''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Nisan 2016 Cumartesi

İzledim: Remember


Seo Jin Woo hem yetenek hem de lanet sayılabilecek bir özelliğe sahiptir. Geçmişi en ufak ayrıntılarına kadar bir fotoğraf gibi hatırlayabilmektedir. Seo Jin Woo'nun alzheimer hastası babası haksız bir şekilde cinayetle suçlanınca bu yeteneğini avukat olup babasını kurtarmak için kullanmaya başlar. Bu yolda hem Lee Min Ah ile tanışıp hem de farklı yoldaşlar edinip bütün kötü ve kötülüklerle savaşmaya çalışırken talihsizce kendisinin de alzheimer olduğunu öğrenir. 


Seo Jin Woo rolünde Yoo Seung Ho açıkçası beni çok etkiledi. En son I Miss You'da izlemiştim ama burda çok farklıydı. Bikere öncelikle çok güzel bi adam. Çok güzel gülen, güzel ağlayan ve tüm duygularını izleyiciye geçiren bir adam. Jin Woo'nun talihsiz kaderi beni o kadar üzdü ve üstesinden gelmeye çalıştığı engeller yüreğimi o kadar tüketti ki anlatamam. Kaderin adaletsizliğine bir kere daha sitem ettim.


Park Min Young'un canlandırığı Lee In Ah karakteri neredeyse Healer'daki karakterle hemen hemen aynıydı. Görevine sadık, kararlı ve erdemli, sevdiği adamın arkasında sonuna kadar duran iyi kalpli bir kız...


Dizinin bombası!!! En ama en mükemmel karakteri kesinlikle Park Dong Ho rolündeki Park Sung Woong'du. Daha çnce izlediğimi hatırlamıyorum ama nasıl izlememişim diye vahlanıyorum açıkçası!

Mükemmel bir oyunculuk yahu! Bi kere adamın gerçekten şivesi var sandım. Bu kadar mı doğal ve güzel şive yapılır??? Bu kadar mı hem sempatik hem acılı bir adam olunur!!!


Birbirinden renkli kıyafetleri giyip palyaço gibi görünmemek ve hatta karizmatik olmak hangi yiğidin harcıdır söyler misiniz??? Geçmişi yaralarla dolu, hırslı, alaycı, istediğini koparan başarılı bir avukat... Seo Jin Woo'ya iyi bir avukat olmayı öğretirken kendisi de adaleti, sevgiyi, bağlılığı ve dürüstlüğü öğreniyor. Ama öyle güzel öğreniyor ki... Dizinin kesinlikle kare ası, unutulmaz karakteriydi!


Son olarak bahsedeceğim karakter ise aslında gıcık olduğum ama oyunculuğuna şapka çıkardığım Nam Gyu Man rolündeki Nam Goong Min. Nam Goong Min'i hiçbir rolde sevemiyorum malesef (hayranları çok bilirim). Ama kesinlikle psikopat rolleri tam ona göre. Bu dizide de öyle kontak bir psikopatı canlandırmıştı ki akıllara ziyan! Kanımın son damlasına kadar nefret ettim, gıcık oldum, cüretine akıl sır erdiremedim. Uzun zamandır izlediğim en en ennn psikopat karakterdi Gyu Man!


Remember'ı izlerken bir aşk hikayesi beklemeyin derim ben. Açıkçası ben her zaman merkezde dolanan bir aşk izlemeyi severim ve o beklentiyle başladım. Aşk çok kuytuda köşede bu dizide, yok denecek kadar az. Ama buna rağmen bu dizi bir harika!

Öncelikle akıl almaz bir olay örgüsü var. Şaşırdığım karakterler, inanamadığım ilişkiler. O kadar gerçek ki aslında, benim hayatımdan farklı ama var olduğunu bildiğim gerçekler.


