''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Nisan 2016 Perşembe

Parasız Eğlence

B aralar hayatım bi sarpa sardı sanırım. Tam güzel şeyler oldu derken her şey ters gitti. Çözüm arıyorum...

Boş vaktimi (ki bu aralar oldukça fazla) tamamen evde oturup DIY projeleri yaparak, kitap okuyarak yada dizi/film izleyerek geçiriyorum. Dış dünyaya genelde kapalıyım.

Dışarı çıktığımda (arkadaşlarıma buluşmadığım zamanlarda) sık sık sinemaya gidiyor yada vitrin bakıp alışveriş yapıyorum. Peki para harcamadan dışarıda eğlenmenin, vakit geçirmenin bir yolu yok mu?


Meşhur Amerikan kültüründe kamp yapmak, İngilizlerde çimlere uzanmak, Almanlarda bisiklete binmek falan vardır. Yarın en yakın bahçeye gidip çimlerde kitap okuyacağım. Peki kaç saat? O da bitince ne yapmalı??

Para harcamadan yada bi mağazaya girip 2 parça eşya almadan dışarıda vakit geçiremediğimi farkettim. Acıdım kendime. Herkes böyle mi? Siz böyle misiniz? 

Şimdi ben böyle şeyler yazmazdım buraya da niye yazdım? Valla yazasım geldi. Yarın ne yapsam diye kafa çürütürken içim çürüdü. Bildiğiniz 'dışarda parasız eğlenme yöntemi' varsa bana da bi söyleyiverin dostlarım. Hayat zor zira... Değil mi???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^