''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Temmuz 2015 Çarşamba

İzledim: My Unfortunate Boyfriend

Bu aralar Running Men izlemeye öyle kaptırdım ki ne başka bir dizi ne de film izledim. Dolayısıyla yazacak pek de birşeyim olmadı =( Eskileri de yazmak istemedim, fikirlerimi sıcağı sıcağına aktarmayı seviyorum.

Neyse sonunda listemde uzuuun zamandır bekleyen bir diziyi sildim süpürdüm ^^


Hayatını istediği gibi özgürce ve umursamadan yaşayan, aşktan anlamayan bir adamla; hayatının değerini iş dünyasındaki başarısıyla ölçen, amacının herkesin onun hayatını kıskanması olan materyalist bir kızın aşk hikayesini izledik.


Beni azcık takip edenler No Min Woo'yu çok sevdiğimi bilir. Çok yakından takip ederim. Ah bir de azcık daha yapılı olsa, tadından yenmez ^^ Ama çok zayıf yahu :/

No Min Woo  bile bu diziyi eleştirmeme engel olamayacak malesef...

Yoon Tae Woo karakteri naifliği ve temiz kalbiyle beni benden aldı. O kadar sevdim ki anlatamam... Ama gerçek hayatta pek de aşık olunabilecek bir tip olduğunu düşünmüyorum. Aşırı saflığı odukça zorluk çıkarıcı. Ayrıca algı zayıflığının da normalden fazla olduğunu, Good Doctor'daki karakterle benzer olduğunu düşündüm.

Buyrun size karakter analizi hahahaha


Yang Jin Sung'un oynadığı Yoo Ji Na karakteri... Hani bazen dizilerde bi karakteri baştan hiç sevemezsiniz ama dizi ilerledikçe alışır, sevmeye başlarsınız yaa. Hah! İşte bu karakterde hiç o olmadı!!! Baştan sona hiç sevemedim, hiç alışamadım. Hiç hiç hiç....

Helal olsun resmen 2 erkeği parmağında oynattı, bir gün birine gitti diğer gün diğerine, bir gün birini öptü diğer gün diğerini... Aklım almadı, anlaşılır ve sempatik bir yanını bulamadım, empati de yapamadım. SEVMEDİM!!!


Çift olarak da sevmedim, yakışmıyolardı. Kimya da 0! No Min Woo kendi olarak da karakterleriyle de daha iyilerine layık ^^


Gelelim 2. kız ve oğlana. İkinci kızın sadakatine hayran kalmakla beraber, ikinci oğlan dizide gerçekten kimi sevdi ben anlamadım. Başroldeki kızı sevdi de mecburen mi bununla oldu, yoksa hep bunu seviyodu da başroldeki kızı kandırmaya mı çalıştı... Muallak...


Son yorumlarımı yaparken bu dursun burda ^^

Bence dizinin en büyük eksiği yan karakterlerin akıbetiyle ilgili bir bilgi vermemiş olması. Tae Woon ve Ji Na'nın arkadaşları birbirine aşık olmuştu, onlara noldu? Tae Woon'un yanında seçmelere hazırlanan bi kız çocuğu vardı, bi gitti bi geldi. O kız ne ayak? Ji Na'nın ofisindeki tiplere noldu? Bunlarla ilgili bikaç dakikalık bir son sahne çekilebilirmiş. Ortada kaldılar.

Son olarak bence dizi çok ağır ilerledi. Öyle dramatik ve büyük bir olay yoktu, 16 bölümlük hikaye birkaç bölüme sığacak kadar kısaydı bence. Dolayısıyla yer yer sıkıldım.

No Min Woo'yu görmediğim yerlerde mesela ^^

Demem o ki, benim gibi bir Min Woo sever değilseniz boşverin izlemeyin beahh! Valla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^