''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Nisan 2019 Çarşamba

İzledim: Top Star Yoo Baek Dizi Yorumu


Yoo Baek sürekli sorun çıkararak kötü imaj çizen ünlü bir oyuncudur. Ona ceza vermek isteyen ajansı hiçbir teknolojik eşyanın olmadığı, telefon ve internetin bile bulunmadığı, 80'ler esintili hayat sürülen bir adaya gönderir. Yoo Baek burda Oh Kang Soon ile tanışır.


Running Man'e sadakati olan bir fan olarak kendisine çok bayılmasam da Jeon So Min dizisini izlemesem olmazdı.

Jeon So Min benim için çok enteresan bir oyuncu. Güzel desem değil ama çirkin de diyemem. Oyunculuğu iyi desem değil ama dizi boyunca şiveli konuştu, kolay bir şey olmamasına rağmen onun da üstesinden iyi geldi.

Hiçbir şeyden emin değilim ama tek bildiğim şey gerçekten enerjisi çok yüksek ve olduğu yeri aydınlatan bir insan.


Diziye adını da veren Yoo Baek rolünde Kim Ji Seok var. Genelde hep kötü adam, yan rol, ikinci erkek olarak izlediğim Kim Ji Seok'u ben şahsen ilk defa başrol olarak izledim ve ba-yıl-dım!!!

Bikere şunu söylemeliyim ki bu adam tam benim tarzım. Sesi, dolgun dudakları ve kemikli yüz hattıyla pek çok meşhur oyuncu gibi bebeksi bir suratı yok, aksine çok erkeksi. Ve bence seksi olmanın beden bulmuş hali.

Oyuncu olarak da hem sevimli, hem karizmatik hem iyi hem kötüyü oynayabilmesi ne kadar yetenekli olduğunu kanıtlıyor sanırım.


İkinci erkek Choi Ma Dol rolünde de Lee Sang Yeob vardı. Yine benim çoook sevdiğim birisi. Hani diziden hangi filmden sevdin derseniz, bikaç bişeyini izledim ama hatırlamıyorum. Benim esas sevme sebebim: bu çocuk Running Man'e en çok gelen konuklardan birisi ve artık sanki ana ekibin bir parçası gibi. Öyle sevimli, eğlenceli, alçak gönüllü, sıcak kanlı bir karakteri var ki anlatamam size. O yüzden bu diziyi izlerken sanki kendisini canlandırmış gibi geldi. Bu arada dizi boyunca şiveyle oynaması takdir edilecek bir şeydi. Hiç gözüme batmadı ve çok hoşuma gitti. 

Choi Ma Dol tam mahalledeki, okuldaki yada Kore dizilerinde geçen kilisedeki çocuk imajında. Çok düzgün, dürüst, iyi kalpli ve çok bizden. Yani diğer taraftaki top starla kıyaslayınca sıcacık bir insan. 

Güzel bir aşk üçgeni vardı:
Seksi erkek sempatik erkeğe karşı!!!!


Çift olarak bakarsam her ne kadar aşkın ortaya çıkışı ve gelişme süreci bana çok manalı gelmese de eğlenceli bir çiftti diyebilirim.


Bu dizilerde sonradan gelenlerin, yıllardır aşık olup el üstünde tutanları yenerek kızı kapması hikayesi de hep üzmüştür beni.

Gerçi yıllardır kızın yanında olan da elini çabuk tutsaymış, değerini bilseymiş dimi ama!


Dizi genel olarak eğlenceli hızlı akan ve yüz güldüren bir dizi. Ama çok üst seviyede diyemem, Kore dizisi deyince hemen aklıma gelir diyemem, adı meşhur pek çok diziyle yarışır diyemem...

Öncelikle biraz karikatürize yanları var, abartı tepkiler, komik olsun diye aşırıya kaçan sahneler... Bunlar kişisel olarak benim pek sevmediğim şeyler olduğundan hoşuma gitmedi izlerken, olmasaydı daha iyi olurdu dedim.

Bu arada dizi boyunca sık sık gördüğümüz bir dolup bir boşalan kum saati vardı. O neydi asla anlamadım. Dizinin fantastik bir ögesi mi vardı? Sonunda yok mu oldu? Gerçekten anlamadım!!! İzleyip de anlayan varsa bana da anlatsın lütfen.


Dizinin sonu da fena değildi. Yani babanesini bırakamayan kız bıraktı mı çocuk mu adaya taşındı ne oldu anlamadım pek ama en azından mutluydu. 

Diziyle ilgili bir şeyler incelerken bir röportajda diziyi çekmek için 6 ay adada kaldıklarını okudum. E dizi 11 bölüm? Her haftaya bir bölüm desen 6 ay 24 bölüm eder. Klasik bir Kore dizisi 16 bölüm ama bu 16 bile değil, 11... Baştan 11 bölüm mü planlamışlardı (ki hiç sanmıyorum) dizi çekildi de kısa mı kesildi, beğenilmedi mi yoksa 6 ayda sadece 11 bölüm çekmeyi mi becerdiler anlamadım.

Neyse uzun lafın kısası, kısa, eğlenceli, su gibi akan sevimli bir diziydi. Bir baş yapıt diyemem ama kısa olmasından da mütevellit boş zamanlarınızda ağır dram izlemek istemediğiniz dönemlerde vakit öldürmek için bir şans verebilirsiniz. 



5 yorum:

  1. Ne zamandır buralara uğramamışım,iyi de bi dizi bulmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz yorumumu yayınlamadım ama sana bir torpil geçeyim ozaman hem de can sıkıntına deva olsun, romance is a bonus book'u izle. ben yorumumu yayınlayınca fikirlerimiz aynı mı farklı mı bilahare konuşuruz^^

      Sil
    2. Kafayı toparlarsam bakarım inş:)

      Sil
  2. Merhabalar nerden izlediniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ingilizce altyazılı kissasian da izliyorum ama pek çok türkçe altyazılı yayınlayan sitede vardır eminim ki.

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^