''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Nisan 2017 Cumartesi

İzledim: Queen of the Ring

6 bölümlük 30'ar dakikalık mini minnacık ama sevimli bir dizi bu sefer.
Aslında bu dizi Three Color Fantasy isimli 3 dizilik bir serinin son parçası. Ama ben ilk 2'sini izlemedim.
Peki neden sadece bunu izledim?
Çünkü Kim Seul Gi'nin askerleriyiz!

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Herkes tarafından çirkin görülen Mo Nan Hee, aile yadigarı sihirli yüzük yardımıyla sevdiği çocuğa dünyanın en güzel kızı olarak görülmeye başlar. Ama tabii dizi şu ana fikre göre ilerler: 
Güzel olana aşık olmayız, aşık olduğumuz bize güzel görünür.

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Kim Seul Gi'ye gerçekten bayılıyorum. Böyle bir mini dizide başrol olması da dişimin kovuğuna bile yetmedi açıkçası. Yine oyunculuğu çok güzeldi. Sevimli mi sevimli mini minnacık kızı çirkin diye kakaladılar dizi boyunca ama neyse... Azcık makyaj, saç, kıyafetle iş biterdi halbuki!

Kim Seul Gi'nin partneri Ahn Hyo Seop adında genç ve temiz yüzlü bir kardeşimizdi (cidden kardeşim yaşında). O da sevimliydi ama bayıldım diyemicem. Karaktere ise gıcık oldum yani. Yani ne olursa olsun, sonunda bana olan aşkından geberse bile ömrüm billah güvenemeyeceğim bir tip öyle söyleyeyim...

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Dizide esas kızımız yüzüğü taktığında, hoşlandığı çocuğun gözüne, o çocuğun ideal tipi olarak gözüküyor. Dizi konusu ve karakterleri gereği böyle bir senaryo yazmışlar ama ben şahsen o yüzüğün kızı başka birisi gibi göstermesindense, olduğu halinin çocuğa güzel görünmesini tercih ederdim. Bilmem anlatabildim mi? Sihirse o da sihir yani...

Ayrıca bu solda gördüğünüz 'güzel' olan kızımız Yoon So Hee nedense benim ezelden beri sevemediğim bir aktrisdir, ordan da bi gıcık kapmadım değil mevzuya. 

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Sonuç olarak çok aşk dolu sevimli sahneleri olan (ne çok sevimli dedim bu dizide)

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Yer yer kızcağıza içimizin acıdığı

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Ama tatlılığına öldüğümüz

queen of the ring drama ile ilgili görsel sonucu

Ve en sonunda esas oğlanla birlikte olmasını istemediğimiz (yada benim istemediğim) bir diziydi.

Minik, kısa ama çok izlenesi. Zaten Kim Seul Gi yani. Artık adam gibi bir romantik komedide başrol olsa da gönül rahatlığıyla izlesek di mi?


4 yorum:

  1. Kim Seul Gi?İsim çok tanıdık geliyor ama hatırlayamadım.Bir iki dizisini söyler misin lütfen.
    Ben bu kızı garip bir şekilde seviyorum.Ama mini dizilerle sınırlamasalar keşke oyunculuğunu :(
    İzleyeyim ben bunu ya!Sevdim konusunu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bayılıyorum ben bu kıza ama adam gibi bi uzun dizide başrol yapamadılar gitti.
      oh my ghostess
      splash splash love
      bu iki diziyi mutlaka izle bence! ilk dizide yan rol gibi ama dizi mükemmel, ikinci dizi yine mükemmel orda da başrol ama yine mini dizi maalesef...

      Sil
  2. Merhaba :)) Kim Seul Gi'yi Oh My Ghost'ta izlemiştim. Çok iyi oynamıştı ve ben adamın en sonunda onunla birlikte olmasını istemiştim, maalesef bazı teknik(!) sebeplerden ötürü gerçekleşmedi :/ Queen of the Ring'de oynadığını görür görmez diziye başladım. Mini dizi olduğundan bölümler yetmedi, bu ikiliyi uzun uzun izlemeyi isterdim. Başta adama güzellik takıntısından dolayı gıcık oldum ama sonradan kızımıza değer verdiğini, ona aşık olduğunu hissettim.

    Yazını sevdim, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bu dizide kızın en yakın arkadaşıyla birlikte olmasını istedim. başroldeki çocuk tam bi güvensizlik çukuru yani benim için^^
      çok teşekkür ederim beğendiğin ve güzel yorumun için ^-^

      Sil