''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Nisan 2015 Cumartesi

Yeni Bir Kore Uyarlaması: Senden Bana Kalan

Bir Kore takipçisi olup da A Millionaire's First Love filmini izlemeyeniz yoktur sanırım???


17 Nisan'da bu filmin Türk uyarlaması olarak Senden Bana Kalan isimli filmi izleyeceğiz.

Hyun Bin'in en önemli filmlerinden birisi. Sevimli ama şımarık zengin bir genç rolünde gamzelerin efendisi. Hem hatırlatma olsun hem de bilmeyene izlemek için gaz versin =)

Hyun Bin'in rolünü Sana Bir Sır Vereceğim dizisinden tanıdığımız Ekin Koç oynuyor.


Fantastik yapımları sevdiğim ve ilk defa bir Türk fantastik diziye rastladığım için Sana Bir Sır Vereceğim'i izlemiş ve çok beğenmiştim. Şimdilik Ekin Koç'a güvenim tam =)

Lee Yeon Hee'nin rolünü ise Neslihan Atagül canlandırmış.


Neslihan Atagül'ü önceden hiç izlemedim, malesef yorum yapamıyorum.

Dizinin fragmanını izlediğim kadarıyla çok yakın sahneler barındırıyor ama benim hoşuma gitti ve heyecanlandım =) 

Zaten Kore'den bir uyarlama yapıldığında ya birebir olmasından hoşlanıyorum yada hiç yapmasınlar. Konuyu, karakterleri alıp, orjinal halini ok beğenmemişçesine değiştirerek kullanmalarından hoşlanmıyorum pek.

Size de fragmanını koyuyorum ki bir göz atın =)


Ben şahsen 17 Nisan'ı sabırsızlıkla bekliyorum. Mutlaka izleyip kafamda bir karşılaştırma yapıcam =) Sonra belki size de anlatırım, ne dersiniz? =))



10 yorum:

  1. Bende özlemedimhemen listeye aliyorum hyun un ffilmini ama senden bana kalan içinbbirşeydiyemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Hyun Bin'i meşhur eden filmlerdendir bu mutlaka izlemeniz lazım^^ listenin başına koyun^^ Senden bana kalanı ben de hala malesef izleyemedim, ilk fırsatta gidicem sinemaya ^^

      Sil
  2. Kore dizileri amenna ama Kore filmlerine karşı ön yargılıyım ne zaman izlesem yok yaa bu ne dedim, hiç tatmin etmedi beni, oyunculuğunu sevdiklerim de dahil!
    Ben izlemedim bu filmi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa orjinal filmi diyorsun sen... evet kore filmleri dizilere göre daha bir tutuk oluyor ama ben kendine has o tarzını seviyorum ya. özellikle bu filmi çok tavsiye ederim, malum Hyun Bin de var^^

      Sil
    2. Hyun Bin'i seviyorum yaa sevmem mi hiç :) ama bir kez daha denesem mi şansı mı, izleyeyim mi?

      Sil
    3. yaa izle izle, sevmesen de en azından klasik bi filmi izleyip aklından çıkarmış olursun bişey kaybetmezsin. böyle suuu gibi akan macera dolu bi film değil ama naif, sade, sevgi dolu bi film^^

      Sil
    4. Peki en kısa zamanda izleyeceğim, tavsiyene uyacağım :)

      Sil
  3. iki filmide izlemiş biri olarak Kore yapımını daha çok beğendim *-*

    YanıtlaSil
  4. hemfikir olmamiza mutlu oldum ^^

    YanıtlaSil