''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Aralık 2016 Cumartesi

İzledim: Something About 1% Yorumu

something about 1 percent ile ilgili görsel sonucu

Zengin ve kibirli Lee Jae In, dedesinden kalan mirası almak için dedesinin istediği kız olan Kim Da Hyun ile evlenmek zorundadır. İlk görüşte birbirinden hiç de hoşlanmayan bu ikili, karşılıklı çıkarlara dayanan bir ilişki sözleşmesi imzalar ve bu sözleşmeye bağlı olarak çıkmaya başlar.
Böyle başlayan bir ilişkinin mutlu sonla bitme olasılığı %1'dir.

Görsel sonucu

Tek bir tanınan simanın olmadığı ve büyük tv kanallarından birisinde yayınlanmayan bu diziyi benim bulup izleme ihtimalim, dizinin adı gibi, %1'dir normalde. Ama ben bu diziyle ilgili öyle çok yorum, öyle çok caps gördüm ki internette, izlemeyeni dövüyolarmış heralde dedim de izledim.

İyi ki diyorum şimdi baştan belirteyim^^

Görsel sonucu

Lee Jae In rolündeki arkadaşın adı Ha Seok Jin miş. Biyografisine bakınca şok oldum. O kadar çok dizide oynamış ki.. Oynadığı dizilerden sadece Shark'ı izlemişim, orda da hatırlamıyorum yüzünü zaten. Ya oyunculuğu iyi değilmiş de büyük dizilerin kadrosuna girememiş yada zavallım hep kötü senaryolara imza atmış.

Neyse... Burdaki karakteri çok sevdim. Ben zaten her zaman kibirli, kendini beğenmiş tiplerin aşkla yumuşaması hikayesini sevmişimdir. Bu dizide de sevgiyi tattıkça 'ya ben seni yerim' kıvamına gelen bir Lee Jae In var. Hem de sahiplenici, hem de kıskanç (dozunu biraz kaçırsa da olsundu^^), ee daha ne olsun?

sung joon 2016 ile ilgili görsel sonucu



Diziyi izlediğim her saniye Ha Seok Jin 'in sesini, mimiklerini, tepkilerini, oyunculuk tarzını yani kısacası her şeyini Sung Joon'a benzettim. Her daim onu izliyomuşum gibi hissettim o derece. Siz de izlerseniz eminim bana hak verirsiniz.

------------------------------->
İlgili resim

Kim Da Hyun rolündeki Jeon So Min'de de aynı durum vardı. Biyografisi bir sürü diziyle dolu ama ben tek bir tanesini bile izlememişim. Şok!

Da Hyun başlarda canlı, aktif, eğlenceli bir kızdı. Karakter gittikçe donuk, mıyım mıyım, mızmız bi tipe dönüşüp sinirimi bozdu. Sonlara doğru devamlı telefonlara cevap vermeyip çocuğu cezalandıran şımarık bir kızdı hatta ağzına vurasım geldi!

Görsel sonucu

Ama böyle bir çift yok! Tek kelimeyle bayıldım uyumlarına. Kızın kendini ağırdan satmasıyla çocuğun girişkenliği mükemmel bir çift yaratmış. İzlemelere doyamadım.

İlgili resim

Dizinin konusu klasik aslında: kendini beğenmiş çocukla mütevazi kızın aşkı. Ama bu aşkı tetikleyen bir sözleşme var ortada. Hah işte tam bu konu bana direk ama direk 2015 web dramalarından Noble,My Love'ı anımsattı. O diziyi de çook severek izlemiştim. Orda da zengin ve kibirli çocuk masum veteriner kızla sözleşme imzalayarak çıkmaya başlayıp sonra aşık oluyordu. İkisini de izleyenlerin benzeteceğinden eminim.

noble my love ile ilgili görsel sonucu
Noble, My Love
---------------------------------------------->









Dizide görebileceğiniz şeyler:

Bir adet sempatik Lee Jae In
İlgili resim

Bolca romantizm

Dozunda gözyaşı
İlgili resim

Yüzünüzü güldürecek anlar
Görsel sonucu

Öpüşme sahneleri (hepsi de birbirinden güzel)
İlgili resim

Ve hepsinden önemlisi, tam içinize sinecek şekilde, iç çektiren cinsten mutlu bir son. 

Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar gibisinden...


Ortalama 30 dklık 16 bölümden oluşan bu diziyi hafta sonu 2 günde yalayıp yuttum. Yani ben bu diziyi çok sevdim. Lee Jae In'i de^^

Dizinin 2003'de Kang Dong Won'la çekilmiş orjinali varmış. Çok şaşırdım. Diziyi o kadar sevdim ki, izlenecekler listem azıcık eridiği zaman hemen 2003 versiyonunu izleyeceğim. Eski dizileri sevmememe rağmen^^

2 yorum:

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^