''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Ocak 2015 Çarşamba

Manga Okumak

Uzun süredir Asya sinemasının bir takipçisi olarak anime izlemeye başlamam neden bu kadar uzun sürdü ben de bilemiyorum.

Henüz izlediğim anime sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor, bu sayının çok da artacağını zannetmiyorm zira izlenecek dizi sayısı almış başını giderken öncelik tanıyacağım anime sayısı birkaç tane.

Herşeye  rağmen söylemeliyim ki Vampire Knight kalbimde yerini sağlamlaştırmış, hayranlıkla izlediğim ve hala etkisinden çıkamadığım favori animem konumunda, en yakın zamanda postunu yazmak istiyorum.


Gerçek olmasa da Kuran Kaname'ye bayaa bayaa aşığım (ergen mode:on)


Hal böyle oluncaaaa dedim ki Melly, bir an önce Vampire Knight mangalarını okuman lazım. Keza bir şeyi sevdim mi b.kunu çıkarmaya bayılırım şahsen. Filmi, dizisi, kitabı sonra efendim oralarda oynayan kişilerin diğer filmleri ve dizileri, soundtrack albümler ve sonrasında o filme/diziye ait temalı ürünler falan derken kustururum adamı.

Kitabevinde manga bölümüne adım atınca (online kitap alışverişinden pek haz almıyorum, kitaplara dokunmayı, incelemeyi seviyorum) izlemeyi planladığım ve dünyada en sevilen animelerden birisi olan Death Note un mangaları gözüme ilişti. 


Acaba dedim, filmi izlemeden önce mutlaka kitabını okumalısın teorisi manga-anime ikilisi arasında da geçerli midir? Sonra nasıl olduysa orasını hatırlamıyorum birkaç dakika sonra elimde Death Note un ilk kitabıyla ve bazı başka ıvır zıvırlarla birlikte kasadaydım bile ^^


Henüz 2 gün geçmeden, kitap okumaya adam akıllı vakit bile ayırmadan hooop bitti manga. Bildiğin gazetenin karikatür köşesini okuyormuş gibi oldum. Su gibi aktı gitti anlamadım ne olduğunu. 

Manganın bölümlerini bittikçe almaya dayanamayacağım için geri kalan 11 kitabı tek seferde almayı düşünüyorum. Şanslıyım ki mangalar çok da pahalı değil. 

Uzun lafın kısası, manga mükemmel ötesi birşeymiş. Death Note daha da mükemmel ötesi birşeymiş. Biter bitmez animesine başlarken Vampire Knigth'ın mangasını da unutmayacağım ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^