''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Aralık 2014 Salı

2014'ün En İyi Makyaj Ürünleri

Belirtmek isterim ki bunlar benim kullandığım en iyi ürünler. Mutlaka ama mutlaka kat be kat iyileri vardır. Ben kozmetiğe çok büyük paralar dökemediğimden genelde drugstore ürünleri kullanıyorum ve listem de onlardan oluşuyor.

Her kategoriden bir ürün koymaya çalıştım. Buyrun efendim.

1) Pure Beauty Multi-Function BB Cream
Özel günler dışında elimi fondötene sürmüyorum.Cildim makyajsız çıkacak kadar pürüzsüz de değil. Pure Beauty'nin BB kremi hayat kurtarıcım. Asla vazgeçemeyeceğim bir ürün. 2 tane falan yedekte bulunduruyorum =) Muhtemelen 2015,2016 ve diğer yılların listelerinde de baş köşeye oturur =) Kapatıcılığı, dokusu, kokusu, ambalajı şahane!!! Kuru cildimi hiç ama hiç pul pul göstermiyor, nemlendiriyor. Ayrıca SPF 42!! Yalnız yağlı ciltlerin kullanmamasını öneriyorum.

2) Lancome Long Lasting Softening Concealer
Koleksiyonumda pahalı denilebilecek tek ürün sanırım bu. Ama içinde o kadar çok ürün var ki neredeyse 1 yıldan fazla idare ediyor. Dolayısıyla verilen parayı kat be kat hakeden bir ürün. Cildi kurutmuyor ve çok doğal bir kapatıcılık sağlıyor.

3) The Balm Hot Mama

Makyajla az çok ilgilenenlerin ortak favorilerindendir bu ürün sanırım. Şeftali-pembe arası rengi ve içindeki alacalı ışıltısıyla mükemmel denilebilecek bir ürün. Her sene indirim döneminde bir tane alıyorum ve tüm sene idare ediyor =)

4) Rimmel Sunshimmer Bronzer

Asya tarzı hafif ışıltılı, açık tenli doğal görünümlü makyajı sevdiğimden yüzdeki derin kontürlerin, kahverengi bronzlaştırıcıların pek hayranı sayılmam. Bu bronzerın açık tonu bende var ve yazın allık olarak bile kullanıyorum. Çok doğal ve belli belirsiz bir rengi var. Kontürlü yüz ve keskin elmacık kemiği görüntüsünden hoşlanıyorsanız kesinlikle sizin ürününüz bu değil!!!

5) Catherine Arley Silky Touch Pudra
Catherine Arley mi kaldı yaaa dediğinizi duyar gibiyim. Ergenliğimden beri vazgeçemediğm bir ürün bu, nerede karşıma çıkarsa alıyorum mutlaka =) Ayrıca da ben ergenken çok ünlü bir markaydı bu =)) Ben 5.5 numarasını kullanıyorum, yarısı mat yarısı simli. Çok ama çok memnunum. Fiyatının aşırı uygun olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım.

6) Essence All About Nude Eyeshadow

Hayatımı bu paletle geçirebilirim. Urban Decay Naked paletlerinin 6 fara sığdırılmış hali gibi. Kimisi mat, kimisi hafif ışıltılı. Gerçekten mükemmel bir far.

7) H&M Highlighter Powder
Highlighter kullanmaya bu sene başladım ve şimdiden vazgeçilmez makyaj malzemelerim arasında. Bu benim ilk ve tek highlighterım. Muhtemelen stick yada likit olan yeni bir ürün alıp deneyeceğim. Ama şu anda bunu kullanıyorum ve çok ama çok memnunum.

8) Essence I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen
Son zamanlarda likit dipliner kullansam da tüm yıl en çok bunu kullandığımdan hakkını vermem gerekir diye düşündüm. Sürümü çok kolay ve tonu oldukça koyu siyah olan bir ürün. Ucu çok kalın görünse de uygulamada o kadar da kalın olmuyor ki benim istediğim tam da bu. Ayrıca ürünü uzun süre kullanmasanız da durduğu yerde kolay kolay kuruyup çöp olmuyor.

9) The Balm What's Your Type Rimel
Bildiğim kadarıyla seride 2 adet rimel var. Benim kullandığım Tall, Dark, Handsome, Rich, Romantic olan. Kirpiklerim aşırı standart. Yani ne uzun ne gür ne bişey. Üstüne üstlük bir de sapsarı. Bu rimel hem dolgun hem de uzun simsiyah kirpiklerim olmasını sağlıyor. Ayrıca bunu kullandığım zamanlarda hangi rimeli kullanıyorsun sorusunu çok duydum =))

10) Rimmel London Apocalips Lip Lacquer

Apocalips serisinin ne kadar mükemmel olduğunu duymayan kalmamıştır sanırım =) Ben de bikaç rengini bayılarak kullanıyorum ama en en en sevdiğim 201 Solistice. İnanılmaz bir renk, her tarz makyajla gidiyor. Gloss gibi olmasına rağmen aslında gloss değil. Aşırı nemlendiricili, kupkuru mat durmayan ama yapış yapış parlak da olmayan mükemmel bir ruj. BA-YI-LI-YO-RUM!


Evet arkadaşlar listem böyle. Sizin de kullandıklarınız var mı aralarından? Ürünlerin fotoğraflarını tek tek çekmeye üşendiğimden internetten aldım =)

Kendinize iyi bakın kukiler...
Görüşürüzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder