''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 Şubat 2017 Çarşamba

Toplu Kitap Alışverişi

En güzel kargo kitap kargosu sanırım^^

Kendimce hatrı sayılır bir kütüphanem var. İyi de bir okur sayılırım (çok seçiciyim ama işin kötüsü o). Eskiden çok daha fazla okuyordum gerçi... Dolayısıyla da almayı en çok sevdiğim şey de kitap. 

Aslında kitapları internetten almaktan nefret ederim. Senede 1 en fazla 2 kere alırım. Çünkü o kitabı elde incelemek, arkasını/içini okumak, hatta kitapçıya gitmek bile başka bir zevk benim için. Ama internetteki kampanyalara, ucuz kitaplara karşı koyamıyorum. Bu seferki alışverişimde özellikle kitap evlerinde bulamadığım kitapları da sipariş verip güzel indirimlerden de faydalandığım için haklı görüyorum kendimi.


Toplamda 11 tane kitap aldım. Böyle çok edebi öhöm öhöm kitaplar yok bu alışverişin içinde. Zaten son zamanlarda da nedense çok ağır kitaplar okumaz oldum. Ama benim için önemli koleksiyonluk/arşivlik kitaplar bir kısmı.



                                                                                                                                                                                                       Sonunda benim de Gizli Bahçe'lerim oldu. Nasıllllll Merak ediyodum anlatamam. İlk izlediğim 5 diziden birisidir Secret Garden ve hala çok severim.




Ayrıca kitapların içinden birer poster ve çoook beğendiğim kitap ayraçları çıktı. 




Posterleri ne yapsam bilemiyorum şu anda, duvarıma asacak kadar ergenliğimde de değilim yani hahaha


Harry Potter kitaplarından okumadıklarımı almak istedim. Özellikle Quiddicth kitabını bulamadım kitapçılarda. Fantastik Canavarlar ise internette bile yok hala -_-


Alice (en bi sevdiğim) koleksiyonuma bütçeme uygun olarak 1-2 ekleme yaptım. Özellikle sağdaki kitap ciltli ve tam arşivlik!


Peri Masalları kitabı birden karşıma çıktı ve hayran kaldım. Kitap evlerinde hiç görmemiştim önceden. İçinde birbirinden güzel masallar ve birbirinden güzel çizimler var. Bayıldım.
Küçük Kara Balık ise epeydir duyduğum ve bu yaşıma kadar hala okumadığım için utandığım bir kitaptır. Küçük Prens havasında olduğunu söylerler. Çocuk kitabı gibi davranıp aslında yetişkinlere ders veren cinsten...


Ayrıca en sevdiğim hatta tek sevdiğim manga olan Death Note'un önceden okuduğum ama elimde olmayan sayılarını toplamak adına 10. kitabını aldım. Sırf bu bile benim için çok avantajlı bir alışverişti. D&R'larda 16 küsür lira olan kitabı 12 küsür liraya aldım!

Son olarak da uzun süredir Korece derslerime ara verdiğimden, pratik amaçlı bir Korece kitap aldım. Karagöz ve Hacivat hikayesinin Korece versiyonu. Dili çok kolay geldi ilk bakışta. Umarım kolay kaçmaz. Beğenirsem diğerlerini de almayı düşünüyorum. Bu da kitap evlerinde görmediğim bir kitaptı. Korece hocam bile görünce şaşırdı hatta^^


Tüm alışverişim böyleydi. Umarım size de ilham olur. Belki sağda solda görmediğiniz bir kitabı burda görürsünüz de aklınıza düşer. Hatta kitap okumakla çok ilgilenmeyen birilerinin aklına girsem daha da sevinirim^^

Kendine iyi bak sevgili okur!






4 yorum:

  1. Gerçekten de güzel bir alışveriş olmuş. Küçük Kara Balık en sevdiğim kitaplardandı küçükken ama şu an aklımda yok pek yeniden mi okusam acaba :D
    Secret Garden gerçekten Kdrama severlerin efsane dizilerindendi. Kitalarını her yerde görüyorum ama ben de daha almadım alırmıyım onu da bilmiyorum lakin ayraçları ve posterleri güzelmiş. Sen öyle deyince 14 yaşımdan beri masamda asılı olan posterlere bi göz attım istemsizce :D
    Harry Potter *-* *-* en sevdiğim kitap serisidir. Bende de o 3 ince kitap yok ve almak istiyorum.
    Bu arada hangi siteden alışveriş yaptın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim şuan odamda bir tane devasa bigbang posteri var, başka koymaya da utanıyorum^^
      alışverişimi beğendiğine çok sevindim, gerçi daha okumaya başlayamadım hiçbirini -_-
      kitap alışverişlerimi genelde kitapyurdundan yapıyorum. tavsiye ederim çok memnunum. hem uygun fiyatlar hem de kitapevlerindekilerden daha enteresan kitaplar var^^

      Sil
  2. merhaba
    cok merak ediyorum korece egitimi nerede alıyorsun bu konuda yardımcı olabilir misin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun bir süre kursa gittim ama şu aralar gitmiyorum kendim çalışıyorum. eğer kursa gitmeyi düşünüyorsan bana mail atabilirsin çok daha ayrıntılı olarak yardımcı olabilirim sana^^

      Sil