Uzun zamandır izlediğim en harika oyunculuklar bu dizideydi. Yani mesle Kill Me Heal Me de Ji Sung'a hayran olduk di mi? Burda tüm kadroya hayran kaldığınızı düşünün. Gerçekten ama gerçekten kötü karakterlerle dolu dizinin her bir karakteri o kadar gerçekti ki, sokakta görsem yüzlerine tükürmek isterim. Kötüler içlerinin karanlığını, zavallılar üzüntüsünü, dertliler acısını o kadar iyi yansıtıyor ki izleyiciye... Çok ama çok uzun zamandır böyle bir şey izlememiştim. Bayıldım!!!


Dizide hayattan o kadar çok kesit vardı ki, o kadar çok kesit, ders alınabilecek o kadar çok hikaye... Parayla satın alınanlar, pişman olanlar, parayla vicdanı arasında sıkışanlar, satın alındıkları kişi tarafından geri satılanlar, değersizleşenler, değer vermeyenler, ihtiyaç duymadığı anda insanları bir köşeye atanlar, kendisini her şeyden yaslardan dahi üstün görenler, insanlara böcek gibi davrananlar, talihsizler, ezilenler, ezilenleri korumaya çalışanlar, kan bağı olmasına rağmen aile olmayanlar, kan bağı olmadan aile olanlar... 

Ve mutlu mu mutsuz mu tanımlayamadığım buruk bir son. Güzel ama buruk bir son. 


Dizi boyunca izlediğim haksızlıklar yüzünden tırnaklarımı yedim, hop oturup hop kalktım. Kötülerin kötülüklerine inanamayıp iyilerin acizliğine üzüldüm. Paranın gücüne lanet okuyup, paranın gücüne teslim olanlara acıdım.

Eğer ki 'amaan ben öyle sıkıntılı dzi izleyemem' diyenlerdenseniz elinizi sürmeyin keza baş rollerimiz çok sıkıntı çekiyor istediklerini alana kadar. Ama eğer ki güzel bir hayata kalma ve başarı hikayesi izlemek istiyorsanız, hem de en iyi oyunculuklar ve en güzel şekillendirilmiş karakterlerle, hiç durmayın! Hemen başlayın derim ben!!!


Yazıma son verirken tekrar söylemek istiyorum! Bu dizinin bana en büyük katkısı Park Dong Ho rolündeki Park Sung Woong oldu. İnanılmaz bir oyuncu! Google'da aradığınızda günük hayatında ve hatta düğünündeki ezik ve çirkin fotoğrafları çıkan bu adam oyunculuk yaparken, bu diziden nasılll bu kadar devleşmiş aklım almadı! Eğer ki tavsiyeme uyup diziye bir şans verecekeniz ilk bölüden bu adamı dikkatle izleyin derim. Zira kendisi geç keşfedilmiş bir cevher benim için.

6 yorum:

  1. Annem izliyor bu diziyi tabi ben hayla başlamadım cheese in the trap bitirip buna başlayacağım :(
    Hoş bir tanıtım olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa annesi kore dizisi izleyen birisiiiiii... ne kadar şanslısın, birlikte izlesenizeee^^
      cheese in the trap bitince bunu izle bence. öyle romantikli değil ama çok daha sürükleyici bence^^

      Sil
  2. Ben okuldayken izliyor , birlikte izlemeye kalktık she was pretty ancak
    Benden önce bitirdi beni beklemiyor hiç.
    Yaza birlikte izleyeğiz :)

    YanıtlaSil
  3. Beni zaten Kore fanı yapan da annem ile halam ,
    Halam tam bir Kore fanıydı ergen ergen tavırlar takınırdı Kore dramasi izlerken 16 yaş var bir de aramızda beni deli ederdi fanlıgı evlenince bitti Allah'tan şimdi hint rüzgarına yakalandı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay aileye bak ne güzel yaaa... zaten böyle bi akıma kapılası olanlar ya koreye yada bollywooda kapılıyor. maşallah diyorum size valla^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^