''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Haziran 2015 Cumartesi

İzledim: Naeil's Cantabile


 

Dağınık ve sadece eğlenmek için müzik yapan Naeil acayip titiz ve kendini beğenmiş müzik dahisi Yoo Jin'e aşık olur ve onun peşini bırakmaz. İkisinin ilişkileri renkli karakterlere sahip birçok müzisyenle aynı orkestrada çalışmalarıyla gelişir. Naeil'den kaçan ve bıkıp usanan Yoo Jin, artık onsuz yaşayamaz olmuştur. 

 

Bu dizinin Japon versiyonu olan Nodame Cantabile yi ve onun daha sonradan çekilen 2 tane film versiyonunu çok uzun zaman önce izlemiştim. İzlemeseydim de olurdu. Ama en ünlü dizilerden birisi olmasına kandım. Nasıl o kadar ünlü olduğunu anlayamamıştım.

Japon versiyonunu izlerken kıza gıccccık olmuştum. Yani bi diziden çok anime izliyo gibi hissetmiştim. Hareketler, duygular anca bu kadar abartılı olur! Ama sanırım Japon dizilerin çoğunda bu durumu görüyoruz. Naeil'de yapış yapış bi karakter tabii ki. Playful Kiss'deki Oh Ha Ni'nin laciverti yani =)) Aynı şekilde Yoo Jin de Baek Seong Jo'dan bozma. Yan karakterlere gelince hepsi ama hepsi Naeldo Cantabile'dekinden çok daha tatlı ve izlenesi. 
 

Şimdi izin verirseniz bir güzel Joo Won'u övmek istiyorum. Joo Won'u sadece Good Doctor'da ve burda izledim. İki bambaşka hikaye, iki bambaşka karakter ve inanılmaz bir oyunculuk! Yani o kadar güzel rol yapıyor ki!!! O saf ve dünya algısı zayıf doktoru oynayan adamla bu kendini beğenmiş egoist dehayı oynayan adamın aynı kişi olması akıl karı değil sanki. Gerçekten bayıldım Joo Won'a. Gözüm kapalı her dizisini, filmini izleyebilirim şu saatten sonra. Ayrıca basit başrollerden çok böyle çarpıcı özellikleri olan rolleri seçmesi de bence çok büyük bir başarı. Joo Won benden acayip geçer not aldı =))
 

Bayıldığım karakterlerden biri Yoo İl Rak oldu. Yukarıdaki fotoğrafta en sağdaki Japon versiyonu, ortadaki ise Rak. Rak'ı Flower Boy Next Door'dan hatıladınız mı? Kesinlikle çoooook şirindi. Nodame'deki elektrik çarpmış da saçları diken diken olmuş tiple alakası yoktu =)
 

Bayıldığım bir diğer karakter de Na Yoon Ho oldu. Japon versiyonunda olmayan ama diziye iyi ki var dedirten, renk katan bi karakter olmuş. Yalnız o varken Naeil hala Yoo Jin'in peşinden koşuyor yaa gıccık oluyo insan! Yani adam pamuk şekerden bozmayken ne işin var domuz topu Yoo Jin'le ablacım?!?

 

Neticede eğer hiçbirisini izlemediyseniz asla ama asla Naeldo Cantabile yi izlemeyin. Hemen Naeil's Cantabile ye sarılın. Ben çok daha fazla beğendim. Ama dizide ennnn bayıldığım şey Joo Won'un şahane oyunculuğu oldu. Bunu da bikaç milyon kere daha söylerim sanırım =)))

Ama yine de bişey söylemem lazım. Allaşkına yani şimdi Yoo Jon sonunda Naeil'e aşık mı oldu yani? Böyle aşk mı olur canım? Bildiğin kardeşi, kuzeni yada ne biliyim herhangi bi küçük çocuk gibi görüyo bence. Yani öpmekten falan tiksinip durdu devamlı itti kızı. Yaaa başrollerin bikere bile öpüşmediği romantik dizi mi olur siz söyleyin bana!!! En son ana kadar bekledim ama yok yani sonunda bile kıza yüzük taktı, sonra da öpmemek için koşarak kaçtı. Evet, saçmaydı, çok saçma. Aşk falan yok bence yani, sırf alışkanlık Yoo Jon'unki.


Kendinizde iyi bakın kukiler.
Görüşürüz =))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder