''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Temmuz 2015 Perşembe

Daisy: Geç Kalınmış Bir Hikaye

  
Uzuuunca bir süre Hye Young'u uzaktan takip edip sadece papatya göndererek aşkını kendi içinde yaşayan bir seri katil olan Park Yi sevdiği kadını birden bire ortaya çıkan İnterpol ajanı Jeong Woo'ya kaptırır ve herşey karışır.

Şimdi kukiler, ben epeydir koyu bi Jung Woo Sung severimdir aslında. Yani izlemediğim dizisi filmi çok azdır. E peki diyeceksiniz ki bu kadar meşhur Daisy neden bu güne kadar izlenmedi. Açıkçası ben bu filmin posterine bi türlü ısınamadım. Evet saçma ama tek sebebim bu. Bugün de izlemiş olmamın tek sebebi izleyecek güzel bi film bulamamış olmam. Ama iyiki de bulamamışım ^^

Filmin asıl ilerleyen konusu falan pek ilgimi çekmedi aslında. Ama en başlarda Park Yi'nin Hye Young'u takip ederken yaptıkları, daha sonralarda film izleyerek dudak okumayı öğrenişi falan beni inanılmaz etkiledi. E bi de karakteri oynayan kişi Woo Sung olunca daha da etkilendim. Sonuç olarak tavsiye ederim çok güzel bir filmmiş Daisy.

Gerçekten çok film izledim ve geriye pek bişey kalmadı malesef. En beğendiğim filmlerin yorumlarını da inşallah bir gün yapabilirim. Peki siz kukiler? Bana tavsiye edeceğiniz film varsa çok sevinirim ciddi bi kıtlık yaşıyorum burda sonuçta ^^

Görüşürüüüüüüüzz ^_^

3 yorum:

  1. the classic izleidnizmi acaba? dehşet öneririm beğendiğim filmdi unutlmayacak tardan. Gleleim bu filme bu filme aşığım. başroldeki kızımızın o naifliği konuşma tonu hepi güzel düşünülmüş bir ayrıntıydı bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemez miyim! tabii ki izledim. ama sanırım film çok izlediğim için yorum yamaktan vazgeçtim ^^ film yorumu pek yok blogumda malum^^

      Sil
  2. evet diziler çoğunluk teşkil ediyor ^^ tabi bu benimde hoşuma gidiyor yeni yazı yazacaktın galiba çokmu var daha heyecanla beklemedeyim çünki^^

    YanıtlaSil