''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Nisan 2019 Cumartesi

İzledim: Tomorrow, With You Dizi Yorumu

Herkesin bayıldığı Come and Hug Me hüsranından sonra bir de listemde olan ama az beğenildiği için hep ertelediğim Tomorrow With You'ya şans vereyim dedim. 

Çok da iyi yapmışım. 

Yavaş dedikleri dizi o kadar heyecanlı ki bi bölüm , bi bölüm daha ay çok merak ettim diye diye bi baktım sabah olmuş.


Metro aracılığıyla zamanda ileriye gidip gelme yeteneği olan Yoo So Joon, kaderinin Song Ma Rin isimli bir kadınla kesişeceğini görür ve onunla evlenmeye karar verir. Dizi bu ikisinin evlilik hayatı ve Yoo So Joon'un geleceklerini kurtarma çabasını anlatıyor.


Song Ma Rin rolündeki Shin Min Ah her zamanki güzelliğiyle göz kamaştırıyor. Gerek güzelliği gerekse de oyunculuğuyla olsun benim favori Koreli aktrislerimden birisi. Gerçekten gözlerim bayram ediyor izlerken. 

Song Ma Rin karakterine çok üzüldüm diziyi izlerken. "Senle evlenmezsem ölürüm, sen gidersen yok olacakmış gibi hissediyorum, ikimizin geleceği için uğraşıyorum" gibi bir kadının kalbini fethedecek lafların ne amaçla söylendiğini bilmeden kendi kendine gelin güvey oldu zavallıcık. Bir de adam çocuk yapmak istedi üstüne. Kızcağız hep kendine fena aşık oldu zannederek yaşadı. Sonra bu aşk gerçek olsa bile bir süre üzdü beni bu durum...


Yoo So Joon rolündeki Lee Je Hoon'u ilk defa izledim ben. Signal dizisini izleyenlerin önceden beri beğendiğini bilirim ama hak verdim. Çok güzel gülen, kavgası siniri bile yumuşak yumuşak olan insanın içine işleyen bir adammış. Oyunculuğu da çok hoşuma gitti.

Yoo So Joon'a epey kızdım ama en başlarda. Sonraları Ma Rin'e olan aşkının evrilmesini ve o aşkla beraber karakterinin olgunlaşmasını izlemek çok hoşuma gitti. O dünya umrunda olmayan hoppa çocuk gittikçe sorumluluk sahibi, umursayan ve çabalayan mükemmel bir erkeğe dönüştü.


Dikkat dikkat!!!

Bu çifti izlerken midenizde kelebekler uçuşabilir! Gerçekten çok hoş, pançik pançik sahneler vardı. Kamera arkalarını izlediğimde Lee Je Hoon'un çok daha sıcak kanlı ve girişken
 Shin Min Ah'ın ise çok daha utangaç ve çekingen olduğunu gördüm. Ma Rin karakterinin aşırı cesur olduğu sahneler o kadar çoktu ki nasıl çektiler o çılgın sahneleri merak ettim açıkçası^^


Zaman yolculuğu genel olarak çok sevdiğim bir konu. Her ne kadar mantık aramak saçma olsa da insan yine de mantıksal bir akış arıyor. Benim için bu dizide göze aşırı batan bir akış hatası yoktu, bu yüzden de çok büyük zevkle izledim.

 Çoğunluk dizinin yavaş olduğu, ağır ilerleyip mantık hataları bulunduğu yorumunu yapmış ama bana hiç öyle gelmedi. Aksine o kadar heyecanla izledim ki, yazımın başında da dediğim gibi bir bölüm bir bölüm daha derken sabahı ettim.


Diziyle ilgili aklımda kalan birkaç nokta:

  • Evcil hayvan gibi davranılan elektrikli süpürge detayı çooook eğlenceliydi.
  • Bromance yine yıkıldı. Dizilerde bromance izlemeyi zaten çok seviyorum ama burdaki de epey komikti. Özellikle Ma Rin'in bunları bastığı sahneden koptum.
  • Sürekli birbirlerine 'benimki' demeleri çok sevimliydi. Özellikle 'benimki nerdeymiş, aa burdaymış sabahı' süperdi!!!
  • Yaşadıkları bunca şeyden sonra mutlu mesut yaşarken hala korkmayıp abuk subuk kıyafet falan almak için zaman yolculuğu yapması çok saçma geldi bana.

Geleceğin Ma Rin'i ile geçmişin So Joon'unun karşılaşma sahneleri çok güzel yazılmıştı. Ma Rin'in devamlı olarak neden So Joon'dan ayrılmak istediği, onu neden kovduğu güzel bağlandı.

AMAAAAAA

Mantıklı olarak düşünürsek aslında böyle durumlarda en doğru olanı dürüst olarak her şeyi söylemek. Yani çocuğa durum böyle böyle deseler belki baş başa verip mantıklı bir çözüm bulacaklar. O çocuk teeee geçmişlerden gelmiş durduk yere ayrıl benden demekle ayrılır mı allaşkına???

