''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Haziran 2015 Pazartesi

İzledim: A Love to Kill

DİKKAT! BU YORUM AĞIR SPOİLER İÇERİR!


Biliyorum, benim yorumlarım her zaman ağır spoiler içerikli oluyor. Baştan aşağı anlatıyorum diziyi dayanamayarak^^ Ama bu sefer farklı. Bu sefer çok ayrıntı var, istemiyorsanız burada bırakın okumayı derim!


Benim ilk izlediğim dizilerden, en sevdiğim dizilerden birisidir I'm Sorry I Love You. Ayrıca So Ji Sub'a yıllardır süren aşkımın da başlangıcıdır. 
Dizinin senaristi A Love to Kill'i de yazmış diye duydum. Aman dedim, senarist aynıysa bu dizi de efsanedir kesin! Evet efsane çıktı. Ama...


Sonra dizide Rain ve Shin Min Ah varmış. Shin Min Ah en sevdiğim aktrislerden, her dizisini bayılarak izledim. Rain dersek, orda bi susmak lazım. Hem oyunculuk hem de müzik kariyeri onun kadar mükemmel insana rastlamak zordur. Ağzımın suları aktı adını duyunca.

Neticede senarist, aktör ve aktris.3 element de bir arada olunca ben oturdum dizinin başına ve 2 günde bitirdim.


Shin Min Ah her zamanki Shin Min Ah. Güzel, masum, sevimli, doğal ağlayan, doğal gülen... Kendisini onun kadar izleten çok az kadın var bence.


Rain bir mükemmeldi! Ağlaması, gülmesi... Acı çekerken çekmiyormuş gibi davranması... O duyguyu bana o kadar iyi geçirdi ki anlatamam.

Her zamanki gibi çok karizmatikti. Hatta sanırım her dizisinden daha da karizmatikti. Malum ben badboy imajına direk tav olan bir salağım.

Ayrıca bunu mutlaka söylemek istiyorum, valla ne dersiniz bilemem, çok pardon ama Rain gibi öpüşen bi başka adam daha yok! Vallaha da yok billaha da yok!

Karaktere gelince, senaristimizin hayal gücü pek de geniş değilmiş sanırım. Karakter I'm Sorry I .Love You'daki So Ji Sub'un aynısı. Tek bi farklılık varsa (tarz,konuşma,davranış,ruh hali) yazın allaşkına da ben de bileyim^^


Bundan sonrası zaten I'm Sorry I Love You(ISILY) ile karşılaştırma gibi olacak sanırım.
Dizide bariz kötü bir karakter yoktu. Aynı ISILY gibi sadece esas oğlanla kıza aşık, o yüzden ne yaptığını bilmeyen, yolundan şaşmış ama esasen iyi kalpli olan yan karakterler vardı.


Aynı oradaki gibi aile ilişkileriyle ilgili gizemli bir durum, kim olduğunu gizleyerek esas kıza yanaşma, herşeyin sonradan ortaya çıkması durumu vardı.


Aynı ordaki gibi, kıza kesinlikle aşık omayı düşünmeden yanaşan, kıza aşık olmayı istemeyen ama elinden birşey gelmeyen, kendisine engel olamayan bir esas oğlan vardı.


Yine o dizideki gibi, kendisini, hasta olan eski aşkı uğruna feda etmeye hazır, eski aşkıyla ilgilenmek ve ona bakmak için şimdiki aşık olduğu adamın kollarına gidemeyen bir kız vardı.


Kızın aşık olduğu adamlar, kardeşti.


Aynı ordaki gibi serseri, dışardan sert görünen ama içinde duygu patlamaları yaşayan esas oğlanla; yumuşak kalpli, saf, güzel kızımızdan zaten bahsetmiştim.

Aslında yazacak daha çok benzerlik var. Senarist mükemmel olsa da malesef çok yaratıcı değilmiş. 

Dizi, total olarak ISILY'dan on kat daha sıkıntılı, on kat daha iç karartıcıydı. Derin nefesler alarak, her bir karakter için ayrı ayrı ağlayarak ve üzülerek izledim.
Düşünün ki bir dizide ISILY'dan daha az mutlu sahne olsun. Gerçekten mutlu sahne yoktu dizide. Mutluymuş gibi olan 1-2 sahnede de ya yalan olduğunu da ya az sonra ayrılmak zorunda kalacaklarını biliyorduk. 


Anlatırken bile içim sıkıldı. 
İşin enteresanı, tüm bunları yazan ben diziye bayıldım! Oyunculuklara bayıldım! 'Senaryoya' bayıldım! Nasıl oldu demeyin. En sevdiği dizilerden birisi I'm Sorry I Love You olan birisiyim ben. Hıçkıra hıçkıra ağlayacağını bile bile o diziyi defalarca izleyen birisiyim ben. 

Güzel, acıklı aşk hikayelerini izleyerek kendisine eziyet etmekten zevk alan birisiyim ben.

Son olarak en ciddi spoilerımı vermek istiyorum.

Senaristin hobisi sanırım tüm dizilerinin sonunda başrollerini öldürmek.

SUSTUM! (Biliyorum iyi küfür yedim. Amaaan izlemezseniz izlemeyin!)


Yani imkansız aşk hikayelerini, mükemmel oyunculukları, Rain'i sevioyrsanız; acılı dramlarla kendinize eziyet etmeyi, içiniz dışınıza çıkana kadar ağlamayı, kavuşamayan aşıkları, mutsuz sonları göze alıyorsanız bu diziyi mutlaka ama mutlaka izlemelisiniz!

Uzun zamandır izlediğim en ağır, en güzel dramdı! Asla pişman olmadım.*


* Diziyi izleyenlerin anlayabileceği bir gönderme.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^