''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Haziran 2015 Salı

İzledim: Vampire Gigolo / Vampire Host

Çok enteresan bir diziyle karşınızdayım arkadaşlar.

Adı da enteresan biliyorum, ama konusunu açıklamayacağım merak olsun ^^


Mangadan uyarlama klasik tarzda bir Japon dizisi. Açıkçası Japon dizilerini genelde sevmiyorum. Abartılı oyunculuklar, büyük tepkiler, birçok yerde akla aykırı saçmalıklar...

Bütün bu etmenler malesef bu dizide de vardı.


Zibilyon yıllık bir dizi olmasına rağmen, vampir figürü Hollywood yapımlarını aratmayacak kadar iyi tasarlanmıştı bence.


Gerçi vampire dönüşme, yada güçlerinin aktifleşmesi mi diyelim, sürecinin komediden ibaret olduğunu söylemeden edemeyeceğim.


Güzelim çocuğun bir anlık gözlerinin renk değiştirmesi, saçlarının elektrik çarpmış gibi dikilmesi ve sağa sola anlamsızca kükremesiyle ilerleyen bu süreç her seferinde beni güldürdü.

Ama sanırım klasik bir Japon dizisi veya manga uyarlaması olmasını da bu etmenler sağladı. Çünkü bu saçmalıklar olmasa ortada karizmatik bir vampir, esrarengiz olaylar ve gayet mantıklı bir dizi kalırdı ^^


Dizideki kan ve sivri diş(fangs) gibi unsurların da günümüzdeki pek çok diziden çok daha başarılı olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle domates suyu gibi değildi en azından ^^


Eğer Japon dizilerinin doğasını bilen ve kabullenen birisiyseniz ve benim gibi vampirlere karşı engellenemez bir ilginiz varsa mutlaka izleyin derim. Zaten 12 bölümcük.

Ama yok 'aaa be hiç Japon dizisi bilmem kii' diyorsanız bu dizide, en esrarengiz, en heyecanlı, gizemli anlardaki büyük mimikler, şapşal hareketler mutlaka sinirinizi bozar...


Son olarak da şunu söylemek istiyorum.
O ne biçim aşktı? Aşk mıydı?
O ne biçim sondu? Bitti mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^