''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 Nisan 2015 Pazartesi

Allah Çirkin Şansı Versin Be Güzelim

Kore televizyonunun birbirinden yakışıklı adamlar ve fıstık gibi kızlarla dolu olduğu hepimizin malumu.

Adamlarla ilgili çok leziz fikirlerim olsa da bugün kadınlarla ilgili birkaç bişey yazmak istedim.

İzlediğim dizi sayısı gerçekten de çok. Bu diziler içinde iki tane aktris gözüme çarpıyor ki 'rabbim çirkin şansı vermiş' demeden geçemiyorum. En yakışıklı, en karizmatik kim varsa Kore'de onlarla partner olmuşlar.

Yani onlara da direk çirkin dersem haksızlık etmiş olurum. Teşbihte hata olmasın lütfen. Ama diğerleriyle karşılaştırılınca daha 'az güzel' oldukları kesin.
Kimden mi bahsediyorum?

Ha Ji Won ve Gong Hyo Jin!


Bu arada söylemeliyim burda kesinlike çirkin fotoğraflarını koymamaya çalışıyorum. Demeyin nesi çirkin bu kızların diye. Daha az güzel dedim ya ^^

Ha Ji Won'la başlayalım. 
En eski dizilerinden olan birisinde SO JI SUB ve Jo In Sung var! Zaten bi oha! ile başladık dimi =)


Secret Garden'da Hyun Bin'le coştuk malumunuz.


The Kin 2 Hearts da Lee Seung Gi tatlışımla oynadı.


Son olarak da Empress Ki de Ha Ji Won'la gününü gün etti^^


Haksız mıyım arkadaşlar? Bu arada Empress Ki'yi izlemedim sadece. Diğerlerinin hepsini izledim ve Ha Ji Won'u kıskanmamak elde değil söylemem lazım =) Yani So Ji Sub, Hyun Bin, Jo In Sung ve Ha Ji Won... Bunlar benim gözüme batanlar bir de sadece. Daha ne olsun...

Neyse efendim Gong Hyo Jin ile devam ediyorum.

Öncelikle Biscuit Teacher and Star Candy (ki çoğu kişi izlememiştir ama çogzel bi dizi) Gong Yoo ile oynadı şanslı bayan.


Sonra Pasta var. Şebb Şebb diye dolanıyodu Lee Sun Kyun'un peşinden hatırlarsanız ^^ (ayrıca burda bi yan rolde No Min Woo'da var ki çoook severim, ona da dikkatinizi çekmek isterim)

The Greatest Love ve muhteşem 3lümden Cha Seung Won <3


Sonra enn sevdiğim dizilerden birisi olan Master's Sun ve So Ji Sub var. (yaa en sevdiğim adamla ikisi de oynamış olmak zorunda mı, dalga geçiyolar resmen)


Sonra yakın zamanın şaheserlerinden It's Okay That's Love tabiki. Allah'ım mükemmeldi!


Ayrıca yakın zamanda Producer isimli dizide Kim Soo Hyun ile oynayacak.

Haa bu arada filmlerden falan hiç bahsetmedim farkındaysanız =)

Neyse efendim durum böyle.
Yani dediğim gibi bu kadınlara çirkin dersem günah! Ama cazibeleri oldukça aşağıda kalıyor. 
Herşeye rağmen bir itirafta bulunmalıyım. Gong Hyo Jin ennn sevdiğim aktristir benim =) 

Çok şanslı görünmüyorlar mı?  Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım. Bu kadınlar şanslı değil bence, çalışkan! Hak etmişler. Zira bu kadınların oyunculuğu muazzam! Çoook doğallar. Çok başarılılar.

Sonuç olarak kendi kendimi ezerek şunu söylemek istiyorum. Arkadaşlar neymiş, fıstık gibi olmak herşey değilmiş =) Daha az güzel olup şahane bir oyunculukla Kore'nin en taş erkekleriyle aynı dizide oynamak başarılabilinirmiş =)
Ayrıca da bu kadınlar çoook çekiciler bence. İyi ki de onlar oynamış be =)

Buraya kadar okuduysanız postumun başlığının çok da düşüncelerimi yansıtmadığına, bu postun eğlence amaçlı yazıldığına, çirkinliğe pek de inanmadığıma şahit olmuşsunuzdur.
Okuduğunuz için teşekkürler, kendinize iyi bakın ^^


2 yorum:

  1. yazdıklarının altına imzamı atıyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkür ederim ^^ malesef acı veren gerçekler bunlar ^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^