''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Nisan 2015 Salı

İzledim: One Sunny Day


Beni azcık takip edenler So Ji Sub'un hayatımın aşkı, muhteşem 3'lü mün kare ası, voltranımın ilk parçası olduğunu çok iyi bilirler.

Adamakıllı bir dizi çekmemesi yüreğimi acıtsa da şimdilik bu mini diziyle idare etmek zorundayım.

Mini dediysem gerçekten mini minnacık. 12-13 dakkalık 10 bölüm. Hepsi bu =(


Ağır aşk acısı çeken esas oğlan iş için gittiği Jeju'da kaldığı pansiyonda bir kızla tanışır ve gittikçe birbirlerine alışırlar.


Başrolde malum aşkitom var. Ama açıkçası arkadaşlar şikayetçiyim. O kadar sessiz ve durgun bi karakterdi ki, dizi boyunca 10 cümle konuşmamıştır desem yeridir. Ne sesini duyduk ne de adamakıllı bir mimik gördük.
Hiç tatmin olmadım!


Esas kızımız ise The Heirs'ta cadalozlar kraliçesini canlandıran Kim Ji Won. AÇıkçası çok sıcak canlı ve sevimli bir kızdı. Burda çook sevdim.

Dizide beni çok ama çok mutlu eden bir güzel sürpriz de CNBLUE üyesi Lee Jong Hyun'un sevimli bir sahnesi vardı. Onu görünce yüzümü kocaman bir gülümseme kapladı =)


Neticede So Ji Sub hasretimi gidermeme yetmese de azzzzcık teselli oldu. Hala kocaman bir yapım bekliyorum.

Ama çok durgun, yavaş, olaysız bir dizi bu. Dolayısıyla JiSub hayranı olmayan kimse boşuna izlemesin bence. Çok sıkılır malesef =( Tabi ben adamın ağzının içine baktığım için sıkılmaya dair tek bir belirti göstermedim =)

Neyse efendim. Yeni bir dizi yorumunun daha sonuna geldik ^^
Kendinize iyi bakın kukiler^^

2 yorum:

  1. Her ne kadar SJS için izlesem de benim için bile bi yerden sonra gitmedi dizi :D Yine de bi yerde oynadı ya çok şükür diye izledim. Ben de yeni proje bekleyenlerdenim. Çekerse tabii :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sırf SJS için izledim. malesef beyfendi müziğe o kadar odaklandı ki bizim onu nasıl gözleri yaşlı beklediğimizi unuttu =(

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^