''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 Ocak 2015 Pazartesi

Ufak Haftasonu Alışverişim

Bilenler bilir, haftasonu Gratis'te belirli markalarda büyükçe bir indirim vardı. 

Kısa süreli bir alışveriş diyetine girdiğimden hiç birşey almamam gerekiyordu ama tabii bu indirimde The Balm gibi bir marka olunca dayanamadım. 

Hazır dışarı çıkmışken ufak tefek birkaç bişey daha aldım. Bakalım neler almışım.


Öncelikle fotoğrafların yamukluğu için özür dilerim biliyorum çok salak görünüyor =) Ama anlayamadığım bir sebeple düz olan fotoğraflar buraya yüklenince yan görünüyor. Yüz kere denedim kafayı yemek üzereyim sanırım artık, pes ettim!

Yukarıda gördüğünüz Gratis alışverişimi tam 3 farklı mağazadan yaptım. İlk girdiğim Gratis'ten ihtiyacım olduğu için ucuz bir cımbız ve sadece meraktan aldığım ne işe yaradığını bilmediğim eklipsin yelpaze fırçasını aldım =) Balm Shelter'ın en açığı hariç tüm renk tonları vardı o yüzden alamadım. The Balm Schwing eyliner aldım. The Balm Maryloumanizer tabii ki yoktu.

Ayrıca burdan Essence'in inci tonlarındaki tekli farını aldım. Yalnız şöyle bir durum yaşadım. Stantta tekli farların altında 6tl den 3tl ye düşmüş olduğunu gösteren bir yazı vardı. Ben de bu rengini beğenip aldım. Kasada ise indirim görünmedi. Benim de cimriliğim tuttu 6tl vermek istemedim =) Yok yok cidden tekli farlara para vermeyi pek sevmiyorum. Neyse ben kasada ürünü geri vermek isteyince birden müdür falan geldi. Olayı çözmek istediler, ulan dedim noluyo =) Meğersem indirimi gösteren ilanın altında ufacık ürün kodları yazıyormuş, indirim 1-2 renkle sınırlıymış ve ben bunu görmemişim. Sadece yanlış anlaşılma oldu diye bana ürünü algıladığım fiyatla sattılar bir de üstüne özür dilediler. Yani aslında ben yanlış okumuşum ama yanlış anlaşılmaya müsait bildirim yüzünden onlar hatalıymış gibi davrandılar. Kısacası çok ama çok memnun kaldım. Zaten devamlı alışveriş yaptığım bir yer ama artık içim daha da rahat. Teşekkür ediyorum =))

Neyse efendim devam ediyorum.

İkinci girdiğim Gratis'te Balm Shelter'ın en açık tonunu buldum aldım. Maryloumanizer yoktu.

Üçüncü girdiğim Gratis'te Maryloumanizer yoktu.

Dördüncü girdiğim Gratis'ten Marylou aldımmmm!!! =))
Evet doğru okudunuz, yaşadığım semtte 4 ayrı Gratis'i gezmek zorunda kaldım Marylou bulmak için. Ama sonunda zafer benim oldu =))


Sonra attım kendimi Rossmann'a. 
Alterra'nın yüz temizleyicisini bayılarak kullanyıorum. İndirimde makyaj temizleyici mendillerini görünce yapıştım. Rival de Loop Yound'da indirim vardı ama şahane iki oje dışında birşey bulamadım malesef. Essence'den iki tane kalem göz farı aldım. Birisi göz pınarlarına uygulanacak bir beyaz diğeri de sedefli fındık kahve tonlarında. Son olarak da ucuz sıradan bir far fırçası aldım.


Burada her ne kadar paylaşmasam da tam bir kırtasiye manyağıyım! Ayrıca kendi çapımda resim de yapıyorum. Her cins boya bulmak mümkün evimde =) 
Yine Rossmann da bu kalem seti 3.5tl ye düşmüştü. Hem de çift taraflı! Tabii ki kaptım!


Bir de Bath and Body Works e uğrayıp indirimden faydalanarak bir mum aldım kendime.

Açıkçası benim BBW il ilişkim biraz sıkıntılı. Biliyorum ki tüm blogger lar bayılıyor, semtinde-şehrinde olmayanlar vahlanıyor ama ben malesef pek de sevemedim kendisini. Öncelikle güzel kokulara bayılan bir tipim ama koku konusunda aşırı seçiciyim. Ağır kokular, tarçınlar, yoğun şekerli esanslar hiç bana göre değil. Fresh ve çiçeksi kokuları seviyorum. BBW o kadar çeşitli kokularla dolu ki kapısının önünden bile geçerken midem bulanıyor bazen. Ama tabii ki o rengarenk stantlar, ürün eşitliliği, büyük indirimler zaman zaman beni de etkiliyor.

Bu alışverişimde de kendime uzun zamandır bir mum almak istediğim için indirimden faydalanmak istedim. Küçük mumların 3 tanesi 25tl şeklinde bir kampanya vardı, ben de 3 tane alayım dedim. O kadar çok çeşit var ki... Ve o kadar büyük bir kısmı ağır kokuyor ki... Hangi mumu seveceğimi anlayana kadar midem bulandı neredeyse kusacaktım dükkanın ortasına :/ Gerekten bana göre değil o kokular. Tam vazgeçecektim ki bu mükemmel çiçeğimsi pudramsı koku hayatımı kurtardı. Burnuma dayayarak kasaya gittim ve 3 yerine sadece 1 mum alarak mağazayı terkettim :(

Biliyorum ki bunu okuyanlar çok garipseyecektir bu durumu. Çünkü herkes devamlı BBW ü övüyor ve oradan alışveriş yapıyor. Dediğim gibi ben de bazen kapılıyorum ama genelde ordan alışveriş yapma aşaması benim için zor geçiyor.

Neyse canlar cananlar... Gördüğünüz gibi böyle ufak sayılabilecek bir alışveriş maratonu yaşadım. Açıkçası indirimsiz alışverişi pek sevmediğim için bu tarz yazıları hem yeni ürünleri tanımak hem de indirimleri takip etmek açısından faydalı buluyorum. Umarım sizin de hoşunuza gider.

Sizler de bana alışverişlerinizden bahsederseniz çok sevinirim =)

Not: Evimizde büyük çaplı bir tadilat dönemine girdiğimizden bu günlerde post yazmakta çok zorlanıyorum, brir süre daha böyle olacak sanırım =( Zaten bir yere gidemeyip hiç birşey izleyemediğim için de yazacak birşeyim yok malesef =( 







2 yorum:

  1. Yelpaze fırçaların bende ne işe yaradığını anlayamıyordum sonradan öğrendim ki aydınlatıcı sürmek için kullanılıyormuş :D BBW kokularını bende genel olarak ağır buluyorum bir de dediğin gibi çok çeşit olduğu için insan aradığını bulmakta zorlanıyor. Genelde her kokusunda vanilya mutlaka oluyor, 4-5 ürün kokladıktan sonra hepsi sanki aynı kokuyormuş gibi gelmeye başlıyor insana. Seçmek böyle zor olsa da aldıktan sonra ürünler genelde bu zahmetin hakkını veriyor o yanı güzel :)
    Bu arada takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer kokuları bilemeyeceğim ama aldığım cidden şahane koktu evde :)
      ya alışverişin ertesi günü aldım elime fırçayı ne sürsem iyi olur diye düşünürken e yeni aldığım marylou yu kullanayım dedim. nokta atışı yapmışım :) ben de sonradan öğrendim ki zaten aydınlatıcı içinmiş :)
      takip için teşekkürler bloguna geliyorum hemen :)

      Sil