''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Aralık 2014 Cumartesi

2014'ün En İyi Filmleri

Evet listeleri biliyoruz zaten artık. Sıralama falan yok. Lafı uzatmayacağım. Buyrun efendim.

1) Hunger Games Mockingjay Part 1

Hala içimden 'Are you are you coming to the tree?' diye mırıldanıyorum. Malesef kitabını okumadan izlediğim bir seri oldu ki iyi ki öyle olmuş diyorum. Bu filme burun kıvırmayı kendime yediremezdim. Her filmi çok sevdim, ama bu bir başkaydı. Sizi şarkıyla da baş başa bırakmak istiyorum bu sırada.


2) The Hobbit: The Battle Of The Five Armies

Bambaşka bir dünya, bambaşka karakterler, bambaşka olaylar. İnsanı sürükleyen, içine alıp götüren bir serüven. Tek kötü yanı, sinema salonundan çıkınca 'nerdeyim ulan ben' diye düşündürüyor olması =)

3) Kemerlerinizi Bağlayın

Adına bakmayın, film baştan sonra İtalyanca. Kendimi bildim bileli bir Ferzan Özpetek hayranıyım. O sene hangi filmi çıkmışsa mutlaka Top10 imde yer alır. Yine ok güzel bir filmdi. Sinema izleyicisinin büyük kısmı için alternatif ve bilinmedik bir seçenek olduğuna eminim. Ama bence mutlaka fırsat tanıyın.

4) Beauty And The Beast

Çocukluğumdan beri vazgeçemediğim, beni derinden etkileyen 3-5 hikaye var. Bu da onlardan birisi. Çizgi filmi, filmi, müzikali, tiyatrosu neyi olursa olsun kaçırmam izlerim. Bendeki yeri çok farklı. Şanslıyım ki bu sene de mükemmel bir filmi daha çıkmıştı. Hayranlıkla ve tüylerim diken diken olarak izledim. Siz de benim gibi klasik hikayelerden vazgeçemeyenlerdenseniz mutlaka izleyin derim.

5) If I Stay

Çok etkilenerek izlediğim çok güzel bir filmdi. Ayrıca müzikleri de inanılmazdı. Çıkar çıkmaz soundtrack'i alınmalı =)

6) Bir Küçük Eylül Meselesi

Türk filmlerin asla yabana atamam. Gerçekten son yıllarda takdir ederek izliyorum. Tek'in hikayesi de beni çok derinden etkiledi. Engin Akyürek'i sevmemin bunda etkisi var mı bilmiyorum ama bence çok güzel bir filmdi ve hakkettiği takdiri görmediğine inanıyorum.

7) Unutursam Fısılda 

Evet bu yıl Farah Zeynep Abdullah'ın yılı olmuş =)) Yine çok güzel bir filmdi. Ama bir gerçek var ki ağan Irmak ne yaparsa güzel oluyor. Kerem Bürsin'i istediğim kadar göremediğim için üzülsem de film çok iyiydi. Yine gözü kapalı alınacak bir sountrack albümü çıkaran bir film ayrıca.

8) X-Men: Days Of Future Past

X-Men in her filmine ve Hugh Jackman'a bayılıyorum!!! Ne yapabilirim böyle. Ama bu filmin özellikle senaryosu, akışı, sahne geçişi her şeyi ama her şeyi dudak uçuklatıcı derecedeydi. Yılın en iyi fantastik aksiyonlarından. Göz kırpmadan izledim =)

9) The Fault in Our Stars

Bu filmle ilgili ne diyeceğimi gerçekten bilemiyorum. Çok güldüm, çok ağladım, çok düşündüm ama en çok da çok hissettim. Baş roldeki kızla o kadar derin bir bağ kurdum ki her şeyi ama her şeyi hissettim sanki. Gerçekten ciddi benzerliklerimiz var ve yaşadığı her şey beni çok etkiledi. Filmde ölüme ve yaşama dair akıl almaz teoriler ve felsefi düşünceler var ki her biri günlerce, haftalarca kafamda döndü durdu. Benim için tarifi zor bir film. Ben varım bu filmde!

10) Only Lovers Left Alive 

Twilight, The Vampire Diaries gibi zıttırık vampir şeyleri yokken de Anne Rice olsun, Bram Stoker olsun deli gibi vampir okur, izlerdim. Sonra o zıttırıklar çıktı onları da bayıla beğene, ağzımın suları aka aka izledim, hala da izliyorum. En son olarak vampir filmlerinde son noktalardan biri olan bu film çıktı. Aşkla izledim! Tam bir sanat eseri desem haksızlık etmem sanırım! Mükemmeldi! Karanlık, zarafet, aşk, gizem... Ve yine yeniden tam bir sountrack filmi! Akıl almaz güzellikte şarkılar. Kesinlikle kaçırılmaması gereken bir film!


Eveeet bir listenin daha sonuna geldik. Umarım hoşunuza gitmiştir.
İzleyin hepsini arkaaşlar valla bak çok güzel!

Kendinize iyi bakın kukiler...
Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^