''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 Mayıs 2017 Pazartesi

İzledim: Strong Woman Do Bong Soon

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

Ailede sadece kadınlara yadigar kalan süper güçleriyle sıradan bir hayat sürmeye çalışan Do Bong Soon, tehditler alan Ahn Min Hyuk'un yanında bodyguard olarak işe girer. Bir yandan onu korumaya çalışırken bir yandan da mahallesindeki kadınları kaçıran suçlunun peşine düşer.

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

Allahım şu kızın şirinliğine bakın! Do Bong Soon rolünde Park Bo Young'u izledik. Oh My Ghostess daki süper düper şirineliğini burda da sürdürdü. Başlarda anlamsız bir şekilde Ahn Min Hyuk'a uyuz olup kötü davranmasına bi gıcıkladım karakterin ama onun dışında bir şeker topu yani. Konuşması, ses tonu, o sevimli (aegyo) hallerine bayılıyorum gerçekten. Bu dizide de bayıldım!

strong woman do bong soon min hyuk ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle Hwarang'ı izlemeden bunu izlediğim için senden özür diliyorum Park Hyung Sik'ciğim!!!
Ama inan bana Park Seo Joon için değil senin için izleyeceğim Hwarang'ı!

Bu adam var ya bu adam... Heirs'da ne sevimli adam dedim, High Society'de başrolden çok sevdim, şimdi ise ağzımın suları aktı! Nasıll beğendim anlatamam. Her bir bakışı, ağlayışı, kıskançlığı, üzüntüsü her hali hayranlığımı topladı öyle yani...

park hyungsik ji sung ile ilgili görsel sonucu
Sırf ben benzetiyorum zannediyodum ama benden başka benzetenler de varmış demek... 
Ayrıca ben bu çocuğu aşırı derecede Ji Sung'a benzetiyorum. Hem tip hem de oyunculuk tarzı olarak. Mimikleri, sesini ve vücudunu kullanışı çok benziyor. Benim gözümde Ji Sung'un varisidir ve ilerde acayip şeyler olucak bu adamdan!!!! Demedi demeyin!

strong woman do bong soon ji soo ile ilgili görsel sonucu

İkinci erkek olan cağğğnım Ji Soo'da elimizde büyüdü sanki değil mi?

Artık yavaşşş yavaş başrol olmaya yaklaşıyor gibi sanki. Yani direk 'olsun artık' diyemedim çünkü çok tatlı, şeytan tüyü var sanki haspam ama Park Hyung Sik'in olduğu yerde de gözüm bile kaymadı -_- Ama oyunculuğuna edecek lafım yok! Zaten Moon Lovers'da da hayran kalmıştım..

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

Dizide herkesin birbirinden tontiş olduğu bir aşk üçgeni var. Zamanlamanın nasılllll önemli olduğunu bir kez daha görüyoruz. Ji Soo'nun karakteri aşkını 1 hafta önce söylese hayatları bambaşka olabilirdi, öyle bir durum yani.

strong woman do bong soon min hyuk ile ilgili görsel sonucu

Allahım bu Min Min ve Bong Bong nasıl pançik pançik, nasıl sevimli sahneleri olan, nasıl izlemelere doyamadığım bir çift anlatamam. Gerçekten izlerken her an yüzümde kontrol edemediğim bir sırıtış oluştu. 

Vücudu güçlü ama kırılgan Do Bong Soon'la, kendi tırsak ama çok şey yaşayıp güçlenmiş Ahn Min Hyuk mükemmel bir çift olmuş.

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

Dizide çok güzel bir esas hikaye var.

Oyuncular mükemmel.

Yan rollerin hikayeleri çok akıcı ve eğlenceli.

Hiç beklenmedik bir aksiyon(kaçırılma) hikayesi birden ilgimizi çekmeye başlıyor.

Her şey çok güzel yani ne diyim...

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

İlla Melly kılı kırk yar da bir şey söyle derseniz, dizinin başlarında büyük mevzu olan Min Min'in ailesi ve şirketin başına geçme hikayesi nereye gitti dizinin sonunda derim.

Bir de töbe haşa sona lafım yok mutlu mesut son süperdi de, Bong Bong'un böyle binaların tepelerinden atlayan bir süper kahramanımsıya dönüşmesi biraz abartı olmamış mı derim.

Ama yani dığdısının dığdısı...

strong woman do bong soon finale ile ilgili görsel sonucu

Çok güzel bir diziydi ya bu. Çoook güzel. Neşeli, aksiyonlu, aşklı, komikli felan. İzleyin, izlettirin!!!!

4 yorum:

  1. Bu kadar olur ya ^^ Ben de bugün bir post yayınladım bununla ilgili ve bende ba-yıl-dım!Dediklerine harfi harfine katılıyorum.Çok tatlişti hepsi.
    Bu arada tavsiyen üzerine Queen of the Ring'i de izledim,ona da bayıldım.Bundan sonra hep senden mi tavsiye alsam acabaaa? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa beğenmene ok sevindim. çok tatlı dizi cidden. her zaman tavsiye vermeye hazır ve nazırım hihihihi^^
      do bong soon cidden yılın en ponçik dizisi olmaya aday!

      Sil
    2. sevgili melly Park Hyung Sik'te ben de çok fazla Ji Sung benzerliği görüyorum. Özellikle Hwarang daki rolünde çok başarılıydı. Bakışlarıyla oynadı hep Ji Sung gibi.

      Sil
    3. di mi çok andırıyor.. yalnız hwarang'ı hala izlemediğim için utanç içerisinde kıvranıyorum şuan >''<

      Sil