi bayıyor ama burda öyle olmadı. Hatta avukat olup onların yanında, o ofiste çalışasım geldi. Çünkü yan roller çok güzeldi, herkes eğlenceliydi, dizinin yürümesine yardımcı olan adli vakalar ilgi çekiciydi. Yani diziye dair sıkıcı hiçbir şey yoktu. 

Aşk, kıskançlık, dostluk, aile, katilden kaçma, katili kovalama... Her şey güzel bir senaryoya yedirilmişti ve su gibi aktı gitti. 40 bölüm su gibi aktı cidden!


Ayrıca dizide tam olarak olmasa da güzel bir bromance izledik. Özellikle No Ji Wook ve Ji Eun Hyuk'un aralarında geçen her şeye rağmen birbirlerini desteklemesi, başkan Byeun Young Hee'nin hukuk firmasını maddi manevi karşılık beklemeden desteklemesi ve Bang Siljangnim'in heryere avukat Noh'un peşinden gitmesi aşırı tatlıydı.


Bir de birbirinden nefret etmek sayısız nedeni olan ve tüm diziyi de gıcıklıklarla geçiren bu 3 kadının sonradan dost olması çok güzeldi.

İlgili resim

İlla bir eleştiri lazımsa, bu ikilinin geçmişlerinin bir noktada çakışmasını sevmedim. Çok klişe, bayat bir konu oldu artık bu. İki kişi aşık olurlar ama geçmişlerinde birlikte olmalarına engel olacak ortak bir olay vardır. ama sonra üstesinden gelirler felan... Sonunu bildiğimiz şeyler bunlar. Ya boş vereceksiniz yada o olay sandığınız gibi olmayacak, gerçeği öğreneceksiniz. Ne diye uğraştırıyorsunuz bizi yahu...

Ama bu kulp takmak için bulunmuş bir ayrıntı sadece...

Suspicious Partner girls night ile ilgili görsel sonucu

Demem o ki:
Dostlukların kurulması, tamir edilmesi ve güçlenmesi, bir aşkın doğması ve gelişimi, sebepleri şaşırtıcı olan heyecanlı bir katil hikayesi derken bu dizi pek çok açıdan izlemesi çok eğlenceli bir diziydi bence. 

Ayrıca da her şeyin masallardaki gibi olmadığını ama aşkın baki kaldığını gösteren gerçekçi ve çok güzel bir son izledik. Oyuncuları, karakterleri ve senaryoyu çok sevdim.  Ve tabii Ji Chang Wook'u!

Umarım gönlümün efendisi bir an önce askerden döner de (21 ay nasıl bir an önce olursa artık) onu böyle aşkla bakan karakterlerle görmeye devam ederiz^^





19 yorum:

  1. Tavsiyenle hemen izlemeye başladım sevgili Melly.Çok güzel yazmışsın eline sağlık.
    Ji Chang Wook hakkındaki düşüncelerine kesinlikle katılıyorum!Adam hep aşkla bakıyor,bizleri de böyle bir erkeğe özendiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaaaaa... çok seviyorum inan! yıllardır fanı olduğum so ji sub'dan bile daha aşk dolu bakıyor kabul etmem lazım. yalnız olduğumu hissettiren nadir insanlardan birisi eşek kafalı herif! hahahhaha

      Sil
  2. Ben 40 bolum sanıp izlemekten vazgecmistim �� Bu yaziyi okudugum iyi oldu simdi baslayabilirim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya ben de tırsmıştım ama ji chang wook işte adama her şeyi yaptırıyor^^ hihihihi

      ama allahtan 40 değilmiş. iç rahatlığıyla izleyebilirsin^^

      Sil
  3. Ji Chang wook'la tanışmam empress ki sayesindeydi galiba benim kalbimi derinden üzen ve bu kadar etkileyen nadir oyunculardandır. aşığım bu adamın tavrına, gülüşüne, geniş omuzlarına, suratıni garip şekillere sokmasina, gülüerken çevresini aydınlatmasına ve en önemlii karakterine diziyi izleyen biri olarak yorumlarına katılıyorum teşekkürler emek verip yazdığın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek, böyle güzel yorumlar okuyunca her gün bir dizi izleyip yazasım geliyor^^
      ji chang wook'la ilgili söylediğin her şeye kelimesi kelimesine katılıyorum! hali-tavrı, mimikleri, baştan aşağı tüm edası kendisine aşık ediyor...

