''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Haziran 2015 Perşembe

İzledim: Que Sera Sera

Demeyin ki bu kız bu kadar çok dizi izliyor olamaz kesin eski izlediklerini yazıyor diye. Eski izlediklerimi inanın ki yazmakla bitiremem.

Saki çok işime yararmış gibi kendimle övünebileceğim tek bir özelliğim var, o da bugüne kadar benim kadar Kdrama izlemiş kimseyle karşılamşadım ^^ 

Yazdığım diziler hep yeni izlediklerim, malesef -2 hafta az yazı girdiğim için birikmiş oluyolar o kadar. Haftada yaklaşık 2 dizi izleyen bi manyağım ben!


Bu seferki dizimiz Que Sera Sera. Tam bir çapkın olan Kang Tae Joo ve hayatında ilk defa aşık olan Han Eun Soo aşklarına sahip çıkamayınca berbattt bir aşk 4geninin içine hapsoluyorlar. Bu hapisten çıkmak hiç de kolay olmuyor. (vuuu sanki dizi izleme sitesi gibi yorum yazdım^^)


Dizi kıskançlık krizleri üzerine kurulu diyebilirim. İzleme sebeplerimden birisi bunu öğrenmem oldu. Keza deli gibi kıskanç olan ben, dizlerde kıskançlık izlemeye de bayılan bir psikopatım.


Eric Mun'u karizmasından etkilenmeyen bir yiğit varsa gelsin çıksın karşıma! Yok işte! Diziyi izlememin ikinci sebebi de oydu!


Kang Tae Joo tam benim kalemimdi. Serseri, umursamaz ama sevdim mi manyak gibi seven. Yine de karakterin aşkını durduk yere, anlamsızca elinden kaçırmasına uyuz oldum.
Tamam, kabul ediyorum Eric Mun aktörlükte 1 numara değil ama kötü de değil işte. Özellikle son bölümün son sahnesinde oyunculukta level atladığını düşünüyorum.

Yine de gözlerim hep bi sevimli, şımarık, güler yüzlü Eric Mun'u aradı.


Han Eun Soo'yu canlandıran Jun Yu Mi. Bu hatunu bi sevemedim gitti. Hem de sayısız dizisini izledim.

Karaktere de gıcık oldum orası ayrı. Baştaki gurursuz yapışkan hallerine de, sondaki gururden herkesin hayatını rezil eden hallerine de sinir oldum.

Ayrıca mükemmel kocasının gözü önünde defalarca eski sevgilisiyle çeşitli bakışmalar, duygusal anlar yaşayıp sonra adam kendisinden şüphelenince sinirlenip evi terkeden bir gerizekalıydı. Gıcık yani gıcık!!!


Çift olarak ben ikisine bayılmasam da belli ki benden başka herkes bayılmış. Çünkü aynı ikili geçen sene Discovery of Love'da yine başrolü oynadı. (çok güzel bi diziydi bu arada)

1 bölüm dışında da falan pek mutlu mesut hallerini göremedik zaten. 


Benim ikinci karakterlerden özellikle bahsettiğimi az görürsünüz sanırım. Ama muhteşem koca dediğim adam bu işte! Shin Joon Hyuk rolünde Lee Kyu Han. Öncelikle Lee Kyu Han'a hakkını vermek istiyorum. Çok iyi bir oyunculuk sergilemişti. Özellikle ayrılma sahnesinde ağlamamaya çalışırken konuştuğu bir an var ki... Ben ağladım onun yerine!

Shin Joon Hyuk'a gelince... Zeki, kibar, iyi kalpli, centilmen... Mükemmel erkek profilinin hayat bulmuş hali. Gerçekten kızın onunla kalmasını istedim. Kızı o kadar sevdi ki... Kendisini sevmediğini bile bile, belki bir gün beni sever umuduyla sevdi. Sonra da istemeye istemeye özgür bıraktı.

Gerizekalı kız yüzünden kafayı yedi nerdeyse, yalnız ve mutsuz oldu. Ayy aklıma geldikçe çıldırıyorum! Bu adam bırakılır mı yahu!


Dizide malesef konu genişliği yok. Yani 6. bölüm, 12. bölüm 17. bölüm tüm bölümler hep birbiriyle aynı konular. Durmadan aynı sorun devam ediyor ve birşey olmuyor. 

Sevenlerin neden kavuşamadığını anlayamıyorsunuz, zira cidden elle tutulur bir sebep yok. Bir süre sonra mutsuzluktan sizinde içiniz sıkılıyor, bu dizi nasılllll mutlu sonla biter ya, imkansız diye düşünüyorsunuz.


Hah işte hep böyle olan bir diziye de mutlu son yazmaya çalışan senaristler anca bu kadar becerebilmişler. Tamam spoiler! Son mutluydu ama daha kötü bir mutlu son görmedim sanırım. Herkes mutlu gibi ama mutsuz. Ya arkadaşım şu sonu 5 dk daha uzatsanız da adam gibi izlesek olmaz mı? Yok olmaz!

Her zamanki gibi sonunu sevememe sendromu yaşıyorum hayırlı olsun.


Neticede dizinin biraz tekdüze olduğunu kabul ediyorum. Listenizde şahane diziler varsa buna öncelik vermeyin. Ama benim gibi kıskançlık, aşk 3-4geni ve Eric Mun izlemeyi seviyorsanız bence hemen izleyin derim. 

PS. Dizinin adına hala anlam veremedim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^