''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Nisan 2016 Cumartesi

İzledim: Dream of 400 Years


Aileleri kabul etmediği için 400 yıl önce trajik bi şekilde ayrılmak zorunda kalan bir çiftin, 400 yıl sonra yolları kesişir. Şimdiki zamanda geçmişteki hallerine hesap vermek ve saklı kalan şeyleri çözmek zorunda kalırlar.


Dream of 400 Years, hafif fantastik 2 bölümlük mini bir dizi. Geleneksel bir Kore evinde esrarengiz bir mumya bulunmasıyla talihsiz olaylar başlıyor. Daha sonra mumyayı inceleyen profesör ve mumyanın bulunduğu evin sahibi, mumyanın altındaki gizemi çözüp kendisiyle olan bağlantısını buluyorlar. Konu oldukça enteresan.

Mumya oldukça gerçekçi...


Her zaman söylerim, zamanlar arası geçiş yapan dizileri çok seviyorum diye. Burda da 400 yıl öncesinde olup şimdiki kahramanlarımızı etkileyen olaylarla ilgili pek çok flash back izledik.


Konunun güzelliğine rağmen çok saçma noktalar da yok değildi. Yani ortada hiçbir şey yokken 'hayatım değişecekmiş gibi hissediyorum' tarzı önseziler olsun, ortada her şey varken gösterilen garip tepkiler olsun...

Yada mesela bir karakteri 400 yıl sonraki haliyle diğerinin 400 yıl önceki halinin arasında bir hesaplaşma geçiyor olması... 

Ne biliyim gözüme batan şeyler oldu neticede.


Başrolde Han Eun Jung ve Ryu Tae Joon u izledik. Genel anlamda her ikisinin de oyunculuğunu çok etkileyici bulamadım. Özellikle aktris çok çok donuk bir tipti.


Tüm bunlara rağmen 400 yıl önceki hikayelerini izlerken oyunculukları hiç gözüme batmadı. Oyuncular da o sahnelerden çok etkilenmiş ve daha büyük hevesle role girmiş olsalar gerek^^ Ayrıca bu çiftin hikayesi beni çok ama çok duygulandırdı. Yaşadıklarına çok üzüldüm. 


Sonuç olarak bazı ufak tefek detayların düzeltilmesiyle, bu konunun çok daha uzun bir dizi de olabileceğini düşünüyorum. Şahane olmasa da ilginç ve akıcıydı. 

Bu arada dizi 2011'de yayınlanmış. Ben bikaç ay önce izleme listeme almıştım. Nasıl bu kadar geç farkettim dersiniz??? Mini dizileri de, fantastik olayları da, zaman atlamaları da çok severim halbuki...

2 yorum:

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^