''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Temmuz 2015 Çarşamba

Innocent Steps

 

Moon Geun Young? Bildiniz mi bu kızı? Bir insanın çektiği her film, her dizi güzel mi olur? Her senaryo böyle itinayla mı seçilir? Gerçekten başarılı!

 
Filmde bin bir hile yüzünden danstan uzak kalmış bir dansçı yeni yarışmalarda kendisine eş olması için Çin'den bir dansçı getirtir. Ama kızımızın Kore'de kalabilmesi için evlenmeleri gerekir. Evlendikten hemen sonra adam, beklediği asıl dansçının evlendiği kız değil ablası olduğunu öğrenir. Her şey için çok geç olduğundan tek yapabileceği dans geçmişi olan bu kızı çalıştırmak ve yarışmaya hazırlamaktır.

 
Bu iki dansçının sahte evlilik hayatını, birlikte yaşamalarını ve aynı zamanda dans yarışmasına hazırlanmalarını eğlenceli bi şekilde izliyoruz.

 
Şimdi Moon Geun Young a bu kadar iltifat ettim. Her filmi bilmemne falan dedim. Peki bu film??? Açıkçası bu filmi pek beğenmedim. Yani sırf olmuş olsun diye olumsuzluklar koymuşlar sanki filme. Sırf ayrı kalsınlar diye uydurma ayrılıklar var. 

 
Kızın Çin'den getirtilip sahte evlilik yaptığını öğrenen kötü kalpli başka bir dansçı türlü tehditle kızla adamı ayırıp kızı kendi eşi yapar. Kız eli mecbur, Çin'e dönmemek için zorla mutsuz bi şekilde adamla dans eder. Bu arada bizim adamı dövüp sakat bırakarak dans hayatını tamamen bitirirler ama kız hala dans eder kötü adamla. Sonra zavallı adam uzaktan sakat sakat izlerken kız kötü adamla yarışmaya katılır mutlu mesut, yani hala danseder. Sonra birden bire "ben daha dans edemeyeceğim senle, gidiyorum ben Çin'e" deyip bırakır. Nasıl yani?!?! Ablacım madem bu kadar kolaydı neden bırakmadın baştan. Bunca yarışma bilmemne, bayaa keyfin için yapmışsın. Hadi onu da geçtim, Çin'e gitmeden, bizim adamın da kendini sevdiğini anlayıp ona gider. Bunlar sarılırlar ve film biter. Tekrar nasıl yani???? E madem siz böyle rahat birleşebiliyordunuz biz ne diye izledik bu kadar dramı, bunca kötülüğü, ayrılığı??? Neticede cidddden anlamadım filmi. Anlayan varsa anlatsın lütfen. 

 
Yalnız oyunculuklar, hele ki dans sahneleri inanılmaz güzel!!! Yani gerçekten inanılmaz güzel. Pek araştırmadım ikisi film için mi çalışmışlar yoksa dans geçmişleri var mı diye ama sanki profesyonel gibilerdi. Çok beğendim.

 
Siz izlediniz mi kukiler? Ne düşündünüz filmle ilgili? Ben mi yanlış anladım acaba? O kadar mantıksızlık yok muydu??

Kendinize iyi bakın.
Gözüşürüzzzzzz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^