''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Ocak 2015 Çarşamba

En Sevdiğim...

Tüm zamanların en sevdiğim yazarıdır Jane Austen.

Tüm zamanların en sevdiğim kitabıdır Pride and Prejudice. Her sene bir kez okurum.


Tüm zamanların en sevdiğim filmidir Pride and Prejudice. Her sene her versiyonunu tekrar izlerim.


Tüm zamanların en sevdiğim karakteri, hayallerimin erkeğidir Mr. Darcy. Her kim olursa olsun onun yerini tutamaz.


İşte ben böyle bir Austen hayranı, Darcy aşığıyım.

Tabii ki Austen'ın bütün romanlarının kalbimde yeri büyük, en sevdiğim yazar dedim yaa.
Ama Aşk ve Gurur'un yeri başka. Mr. Darcy'nin yeri bambaşka.

En sevdiğim Darcy elbet de birtanecik Colin Firth, hemen ardından Matthew Macfadyen.

Neden anlattın bunu şimdi Melly derseniz, benim için çok önemli olan bir şeyi sizle paylaşmak istedim sadece. 
Benim için cidden çok önemli!
Hayatımda kocaman bir yeri var.

Öyle işte... Bu kadar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder