''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2015 Pazartesi

Love Forecast

Sevgili kukiler,
Bugün size Lee Seung Gi'nin adını okur okumaz uçar adımlarla izlediğim yepyeni bir filmden bahsedicem.
Normalde sevdiğim aktörlerin filmlerini yayın tarihinden ayar önce öğrenir ve heyecanla beklerdim. Bu filmden nasıl haberim olmadı cidden bilmiyorum çünkü Seung Gi'yi çook severim. Ayrıca da bildiğim kadarıyla tontişin ilk filmi bu.


Film 18 yıldır çok yakın arkadaş olan Kang Joon Soo ve Kim Hyun Woo'nun arasındaki ilişkinin gelişmesini anlatıyor.


Filme sırf Lee Seung Gi var diye başladım, onun gül yüzü hatrına da ittire ittire bitirdim.
Üzülerek söylüyorum ki çok sıkıcı bir filmdi. Hikayenin yavaşş yavaş, insanı bezdirerek ilerlemesinden de karakterlerden de çok sıkıldım. 


Caanım Lee Seung Gi, 18 yıl boyunca aynı kızın peşinde koşmuş, peşinde koşmakla kalmayıp resmen kölesi olmuş, ezik, pısırık bir karakteri canlandırmış. Tamam adam katili bile oynasa tatlı olur, nurda da tatlı ama cidden canımdan bezdirdi karakteri beni. 'Olum eli yüzü düzgün, işinde gücünde sağlıklı adamsın, git kendine doğru düzgün bi kız bul. Amma koştun peşinden kedi gibi' diye bağırasım geldi ekrana!

Çok ama çok gıcık oldum anlayacağınız.


Kim Hyun Woo rolünde ise Moon Chae Won vardı. Good Doctor veya The Innocent Man'den tanırsınız. Açıkçası o dizilerde çok sevmiştim o yüzden onun varlığı da heveslendirdi beni bu film için.
Ama aman yarebbim!
Hyun Woo da ne illet, ne kendini beğenmiş, huysuz, insan kullanmayı seven, gıcık bi karakterdi anlatamam size! Yani bi insanın tek güzel yanı mı olmaz. Bence yoktu. Baştan sona sinir oldum hatta film mutlu sonla bitmesin istedim.

Malum bence Kang Joo Soon kesinlikle Kim Hyun Woo'dan zibilyon kat iyilerine layıktı. Ama gerçi o da o kadar salak ki 'sana müstahak be adam' desek yeridir.


Bence filmin enn güzel sahnesi birlikte dansettikleri sahneydi. Hatta o sahnede yüzüme aptal ötesi bi gülümseme yayıldı ve Lee Seung Gi'ye BA-YIL-DIM! Adamı neden sevdiğimi hatırlamış oldum =) 

Filmi izlemeyecekseniz de o sahneyi bulun ve izleyin derim =)


Ayrıca gariptir ama filmin sonu da gayet güzeldi. Yani malum Koreli senaristlerin aklından ne geçiyor bir türlü anlayamıyoruz. Son yazma konusunda pek bi kafaları karışık =) 

Neyse efendim, uzun lafın kısası Lee Seung Gi için herşeye varım diyenlerdenseniz ben sizi tutmayayım. Ama güzel bir romantik komedi arayışındaysanız koşar adımlarla uzaklaşın derim =)

Kendinize iyi bakın kukiler, öptüm ^^

2 yorum:

  1. açıkçası huysuz aksi kızın arkasından koşan erkeklere milleti ne olursa olsun gıcık oluyorum, bu tarz dizi ve filmler bayanlarda inanılmaz beklenti oluşturuyor özellikle koreli erkeklere karşı, lee seung giyi çok sevmem ama Moon Chae Wonu başarılı ve güzel buluyorum, popisi daha yüksek olmalı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ben de çok sinir oluyorum huysuz kızların peşinden koşan çocuklara :/ ama millet sırf dizi filme beklentiye düşüyorsa vay haline o kızların =)) neticede bunlar film ve senaryo yani peşinden koşan erkek de olur kız da, hikaye çeşitliliği böyle oluşacak di mi ama =) yaaa lee seung gi 'yi nasıl sevmezsin anlamadım cidden =)) my girlfriend is a gumiho veya gu family book u izleyip de hala sevmiyorsan saygıyla önünde eğiliyorum arkadaşım =)))

      Sil