      Sil
  4. ayyy ne demek o öyle inankı tüm yorumlarımı zevkle yazıyorum gariptir pek yorum yazmam sessiz izleyiciyimdir ama bana yorum yazzdırıyorsun galiba yazım tarzın çok güzel olduğu içindir^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy <3<3<3 bugün bütün kalpler benden sana!!!

      Sil
  5. ayyy ne demek o öyle inankı tüm yorumlarımı zevkle yazıyorum gariptir pek yorum yazmam sessiz izleyiciyimdir ama bana yorum yazzdırıyorsun galiba yazım tarzın çok güzel olduğu içindir^^

    YanıtlaSil
  6. Bitdi dizi ve beyendim Mely.Yani benimkide laf Ji Chang Wookun oldugu diziyi begenmiyeceksin de napican dimi ama😊.Sana 100% katiliyorum Mely hem yakisikli adam hem gulunce etrafi aydinlatan,aglayinca da insanin yuregine dokuna bilen bir oyuncu bence de.Bas rol kizi sadece romantik komedilerde izlenecek turden ama ya da bana oyle gecti bilmiyorum.) Choi Tae Joon ve diger oyuncular da guzeldi.Senaryo kurgu yavasdi ama.Ben polisiye dedektivleri cok izlerim belki ondandir bilmiyorum ama neden katilin gecmisini arasdirmayi neden o kadar ertelediler,hastanedeyken o kadar bos yere vakit harcadilar onlara takildim acikcasi.😂Sonucta pisman degilim izledigim icin.Hatta sonlara dogru No Ji Wooku savcilik koridorunda agir cekim gormek bile yetdi😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi beğenilmeyecek dizi asla değil de büyük büyük fantastik dizilerden sonra bi hafif kalıyor tabii ki. beğenmene sevindim ama şimdi neye başlayacaksın çok merak ediyorum hahaha^^

      Sil
  7. Kara kara dusunuyorum inanirmisin?!😣Cok begendiyim dizilerden sonra hep boyle bir bosluk hiss ediyorum ki,cok kotu.Acil tavsiye Melyyy😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy eski yazılara bi bak ama şuan aklıma gelmiyor malesef -_-
      aşırı geri kaldım bu aralar dizilerden -_-

      Sil
  8. Diziyi cok severek izledim bu adamin üçüncü dizisi resmen aşık oldum adama gozlerinin icindeki derinlik aldi götürdü beni umarim yeni dizilerinde de bu kadar basarili olur okadar guzel anlatmissinizki bana bisey demeye gerek kalmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumumu beğenmenize çook sevindim ^^ ji chang wook gerçekten çok güzel bakan ve çok güzel 'aşık adam'ı oynayan bi oyuncu. ben de bayılıyorum açıkçası.

      Sil
  9. Sonu mutlu mu bitiyor hüzünlü mü??

    YanıtlaSil
  10. İlk kez bir bloğa yorum yaziyorum 😊 bunuda sanirim jcw yaptirabilirdi.. bu diziyle ilgili acikcasi baska yerlerde negatif elestiriler okuyunca vazgecmistim.. healer ile tanistim o bitince hemen diğer oynadigi dizilere baktım doğal olarak :) tam izlemekten vazgecmisken dur bir melly yorumuna bakiyim sonra karar veriyim dedim ve bingo iyiki yorumunu okumusum diziyi gercekten sevdim evet iceriginde klise olan kisimlar var ama bence oyunculuğu duyguyu verisi aşık adamdan bir anda savci ciddiyetine gecisi genel olarak beklentimi fazlasiyla karsiladi.. sirada k2 ve ki yi izlemeyi düşünüyorum.. Netflix te romantik iki dizisi daha var ama maalesef iyi yorum goremedim sanırım onlari erteleyecegim.. uzun yazdim ama sözün özü izleyin keyifli vakit gecirin gozunuz gönlünüz acilsin 😌 daha cok yorum yaz melly gercekten anlatimin ve tercihlerin çok doğru bir kez daha anladim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa hem ilk blog yorumun olmasına hem de benim fikrimi merak edip gelmene aşşşşırı sevindim, gerçekten teşekkür ederim. healer ın bende yeri çok ayrı, bundan da müko güzel bence. ki de efsanevi iyi ama k2'ye bakarak kendi topuğuna sıkmamanı tavsiye ederim. yani başka dizilerden iyi olabilir ama bunlardan sonra bi fiyasko bence. hangi dizisine bakarsan bak -ki bu ve healer hepsinden iyi- ama melting me softly'e dokunma!!! o kadar diyorum, o kadar kötü o.

      tekrar tekrar şevklendirici ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim. gerçekten günümü aydınlattın <3<3<3

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^