''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Aralık 2014 Salı

Sabırsızlıkla Bekliyorum: Dragon Blade


Aman yarebbim! Kadroya bakar mısınız??? Nasıl heyecanlıyım bu film için bi bilseniz!

Film Çin yapımı tarihi aksiyon. Malesef bikaç ay var daha çıkmasına. Çin'de 19 Şubat'ta vizyona girmesi planlanıyormuş, bize ne zaman gelir allah bilir.


Adrien Brody, Jackie Chan ve John Cusack. Üçlüye gellll! Özellikle John Cusack'a bayılırım, izlemediğim filmi yok.

Peki sorun bakayım ben sabırsızlıkla beklediğim her filmi yazacak mıyım buraya? Bu film öyle sıradan beklediğim bi film mi? Tabii ki değil! Bu film herhangi bir film değil.

Bakın bu filmde kim oynuyor:


Eveeet!!! Çığlıklarınızı duyar gibiyim... Choi Siwooooooon!!!


Şimdi siz de benim gibi heyecanla bekler oldunuz değil mi kukiler??? =))

Siwon'a bayılıyorum! Ölüyorum bitiyorum!!

En sevdiğim Super Junior üyesi. Yok yokkk.. Tek sevdiğim Super Junior üyesi.


Ayrıca da bu saçıyla 'ulan adama da her şey mi yakışır beeahh' dedirtiyor.

Evet kukiler Siwon sebebiynen bu filmi aşırı heyecanla bekliyorum. Yoksa Adrien Brody, Jackie Chan ve John Cusack görmediğimiz adamlar değil yani dimi =))

Ahhh gelse de izlesekk!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^