Tabi şunu atlıyorum ben burda: Bu bir dizi!!!!! Her şeyi herkes birbirine söyleseydi konu kalmazdı dimi? Sineğin yağını da çıkarmayıver be Melly!!!


Dizinin sonu da çok güzeldi bence. Zaman yolcusu ustanın yapmaya çalıştığı şeyler, kimliği, anlattığı hikayelerin bağlanışı çok güzeldi. Ama onun da bu işe nasıl başladığını görebilmek isterdim. Neden bu ikisi sadece mesela? Neden başka zaman yolcusu yok? Yoksa var mı? Kafamda soru işareti olarak kaldı bu durum.

Sonuç olarak herkes ne derse desin ben bu diziyi çok sevdim. Zaten Shin Min Ah'ya bayılıyorum, onun olduğu her şeye de bayılacağım belli neden ertelemişim kendime kızdım! Bence aşk, heyecan, dram, gizem, komedi hepsi yeterli oranda vardı ve çok büyük zevk verdi. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ediyorum.

12 yorum:

  1. Ne zamandır uğrayamadım tatlı blogunaa:/ Ay bissürü derdim vardı kız:/ Neyse düşmez kalkmaz bi Allah neticede :) Blogunu iyice bir incelemeliyim yeni bir film ya da diziye başlamak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme çok bir şey kaçırmadın ben de aktif değildim çok zaten ^^
      dediğin gibi dertsiz insan yok vallahi hayat çok zor... ama ne derdin vardı ya inşallah ciddi bir şey değildir? belki yüzyüze tanışmıyoruz ama inan ki yardım edebileceğim, destek olabileceğim, el atabileceğim bir şey varsa her zaman hazırım..

      Sil
    2. Canım benim ya.çoook sağol :) bu kadarı bile yetti.

      Sil
  2. Bu bloğu önceden nasıl keşfedemedim diye kafamı taşalara vuracaktım az daha. Bir insan izlediği her dizi için aynı yorumu yapan ve hissiyatını taşıyan başka bir izleyici ile karşılaşınca benim gibi oluyor sanırım. Geçmişteki yazılarına da göz gezdirmeye devam ediyorum. Bun böyle sıkı takipçinim haberin olsun. <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa nasıl mutlu oldum bu yorumu okuyunca anlatamam... benim etrafımda da hiç kore dizisi izleyen olmadığı için içimden geçen her şeyi burda paylaşıyorum ve benim gibi hisseden, düşünen birilerini bulunca çok heyecanlanıyorum. blogum pek okunmasa da böyle güzel insanlarla tanışmak en güzel ve sıcak yanı. umarım diğer yazılarımı da seversin ve benimle bol bol iletişime geçersin. diğer yorumları yazarken seni tanıyabileceğim bir ipucu verirsen eğer, hep bugünün yorumuyla hatırlayarak cevap yazacağım sana ^^

      Sil
  3. Yeni olduğumdan olsa gerek kayıt olmadan yorum yapmışım :d Benimde etrafımda k-drama ile ilgilenen kimse olmadığından, dizileri izledikten sonra hep içimde kalır hakkında konuşamamak. Bol bol yorumlarını okumalı ve diziler hakkında konuşmalı günlere o halde sevgili Melly <33

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum. Okuduğum 2 3 blogda da pek beğenilmemişti ama benim düşüncelerim tıpkı seninki gibi. Ay hele o çocuk yok mu iş yerinde işlerden bunalmışken marinden mesaj geliyordu o ses tonu falan çok hoşuma gitmişti. Pek bir şey ummamıştım ama gayet başarılıydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de genel olarak beğenilmediğini gördüğüm için epey ertelemiştim ama hata etmişim. bence insanlar klişelere çok takıldığı için böyle güzel cevherleri gözden kaçırıyor. çok güzel bir diziydi gerçekten de ^^

      Sil
  5. Merhabalar :) Diziyi izleyip bayılan biri olarak diziyi yorumlamanı çok beğendim. Kesinlikle aynı fikirdeyim. Lee Je Hoon e Signal dizisinde hayran kalmıştım.Bu diziye açıkcası Lee Je Hoon için şans verdim. iyi ki vermişim. Shin Min Ah zaten çok beğenirim.Güzelliğine naifliğine düştüm resmen. Bu dizi de inanılmaz bir ikili olmuşlar.Ba yıl dım .
    Dizi de tek saçma karakter bence Efendiydi.Efendi karakterini daha iyi yazabilirlerdi.Mantık hatası ben çok tespit edemedim hatta bence iyi bağlamışlar diye bile düşündüm.Romantik biraz duygusal eğlenceli dizi arayan K drama fanları kaçırmasınlar bence de.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, yorumumu beğenmenize çok sevindim öncelikle^^ değeri pek de bilinmeyen bir dizi bence. ben de çok severek izledmiştim, şahane bir ikili olmuşlar.

      bana da mantıksız bir nokta görünmedi ki böyle fantastik konularda mantık hatası yapmamak oldukça zor bi iştir yani.

      signal'i izlemedim izlenecekler listem çok dolu diye. ama lee je hoon için ona da şans vermek lazım sanırım^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^