''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Nisan 2016 Cumartesi

İzledim: One More Happy Ending


Eski bir müzik grubu olan Angels'ın 1 üyesi hariç diğer üyelerinin yıllar sonra hala bir arada oluşlarını, arkadaşlıklarını ve aşk ilişkilerini izliyoruz. Merkezde ise grup üyelerinden Han Mi Mo ve uzun zaman sonra karşılaştığı ilk okul arkadaşı Song Soo Hyuk'un büyük aşkı yer alıyor.


Dizide sık sık flashback lerle Angels grubunu görüyoruz. Sinir bozucu, kendini beğenmiş bir üye yüzünden dağılmış ve herkes farklı bir kariyer yapmaya başlamış. İşin gıcık yanı ise o sevimsiz üyenin çok başarılı, ünlü ve zengin olması.

Son zamanlarda başrolde görmeye alıştığımız Yoo In Na burda oldukça enteresan bir karakterle yan rolde. Hatta ilk bölüm konuk oyuncu sandım aa cıx, bayaa yan roldü. Ama çoook sevimliydi.


Hello Monster'ı izlemiş olsam da son dizisini Fated to Love you olarak benimsediğim Jang Na Ra her zamanki gibi saf ve sevimli bir rolde. Diziden alıntı yaparsam 'görmüş geçirmiş ama masum' yada 'sevimli kusurları olan' bir kadın^^


Jung Kyung Ho'ya dair söylemek istediğim çok şey var aklımda... Öncelikle karakterden bahsedeyim. İnanılmaz bir adam!!!Tek kelimeyle inanılmaz! Herkesin hayatında isteyeceği mükemmel bir dost, aşık, baba, arkadaş. BA-YIL-DIM!


Cruel City ile başlayıp Falling for Innocence ile devam eden yolda üçüncü ve son adım olan One More Happy Ending kendi adıma bu adama çok hayran olduğum konusunda aklımı kesinleştirdi. Şöyle ki öyle bir oyuncu ki ağlarken gözlerim doluyor, aşk itirafı yaparken kalbim çarpıyor, kocaman gülerken ise şapşal şapşal gülümsetiyor beni. İşin garibi yakışıklı falan değil yani, dürüst olayım. Ama acayip bi cazibesi var. So Ji Sub'dan sonra bu kadar beni heyecanlandıran kimse olmamıştı. 

Ciddi anlamda yeni hayranlığıma, fangirl lüğüme merhaba deyin!!!


İlk başta hiç uyuşmayacakmış gibi geliyor bu çift ama sonra bi sevimliler, bi tatlılar. Adeta iki tane pandanın yuvarlanmasını izliyormuş edasıyla şebelek sırıtışla izliyorsunuz bu çifti^-^


Gerçekten tatlılar!!!


Çooook tatlılar!



Aşırı uyumlu olmaktan geberecekler! Hihihihi^-^


Dizideki dostluklar ve onların hayatlarını izlemek çok hoştu. İşin güzel yanı, her birinin ilişkilerinden ayrı ayrı diziler çıkar, öyle akıcı ve ilgi çekiciydi.


Absürd, sıkıcı, 'elim ileri sar tuşuna gitti' dedirten tek bir sahne yoktu ki bu Kore dizilerinde ne kadar ender rastlanan bir durumdur hepiniz iyi bilirsiniz sanırım^^


Tabii ki bir aşk üçgeni vardı -olmazsa olmaz- ama baymadı, uzamadı, dizinin tamamı onun üzerine kurulmadı. Tadında bitti ve konular ilerledi.


Pek çok diziye taş çıkartacak başarıdaki çocuk oyuncu kadrosu,


Kim So Yeon, Kwak Si Yang (o sıralar We Got Married'in çiftlerindendiler) ve Conan O'Brien gibi konuk oyuncuları da cabası!!!


Ayrıca eklemeliyim ki eşi benzerine zor rastlanır, aşırı istisnai olan musmutlu, sepsevimli, taptatlı bir sonu var.

Komedisi bol, aşkı bol, kadrosu kalabalık...

Ne kadar tavsiye ettiğimi artık anlamışsınızdır heralde. Ne kadar çok sevdiğimi... Seyircinin karnında kelebekler uçurtan son zamanların en sevimli dizilerinden <3<3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder