''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Nisan 2016 Pazar

İzledim: My Secret Hotel


Bir otelde düğün planlayıcısı olan Nam Sang Hyo birden bire eski kocasının düğününü planlamak zorunda kalır. Düğün oteldeki esrarengiz bir cinayet yüzünden gerçekleşemeyince eski kocasıyla yakınlaşmaya başlarlar. Aynı zamanda otelin müdürü de Nam Sang Hyo'dan hoşlanmaya başlayınca bir aşk üçgeni oluşur. Bu arada otelde esrarengiz cinayetler devam etmektedir. Bu cinayetler bir şekilde müdürle bağlantılıdır.


Benim izlemeyi uzun zamandır ertelediğim, nedense içimin ısınmadığı dizilerden birisiydi. An itibariyle bu kadar ertelediğime pişmanım. Pek çok açıdan beni şaşırtan bir dizi oldu.

Erteleme sebeplerinden birisi oyuncuları diğeri ise malum cinayet senaryosuydu.


Öncelikle dizinin 2. erkeği, benim diziye soğuk yaklaşma sebeplerimden birisi olan Min Nam Gung'dan bahsetmek istiyorum. Şimdiye kadar kendisini maalesef hiç sevemedim. Ama çooook mükemmel bir oyuncu olduğunu inkar edemem. Özellikle psikopat rollerinde^^

Burda sevdiği kadının kalbini kazanmaya çalışan iyi niyetli zavallı bir aşık rolünde izliyoruz. Gerçekten masum ve güzel bir aşık. Evet iyi dedim, şaşırmayın hahaha


Benim en sevdiğim Kore TV programlarından birisi We Got Married. Dizi boyunca Min Nam Gung'un ordaki partneriyle birkaç sahnesi, partnerinin şarkılarına yada programda geçen olaylara göndermeler vardı. Programdaki doğal (tabi gerçekten bizim sandığımız gibi doğalsa) Min Nam Gung'u çok sevdiğim için bu göndermelerden dolayı olsa gerek dizide de bu sefer bi sempatik geldi gözüme, ordaki halini anımsattı. 


Başrolde Goo Hae Young rolünde Jin Yi Han'ı izledik. Çok acayip bi adam bu. İlk bölümde hiç sevmedim, izledikçe yavaş yavaş iliklerime işledi, kendisine alıştırdı, sonra hayran bıraktı. Çok çok acayip bi adam.

Goo Hae Young uzun zamandır izlediğim en güzel aşıktı. Gözü aşktan başka bir şey görmeyen, sevdiği kadını geri kazanmak için en saçma sapan durumlara düşmeyi, ezilmeyi, aşağılanmayı bile göze alan, aşkının peşinden koşmayı bırakmayı düşündüğü tek an sevdiği kadının yorulduğunu düşündüğü zaman olan mükemmel bir aşık!!! Karakteri çok ama çok sevdim. Bi tane de kendime istedim ^-^


Nam Sang Hyo rolündeki Yoo In Ah, en güzel mi bilmem ama piyasadaki en sempatik kadınlardan birisi şüphesiz. Çok duru ve sanki hiç yaş almıyor. 

Nam Sang Hyo pek çok talihsizlik yaşamış ve sevdiği adama karşı güvenini kaybetmiş bi kadın. Ama yine de sanki bi ara iki adamı da elinde tutmaya çalışmış gibi geldi, ufakta gıcık oldum. İki mükemmel, iki aşık adam kadının gönlünü hoş etmek için kendini heba etti beeee hahaha^^ Ohhh hayat sana güzel be, şanslı!!! 


Kendini bilmez şımarık bir kadın yüzünden yaşanan yanlış anlaşılmalara 7 yıl kaybetmiş zavallı bir çift, zavallı bir aşk vardı dizide. Çok sinirlendim onların yerine, çok üzüldüm. Gerçekten çok tutkulu ve büyük bir aşktı, boş yere bunca zamanı ayrı geçirdiler.


Dizi boyunca aslında aşk için herkesin neler yapabileceğini izledik. Herkes ne yaptıysa aşk için yaptı. Aşk için tahmin ettiğimizden fazlasını yaptı. Dizinin teması 'aşkın insana yaptırabildikleri' olsa gerek...

Ne çok 'aşk' dedim. Ama cidden aşk doluydu bu dizi.


Dizinin arka planında devam eden esrarengiz cinayetler başta bi gereksiz gelmişti ama sonra yine kaptırdım kendimi, ayrı bi zevk verdi. Hele ki bu cinayetlerde de aşk görünce, ters köşe olunca, beklediklerimiz çıkmayınca iyice hoşuma gitti. Kötü zannetiklerim iyi, iyi zannettiklerim suçlu çıkınca ben şok!!! 


Sonuç olarak bunca zaman izlemediğime çok pişman olduğum ve oldukça beğendiğim bir dizi oldu. Aşırı abartılar, yapmacık sahne ve karakterler, anlamsız olaylar yoktu. Kimyası %100 tutan bir çift, izlemelere doyamadığım bir aşk ve takibi heyecanlı sonu şok edici bir cinayet hikayesi. İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Tabi hala izlemeyen kaldıysa^^

6 yorum:

  1. Diziye şimdi başladım, ilk bölüm güzeldi ve bloglarda da iyi seyler yazilmis diziye dair, neden bu kadar onyargiliydim bu diziye niye bu kadar geciktirdim ben de bilmiyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste aynı etkiyi yaratıyor sanırım ^^ erteleyip erteleyip sonra izleyince neden ertelemişim yaaa ben bunu diyoruz ^^ güzel diziydi gerçekten

      Sil
  2. Çok güzel açıklamışsın ben de şimdi izlemeye karar verdim .😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi seyirler dilerim inşallah beğenirsin^^

      Sil
  3. Ben hala kizla alakasini anlamadim

    YanıtlaSil
  4. ay ben diziyi hiç hatırlamıyorum hahahahah

    YanıtlaSil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^