''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Aralık 2014 Çarşamba

Dizi Lanetim

Çok fazla televizyon izleyen, dizi takip eden birisi değilim. Haa yanlış anlamayın 'Türk dizileri iğrençççççç izlemem, Türkçe müzik dinlemiyoraaaam' diyen ergenlerden hiç olmadım. Sadece uzuuun uzun reklamlara, bitmek bilmeyen dramlara dayanamıyorum. 

Zaten siz de benim gibi bi Kdrama severseniz muhtemelen Türk dizilerindeki uzun bakışmalara, ucu bucağı gelmez anlamsız konuşmalara, komedilerdeki kahkaha efektlerine yada bölümler geçse de hikayenin bir gram bile ilerleyememesine dayanamıyorsunuzdur.

Neyse efendim... Dediğim gibi takip ettiğim çok dizi yok. Kırk yılda bir kendime göre bir hikaye buluyorum. O zaman da tahmin edebileceğiniz en sadık izleyici olurum. İki elim kanda olsa, kalp krizi geçirsem diziyi izlerim. Altıma yapıcak olsam reklam olmadan tuvalete gitmem. 

Ama malesef ben lanetliyim!!! 

Evet bildiğiniz lanetli. Eğer bir diziyi ilk bölümünden itibaren izlemeye başlamışsam o dizi mutlaka yayından kaldırılır. Yakın çevrem benim izlediğim diziyi bi 20. bölüm olana kadar falan asla izlemez, bilir ki kaldırılacaktır. Bu yüzden bu aralar korkuyorum. Son zamanlarda yeni bir diziye takıldım çünkü: Gönül İşleri.


Nasıl güzel oyuncular, nasıl güzel karakterler, nasıl sıcak bir hikaye anlatamam... Temelde 3 kız kardeşin hayatla mücadelesini anlatsa da arka planda çok güzel aşklar, dostluklar gösteriyor bize. 

o

İşte bu güzel dizi henüz 9. bölümünde ve kaldırılacak diye çoook korkuyorum. Çünkü herkesin sabırsızlıkla beklediği (aslında ben de bekliyordum) Şeref Meselesiyle aynı anda yayında. Kerem Bürsün'i ben de bekliyordum ama hem yeni dizisini beğenmedim hem de Gönül İşlerini bırakamadım. Neyse, kukiler aranızda bu diziyi izleyen varsa bilin ki biterse bendendir, çeşitli bedduaları hissederim ona göre!!!

Lanetimden kısaca bahsetmek istiyorum aslında. Yıllar önce sırf Cemal Hünal oynuyor diye başladığım ama sonra bayıldığım bir diziyle başladı: Kış Masalı. 


Açıkçası bu dizinin nasıl bittiğini hala aklım almıyor. Dizi heyecanlı heyecanlı giderken birden herşey hızlandı, zaman atladı hoooop adam öldü bitti. Sadece bikaç bölüm içinde. Gerçekten çok üzülmüştüm. Ama şimdi olsa sanki acayip reyting yapar gibi geliyor. 

Sonraaaaa tamam durun dalga geçmeyin sakın ama: Sana Bir Sır Vereceğim. 


Tamam, biliyorum. Bu diziyi daha çok ortaokul ve liseli çocuklar izlemiş olabilir =)) Ama ben de izledim işte! Hem fantastik cıngıllı şeyleri sevdiğimden hem de Türk televizyonlarında böyle şeylere alışık olmadığımızdan merak ettiğim için. Gerçekten güzel bir diziydi. Kaldırıldı demek doğru olmaz ama hakettiğinden erken bittiği kesin. Yani resmen zirvede bıraktı =)) Sonu benim için çok havada kalmıştı.

Sırada yine bitmesine hiç anlam vermediğim bir dizi: Zeytin Tepesi.


Dizinin konusu da oyuncuları da şahaneydi. Yaa ben bu kızı nerden hatırlıyoruumm nerden hatırlıyorum diye çok kafa patlattım. Sonra anladım ki şuan adını hatırlamadığım ama kanal değiştirirken hep karşıma çıkan, Türk halkının çok sevdiği o şebelek dizide Azeri kızını böğüm böğüm bi abartılıkla oynayan kızmış. Burda aynı kız bir doğal, bir güzel gözlerime inanamadım. Zaten de benim beğenmem yetmedi tabii, dizi bikaç bölümde kalktı.

Son olarak da yakın geçmişte kalkan Ruhumun Aynasından bahsetmek istiyorum.


Aslında 'sıcak mahalle dizi'lerini pek sevmem. Yani bana göre bi dizi değildi. Başka bişey izlerken reklam aralarında göz atıyordum ki bi baktım bunu izlemeye o başka bişeye reklam aralarında göz atmaya başlamışım =)) Tuba Ünsal'ı hep sevmişimdir zaten. Ama keşke sevmeseymişim, belki dizisi kalkmazmış =))


Daha sayısız örnek var aslında kukiler ama uzun uzun yazıp sıkıcı olmak istemedim. Bunlar en içimi yakan örnekler sanırım =)) Dediğim gibi, lanetimden korkun! Benim izlediğim dizileri izlemeyin =)

Kendinize iyi bakın.
Görüşürüzzzz....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder