''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Haziran 2015 Cuma

İzledim: King of High School

Bu diziyi izlememek için çok direttim arkadaşlar!!! Çok ama çok!!! Heryerde karşıma çıktı, Seo In Guk hayranları devamlı gözüme soktu ama ben direndim!

Bu güne kadarmış, yenildim, ben de sürünün bir parçasıyım artık...


Zavallı lise öğrencisi Lee Min Seok, abisinin ricası üzerine abisi yerine bir şirkette müdür olarak çalışmaya başlar. Böylece hem lise öğrencisi 18 yaşındaki Min Seok hem de şirket müdürü 28 yaşındaki Hyung Seok'un hayatını aynı anda yaşamak zorunda kalır...


Öncelikle şu adamdan bi bahsedeyim arkadaşlar!!! Sevmiyorum, sevemedim!!! Bi kere o kafasının önüne gelen üçgen saçları, üstten bastırmışsın gibi duran basık yüzü, kanat gibi kaşları, aşağı düşen gözleri... Sırf onu sevmediğim için izlemek istemedim bu diziyi.

Sonra... Bilenler bilir, şimdi kapanmış olan yabancı çok ünlü bir kdrama blogu vardı. Orda her hafta bir khottie belirlenir onla ilgili ilgiler paylaşırdı blogger arkadaş. Bir keresinde çok sayıdaki khottie ler ile bir yarışma yapmaya kalkıştı. Her hafta yeni bir raound oluyor ve halkın oyuyla bir kişi üst raounda çıkıyordu. En baştan sona kadar takip ettim, çok sevdiğim adamlar abuk subuk kişilere kaybetti, kabullendim ama...

Finale So Ji sub ve Seo In Guk kaldı. So Ji Sub!!! Benim aşkım. Nasıl olduk ne oldu milletin kafası nerde bilmiyorum Seo In Guk tüm yarışmanın galibi oldu. Aklınız alıyor mu??? İşte ben o an burnumdan kırmızı dumanlar çıkarak bu adamı sildim, buna oy verenleri de allaha havale ettim^^


Allahım aklıma mukayet olsun ki, bu dizide bu adam cidden tatlıydı. O şebek şebek konuşmaları, çinçaa çinçaa diye etrafta koşuşturması, alttan alttan küfür etmeye çalışıp yutması, yalap şalap tavırlar... Vallaha çok sempatikti bayıldım yahu. 


Başrol Soo Young u canlandıran Lee Ha Na. Daha önce hiç izlemediğim bir aktris. Bu kadar saf hallerini abartı buldum, çenesini dışarı çıkara çıkara konuşmasına gıcık oldum. Totalde sevimli bi kızdı ama bayılmadım.


Çift olarak çok sevimlilerdi bence. Ama en ciddi noona aşklarından birisiydi. Yani durum çok absürttü.


Aralarında 10 yaş vardı!!! Hadi bunu geçtim, çocuk liseliydi!!! Kıza yalan söylemişti!!! Kız bunu öğrenince adamdan vazgeçmedi!!! Hepsini at kenara liseli bi adamla evlendi!!! Evet noona romance da son nokta!!!


Yine de çok tatlılardı ne yapayım!


İkinci adamdan da bahsetmek istiyorum. Sözüm ona kötü adam, ama asla değiil. Sadece sevgisiz ve anlayışsız büyüdüğü için bunları karşısındakine nasıl göstereceğini bilemeyen bi zavallı... Yoo Jin Woo rolünde Lee Soo Hyuk. Tam bir büst adam! Çok enteresan yahu, bilgisayarda çizilmiş gibi, çok hoş adam.

Min Seok'un tam zıttı bir karakterdi ama olgunluğu ve karizmasıyla bir an amaan kız bunu seçiversin dedim ^^


Sonuç olarak nasıl oldu bilemiyorum ama malesef bu şebeleğin dizisini çok sevdim, itiraf ediyorum ki şebelek de çok tatlıydı =/

Ama sonuçta bakıyoruz ki dizi tvN dizisi. Ben daha sevmediğim bi tvN dizisini yakalayamadım. 

Amaaan bırakıyorum, izleyin napiyim... Siz ne kadar izleseniz de, sevseniz de ben hala bu şebelek Seo In Guk 'un So Ji Sub, Kim Woo Bin, Cha Seong Won gibi ilahları geçmesini kabullenemicem ^^

2 yorum:

  1. Kabul edersen mimlendin :)
    http://kahveminkokusu.blogspot.com.tr/2015/06/mim-ben-kucukken.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabul etmez miyim =) ilk mimim =) bayılarak yazıcam, teşekkür ederim =)

      Sil