''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Ocak 2015 Perşembe

Konuk Yazar Oldum =)

Pembe Makyaj Çantam blogunun sahibesi mükemmel bir etkinlik başlatmış. Ben de blogu keşfeder keşfetmez bu etkinlikten haberdar olup katıldım.

Farklı blog yazarlarını haftanın bir günü kendi blogunda misafir olarak ağırlıyor. Hem birbirimizle tanışmış oluyoruz hem de bloglarımızın tanıtımı oluyor.

Konuk yazar olarak sizler için Etude House Skin Malgem Deep Mosit yorumladım. Orada yaptığım yorumu bir başka postta ingilizce olarak paylaşacağım. Sizi direk Pembe Makyaj Çantam'a gönderiyorum. Hem yorumumu okuyun hem de blogu bir güzel inceleyin kukiler =)


2 yorum:

  1. profilin ve takipçi listen yok bulmak ve takip zor olur canım mesela takibe alamıyorum link girerrek çok fazla sayıda izleme yaptığım için izin vermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bir blogger ve eski bir teknoloji özürlü olduğumdan böyle tavsiyelere çok ihtiyacım var ve değer veriyorum. çok teşekkürler elimden geldiğinde dikkate alıyorum ve tavsiyelerin devamını beklerim =)

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^