''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Mayıs 2017 Salı

İzledim: Hapi Mari - Happy Marriage

Normalde pek gözüm kaymaz ama, baktım piyasada Do Bong Soon gibi sevimli romantik komediler yok, aksiyondan-dramdan devam etmek farz olmuş, ben de araya 12 bölümlük bir Japon dizisi sıkıştırayım dedim.

Hem size de, herkesin yazdığı çok meşhur olan dizilerden farklı bir şeyler de göstermek güzel olur gibi geldi^^

İlgili resim
bu japon film/dizi afişleri de pek bi pejmürde oluyor canım...
Çok fakir oldukları için bir sürü işte aynı anda çalışan Takanashi Chiwa, bir gün part-time olarak çalıştığı gece kulübünde müşterisiyle çok fena kavga eder ve oradan kovulur. Ertesi gün, gündüzleri çalıştığı part-time işinde patronu tarafından çağırılır ve karşısında kavga ettiği kaba müşteriyi bulur. Mamiya Hokuto, Chiwa'ya aniden bir evlilik sözleşmesi uzatır. Kendisiyle anlaşmalı olarak evlenip ona yardım ederse, tüm borçlarını ödeyip onu bu sefaletten kurtarmaya söz verir.


hapi mari drama ile ilgili görsel sonucu

Pek çok Kore dizisinde görmeye alışkın olduğumuz sözleşmeli evlilik sonrası birbirine aşık olan bir çiftin klişe hikayesi aslında. Ama ben klişeleri seviyorum sanırım. 

Bu dizinin Kore'dekilerden tek farkı hem bölüm sayısının az hem de bölüm sürelerinin kısa olması ki araya sokuşturduğum çerezlik bir dizi olduğundan hoşuma gitti.

happy marriage japanese drama ile ilgili görsel sonucu

Olaylar alışageldiğimizden çok daha hızlı ilerliyor. Hanım kızımız sözleşmeli evlilik yapacağı adamla birden düğün hayalleri kurmaya başlayıp kıskançlık krizlerine falan giriyor. Orda bir yuhunuz oluyoruz.

happy marriage japanese drama ile ilgili görsel sonucu

Oğlan sevdiğim karakterlerden aslında. Hayatta çok şey çekip sertleşmiş, sevgisizleşmiş, donmuş katı tiplerden. Kızla birlikte yumuşuyor, sevmeyi öğreniyor, içindeki nefret sönüyor falan... Sevdiğim hikayeler bunlar.

happy marriage japanese drama ile ilgili görsel sonucu

Dizi sevimli aslında ama işte neticede Japon dizisi. O izlemeye tahammül edemediğim ve anlam da veremediğim abartılı Japon kızı tepkileri var ara ara. Yada çok abartılı şapşal yan karakterler falan. Ama yine de minimum düzeyde, çok rahatsız etmedi.

İlgili resim

Ben severek izledim, çok da hızlı aktı dizi. Ufak bir kaçamak arayanlara rahatlıkla tavsiye ederim.

Görsel sonucu

Ayrıca Japon dizisi sevmem ama anime- manga hastasıyım diyenlere de müjde! Dizinin anime ve manga versiyonu da varmış. Bunu sevmezseniz ona bakın^^


4 yorum:

  1. Pejmürde olduğu konusunda hem fikirim seninle :) Geçen üç japon filmi üst üste izlemeye çalıştım,sonra bir Kore dizisi izleyim dedim,en iyi iş genelde bizimkiler de bitiyor valla.Korece'yi duymayı özlemişim o derece ^^
    Ayrıca kızların yaptığı aşırı hareketler gerçekten sinir bozucu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. japon filmlerinin en kötü yanı zaten animeden fırlama o sinir bozucu davranışlar. yoksa dile bile tahammül edilir yani.
      ama cidden onlardan sonra korece izleyince insanın kulakları bir bayram etmiyor değil yani^^

      Sil
  2. Daha yeni başladım hadi bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman çok büyük beklentilere kapılmadan izle ki daha çok sevesin :) keyifli seyirler :)

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^