''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 Nisan 2017 Cuma

İzledim: Can We Get Married


Blogumdaki saçma sorunla silinen yazılardan bir tanesi. İçeriğiyle pek oynamadım. Siz de anlayacaksınız ki az sonra 2014'ten kalma bir yazı... Dönemsel yorumlar görür de şimdiki zamanla bağdaştıramazsanız kurusa bakmayın ^^



Ay bu aralar nedense isminin içinde hep 'married' geçen dizileri izliyorum, hadi hayırlısı ^^

Aslında yıl bitmeden 2014 dizilerine abanıp yıl sonunda da adil bir yorum yapmayı istiyordum ama SungJoon zaafıma yenildim =(

Ayrıca bu dizide en sevdiğim oyunculardan Kim Young Kwang vardı ki hala nasıl başrol olamadı şaşkınlıkla izliyorum.


Dizi, iki gencin evlenme sürecinde yaşadığı zorlukları anlatıyor. Bu arada yakın çevrelerindeki karakterlerin hikayelerine de şahit oluyoruz tabii. Çok severek izledim, tam çerezlik bir dizi. Ama durun diyecek çok lafım var =)

Öncelikle diziyle birlikte Kore'de evlenmenin ne kadar büyük bir sorun olduğuna bir kez daha şahit oluyoruz. Yani ülkemizde de kız neciymiş, oğlanın evi arabası var mıymış her zaman dikkat ederiz ama bu olay çok çok farklı. Anasından danasına kadar denklik olmayınca karşılıklı aşağılamalar, komplekse girmeler, maddiyat savaşı, kim neyi ödeyecek kavgası... Cidden çekilmez iş.


Dizideki karakterlerin neredeyse hepsine gıcık oldum diyebilirim. Özellikle annelere!!! Hepsi birbirinden sevimsiz, mızmız ve çekilmezdi. Hepsi kendince çocuklarının iyiliğini istese de kullandıkları yöntemler akıl almazdı!!!

Esas kızımızın ablası Hye Jin ve eşi Do Hyun. Aman Allahım nasıl sancılı bir boşanma süreci geçirdiler anlatamam!!! Adama gıcık oldum. Dizinin başından sonuna hiç nefret etmediğim, her saniye empati ve duyarlılıkla izlediğim tek karakter Hye Jin oldu. Mükemmel bir insandı.


Esas kızımızın teyzesi Deul Rae ve Min Ho. Bu çifte bayıldım! Tamam gıcık olunacak pek ok özellikleri vardı. Mesela Min Ho başlarda kadınlara değer vermeyen arsız bir çapkındı, Deul Rae ailesini pek önemsemeyen bir kadındı, her ikisi de yaşının ağırlığında hareket etmiyordu. Ama bir çift olarak kalıplara sığmaz, aşırı uyumlu ve mükemmel olduklarını söylemek lazım. Birbirlerini farklı şekilde değiştirip tamamladılar.


Ahhhh Ki Joong ve Dong Bi. Onlarla ilgili o kadar çok söyleyecek sözüm var ki! Öncelikle Dong Bi hayatımda gördüğüm en kötü arkadaşlardan bir tanesi. En başta Ki Joong'un peşinden koşup ona kör kütük aşık olduğu için çok üzülmüştüm ama sonra! En yakın arkadaşının sevgilisine aşık oldu ve bunu çok normal bir şeymiş gibi söyledi. Dizinin sonunda ise hiç bunlar yaşanmamış gibi hem arkadaşı hem de arkadaşının sevgilisiyle tekrar arkadaş oldu, kendi sevgilisine de geri döndü.

Ki Joong ise en başta beni hayal kırıklığına uğrattı zira diziyi izleme sebeplerimden birisi dediğim gibi Kim Young Kwang dı. Onu her dizide sevimli, iyi kalpli, hafif şapşirik olarak izlemeye çok alışmışım sanırım =) Ama burda en başlardaki umursamaz aşık durumu beni gıcık etti. Neyse en azından sona doğru aşırı havalı bir adama dönüştü de kalbimdeki yerini geri kazandı ^^


Son olarak da esas kızımız ve esas oğlumuz Hye Yoon ve Jung Hoon. Sung Joon, Jung Hoon rolünde. Karışık biraz değil mi =) Söylemeliyim ki Sung Joon'un en tatlı halleri var bu dizide. Evet I need Romance tan bile daha tatlı. Tam bir aşk böceği. Ama aynı zamanda en güçsüz halleri de var. Bir türlü kızın kolundan tuutp çekemedi, güçlü durup evliliği ayarlayamadı, hep ezik ve zayıf karakterliydi. Çok sinirimi bozdu çooook.

Hye Yoon ise başlı başına mıy mıy mıy gıcık bir kızdı. Ama zaten karakteri canlandıran Jung So Min i de pek sevmem. O yüzden uzun uzun anlatmayacağım.
...
Ya aklıma takılan bir şey var. Sung Joon Kim Young Kwang'dan genç mi allaşkına. Hemen googlelıyorum....Oha resmen 3 yaş küçükmüş. Bence büyük gösteriyor. Dizi boyunca hyung hyung diye peşinde koşturması çok gözüme batmıştı ama cidden küçükmüş, beklemiyordum =))

Neyse... Bilirsiniz ki normalde yan karakterleri uzuuun uzuun anlatmazdım. Çünkü hikayeleri çok ilgi çekici olmazdı. Ama burda her çiftin ilgi çekici farklı bir hikayesi vardı. 


Ağır ağdalı dizilerden sonra bu aşk böcüklü dizi çok hoşuma gitti. Ama sonunu sevemedim! Yani son bölümün son 10 dakkasına geldiğimde öyle bir durum vardı ki 5 bölüm gerekiyordu sanki olayların düzelmesine. Sonra 10 dakkada herşey paldır küldür bitti. Son sahneyi ise hiç ama hiç sevmedim. 
Ama güzel dizi =)
Her şeyi eleştiririm ama yine de hakkını veririm =)

Siz izlediniz mi bu diziyi? Nasıldı?

Kendinize iyi bakın kukiler...
Görüşürüz...





3 yorum:

  1. melly cimmm sana mim pasladııımm :)
    http://kahveminkokusu.blogspot.com.tr/2017/04/mim-markalar.html

    YanıtlaSil
  2. Sung Joon'un izlediğim pek fazla dizisi yok ama adamı beğeniyorum.Daha iyi dizilerde oynamalı artık bence.
    Jung So Min izlediğim ilk Koreli aktristti.Başta çok sinir değildim ama şimdi düşününce saçını başını yolasım geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sung joon'un bundan çok daha güzel dizileri var aslında. özellikle i need romance a bakmanızı öneririm. gerçekten çok sevimli bir dizi^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^