''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Aralık 2014 Pazar

K-F İstanbul Special Winter İzlenimlerim


Arkadaşlar posterde gördüğünüz etkinlikten yeni eve döndüm ve döner dönmez postumu hazırladım. Ne kadar mükemmel bir bloggerım görüyor musunuz? =))

Öncelikle söylemeliyim ki katıldığım ilk etkinlikti ve beklentilerim çok ama çok yüksekti. Bu yüksek beklentileri malesef karşılayamamış bir organizasyon olsa da kendimce çok şey kazandım ve eğlendim =)

Saat 13.30 da konferans salonunun önünde ben kendim ve şahsım olarak beklemeye başladım. Mekan cidden kalabalık ama ben kalabalıklar içinde yalnızdım =) Neyse daha sonra salonun 14.30'da açılacağını, bu sırada standları gezmemizi söylediler. İşte hayal kırıklığı kısmı buydu. Workshop falan yoktu =( Sadece cam sanatının yapıldığı bir tezgah o kadar... Halbuki ben neler beklemiştim neler =)

Neyse daha sonra salona girdik ve gerçekten eğlenceli dans ve taekwondo gösterileri izledik. Ayrıca hanbok defilesi ve mini bir konser de vardı.

Ben etkinlikten çok zevk aldım. Ama esas güzel yanı çok tatlı insanlarla tanışmış olmam. Benim yakın çevremde malesef ki Kore kültürüyle ilgilenen kimse yok ve bu zevkimi kimseyle paylaşamıyorum. Bu sebeple benle aynı şeylerle ilgilenen insanlarla tanışmak çok hoşuma gitti. 

İnsanlarla tanıştım dediysem yanlış anlamayın 1-2 kişi. Ben ne yazık ki çok zor arkadaşlık kuran, hafif asosyal, kendi içerisine kapanık bir tipimdir genelde. Kimseyle konuşmadan 5 saat geçirip eve de dönebilirdim yani, bugünüm bir başarı =)

Tanıştığım insanlardan birisi çok tatlı bir bloggerdı. Onunla daha önceden internette konuştuk ve orada tanışma kararı aldık. Henüz yeni başladığım ve okuyucu sayısı sınırlı olan bloguma fazla güvenemediğimden ona blog yazdığımı söylemedim, bildiğiniz çekindim =) Eğer şu anda okuyorsan bu yazıyı selam =) Tanıştığımıza çok memnun oldum =)

Bugün en çok dikkatimi çeken şey ortamda nasıl da aykırı kaldığımdı. Yaş ortalaması o kadar düşük ki ben bildiğiniz noona kaldım yanlarında. Üzülsem miiii gülsem mi bilemedim =) Millet ellerine pankartlar alıp sevdiği grupların adını yazmış, sanki konserdeymişçesine coşkuyla sallıyor =) Benden geçmiş bunlar dedim, olmayan adamın adını nereye sallayacağım =)

Sonra her Big Bang, Girls Generation şarkısına çığlık atan genç kızlarımız var ki, bi susun da şarkıyı dinleyelim dedirttiler içimden =) Gördünüz mü? Cidden aykırı ve yaşlı kaldım aralarında =)

Günün sonunda mutlulukla mekandan ayrılırken içimden geçen tek şey, ahhh bi Kore ürünleri satan stant olsaydı da bir iki albüm, poster alsaydık oldu =) Bunun hayaliyle gitmişsem demek ki içimde kaldı =))

Kendinize iyi bakın kukiler...
Görüşürüzz...

2 yorum:

  1. Blogunu yeni keşfettim. Bu Melly bizim Melly olmasın şüphesiyle girip geziniyordum ki bu yazıyı görüp emin oldum. Keşke söyleseydin senin de bir blogger olduğunu. :)))
    Bu arada geç oldu ama ben de memnun oldum tanıştığımıza, iyi ki tanışmışız. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa o kadar yeni ve özgüveni eksik bir blog yazarıyım ki böbürlenerek blogumdan bahsedemiyorum =) sonunda okumana çok sevindim =)
      gerçekten iyi ki tanışmışız <3 ^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^