''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Aralık 2014 Salı

Karlar Düşer... Mutlu Seneler...


Yılbaşı sabahı uyandığımda, sokağımızdaki ağaçları, özellikle de çamları bembeyaz karla kapı görmeye bayılıyorum.
Yılbaşı karla kaplı geçmeli benim için. 
Birkaç güne kadar seyreden güneşli ve sıcak hava büyük bir umutsuzluğa düşürmüştü beni. 
Ama gökyüzü sanki içimi okumuşçasına iki gün kala döktü pamuklarını.
Hem de öyle bir döktü ki, karlar hemen tuttu, her yer bembeyaz oldu bile.
İşte şimdi yeni yıl geliyor gibi hissediyorum ^^

Hepinize yeni yılda sağlık, mutluluk, huzur diliyorum.
Umarım hayallerinize tahmin edemeyeceğiniz kadar yaklaşırsınız.
İnşallah ağzınız kulaklarınıza her zamankinden daha yakın olur.
2015 hepinize beklenmedik maceralar, filmlerdeki gibi aşklar getirsin.
İyi yıllar kukiler ...
Sevgiyle, Melly. 


I love seeing trees covered with snow when I wake up in the new year morming. 
New year day must be full of snow for me. 
I was very hopeless because of the warm weather and sunny days recently. 
But as if the sky read my heart it snowed 2 days before new year. 
It snowed so much that everywhere is white now. 
Now I feel like new year is coming ^^

I wish health, happiness and inner peace to you in new year. 
I hope you get closer to your dreams more than you can imagine. 
I hope your mouth gets closer to yout ears more than anytime. 
2015 brings us unimaginable adventures and loves like in movies. 
Happy new years cookies... 
Love, Melly. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^