''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Aralık 2014 Pazartesi

Kore'den Kargom Burda, Evde Bir Bayram Havası

Evet kukilerr sonunda siparişlerim geldi. O kadar sevindim ki anlatamam.

Her yerde w2beauty yazılarını okuduğum için dedim ki ben de bir denemeliyim bu siteyi. İyi ki de denemişim çok memnun kaldım.

Öncelikle söylemeliyim ki ben tam bir pimpirikler kraliçesiyim. Öyle zırt pırt yurt dışından sipariş veren bir tip olmadığımdan, bir de malum kozmetik yasağından dolayı kılı kırk yararak sipariş verdim. Ama yine de şanssızlıklar peşimi bırakmadı.

İlk olarak tam benim siparişimin ertesi günü Alice iş gezisine çıktı. Ne kadar mail atarsam atayım otomatik cevap geldi. Ben tabi salak, yine de attım mail =) Sonra tam vazgeçtim bu paketten Alice bana cevap yazdı, geziden yeni döndüğünü, paniklediğim için çok üzüldüğünü bir an önce kargomu göndereceğini söyledi. Sonra da 2 gün sonra gönderdim, takip numaran da şu diye tekrar cevap yazdı. Yani sanki teee Korelerden değil yan apartmandaki bakkaldan alışveriş yapıyormuşçasına o kadar ilgilendi, herşeye cevap verdi ki Alice anlatamam (tabi bu mailler size söylemekten utandığım onlarca rahtlatma cümlesiyle de doluydu ^^). Sırf bu yüzden çok memnun kaldım diyebilirim. 

5 Ocak'ta kargoya verdiğini bildiren maili attı Alice, bugün ayın 15'i. Yani sadece 10 güncük sürdü kargomu almam.

Bu arada takip numarası almazsam benim için daha hayırlı olacağını söyleyen yazıları çok geç okuduğumdan takip numarası almış bulundum. Devamlı o numarayla takip ettim paketimi ama bi halt anlamadım. Yani almasanız da pek bişey farketmez bence =))

Neyse deneyimlerimi paylaştığıma göreee buyrun size 0 km Kore'den gelen paketim.

Aslında ürünler baloncuklu paketlere sarılıydı ama fotoğraf çekmeyi bekleyemeden sabırsızlıkla açtım =)

Aşağıdakiler esas sipariş verdiğim ürünler.

Bunlar ise sayısına inanamadığım sample ürünlerim. Ne kadar çoklar değil mi?
Ayrıca Alice bir tane de şeker koymuş paketime =))

İşte böyleee... Gerçekten çok mutluyum. Fotoğrafların ışığı ve kalitesi kötü olabilir ama çok zor şartlar altında çektim =)) O yüzden artık kusura bakmicaksınızzzz...


2 yorum:

  1. mutlu oldum senin adına.
    yurt dışından alışverişe çekinenlere referans olsun bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^
      evet doğru kanalları bulunca çekinecek çok bir şey kalmamış sanırım ^^

      Sil