''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Eylül 2016 Cuma

İzledim: Let's Fight Ghost Yorumu

lets fight ghost ile ilgili görsel sonucu

Park Bong Pal, hayaletleri görme ve hatta onlarla kavga edip onları yok etme yeteneğine sahip bir üniversite öğrencisidir. Hayalet avlama görevine çıktığı bir gün, hiç de kötü bir hayalet olmayan Kim Hyun Ji ile karşılaşır. Hyun Ji nasıl öldüğünü, ailesini hatta ismi dışında hiçbir şeyi bilmiyordur. Bu ikisi birlikte çalışırken Hyun Ji, Bong Pal'e hayaletleri yok etmesi için, Bong Pal'de Hyun Ji'ye geçmişini hatırlaması için yardımcı olur.

lets fight ghost bong pal ile ilgili görsel sonucu

Dizide Park Bong Pal rolünde Taecyeon var. Bilmeyenler için kendisi Kore'nin en ünlü Kpop gruplarından olan 2PM'in bir üyesi. Taecyun'a neresinden bakarsam bakayım beni çeken bir tarafı yok cidden. Her açıdan çirkin (2PM fanları sovvryy!). Ayrıca 3 sene önceki hayalet temalı Who Are You dan sonra hangi akla hizmet yine hayaletli dizide rol almayı kabul etti cidden anlayamadım.

En azından diziyi izlemeden önce anlayamamıştım. Zira dizide Taecyun'u çok beğendim (hala çirkin). Oyunculuğu Who Are You'dan bu yana epey gelişmiş (mükemmel olmasa da). Rolüne CUK oturmak vardır ya, hah o olmuş yani! Mükemmel casting!

lets fight ghost hyun ji ile ilgili görsel sonucu

Kim Hyun Ji rolünde ise Kim So Hyun var. Ben birilerinin gençliğini canlandırmadığı bir dizi ilk defa izledim, çoook da beğendim. B,z yaşlandık, o serpildi, başrol olma yılları geldi demek -_- 

Bu kıza da neresinden bakarsam bakayım aşırı tatlı! İnanır mısınız Kore dizilerinden hiç haz etmeyen ve neden bu kadar izlediğime de anlam veremeyen annem, ben bu diziyi izlerken yanımdan geçiyodu ve kızı görüp 'aaaa bu ne kadar tatlı bi kız böyle' diyip oturdu ve tam 2 bölüm izledi. Diziyi de çaktırmadan epey beğendi hani ama benim gibi bi oturuşta 5-6 bölüm izleyebilecek bir manyak değil tabi kendisi.

Görsel sonucu
fotoğraf öhöm öhöm yani!!!
Çift olarak aman allahım!! Nasıl bir tatlılık, nasıl bir uyum... Birlikte oldukları her sahnede salak gibi sırıttım açıkçası. İlk bölümden itibaren öyle bir kimya vardı ki aralarında yani dizide mükemmel bir çift olacaklarını hissettirdiler sanki. Aralarındaki 10 yaştan eser yoktu!!! Kim So Hyun 17, Taechyun 27 yaşında!! Kim büyük kim küçük görünüyor sizce???

Görsel sonucu

Dizideki favorim ise Cheong Sang ve Im Rang ikilisi rolündeki Kang Ki Young ve Lee David oldu. Özellikle Kang Ki Young(sağdaki) son zamanlarda oynadığı bütün dizilerde eğlenceli, komik arkadaş rolüyle acayip dikkat çekiyor bence. Burda da yine mükemmele yakın neşeli bir arkadaştı. İkisine, dostluklarına, espri anlayışlarına, her şeylerine bayıldım. Şahsen ben olsam Ghost net yada daha sonra Sundea Çorbası isimli kulüplerine koşa koşa üye olurdum^^

Not: Kulüplerinin isminin Sundae çorbası olmasının da çok güzel bir nedeni vardı dizide. Sundae çorbası yalnızken, hastayken, mutsuzken içip kendimizi daha iyi hissettiğimiz sıcacık, lezzetli bir yemektir. