''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 Aralık 2014 Cuma

Review: HBMIC Snail Mask


Watsons da satılan yaprak maskelerin hemen hemen hepsini kullandım. Birbirlerinden farkını da pek anlamadığım için genelde kafama göre 2-3 tane alıp her hafta kullanmaya çalışıyorum. 

Geçenlerde Gratis de bu maskeyi görünce hemen kaptım merakla. Bu snail olayının ne kadar meşhur olduğunu biliyorsunuzdur. Özellikle Kore markalarında pek çok krem mevcut. Daha hiç bir ürünü deneme fırsatım olmadı. Taa kiii bu HBMIC maskeye kadar.

Maske Kore üretimiydi. Şaşırdık mı? Hayır =)

Öncelikle paketin içinden maskeyi çıkardıktan sonra dünya kadar ürün löp löp artmıyo ki bu durumu çok sevdim. Watsons maskelerin paketlerinin içinde 2 suratlık daha ürün artıyodu.

Maskeyi yüzümden çıkardıktan sonra yüzüm yumuşacık ve pürüzsüz oldu. Gerçekten çok sevdim. Eğer fiyatları arasında büyük fark olmazsa (yaprak maskelere çok para vermeyi sevmiyorum), mutlaka Gratisten bu ürünü almaya devam edicem. Herkese, özellikle kuru ve hassas ciltlilere şiddetle tavsiye ederim =))

İnşallah yardımcı olmuşumdur.
Kendinize iyi bakın görüşürüzzzz...

-----------------------------------------------------------------------------------

I have used most of the sheet masks from Watsons. I don't understand difference between them and  use 2-3 masks per week.

Recently I saw this snail sheet mask in Gratis and bought. Snail thing is very popular especially in Korean brands. I have never tried a snail product since this sheet mask.

This HBMIC sheet mask is also made in Korea. Surprise? No =)

First off all, when you take the sheet out of the package, there isn't much product left in the package which is a good thing. Usually there are leftover products enough for 2 faces in Watsons packages.

After application, my face got very soft and flawless. I really loved this. If there is not much price difference between this one and Watsons ones, I prefer this!!! I recommend everybody, especially who have dry and sensitive skin.

Hope I can help.
Love, take care.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^