''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Nisan 2015 Perşembe

Haftanın Şarkısı / Song of the Week (19)

Bu haftanın şarkısı için 'play tuşuna basın, şarkı çalarken keyfinize bakın, istediğinizi yapın' diyemeyeceğim.

Arkadaşlar, play tuşuna basın ve gözünüzü ayırmadan klibin tamamını izleyin!

Bu şarkıyı klibini izlemeden radyoda falan duysaydım bu kadar sever miydim bilmiyorum açıkçası.

Klibi izlerken bir Broadway müzikali izlermiş gibi hissedeceksiniz kendinizi. Çok güzel, gerçekten çok güzel.

Efendim TVXQ-Something.


Ayrıca şunu da söylemeliyim, eski 5 kişilik TVXQ grubunu hiç ama hiç sevmezdim. Şimdiki duo da JYJ de kat be kat daha iyi bence =) 

Ohhh. İyiki de ayrılmışlar, çok da güzel olmuş =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^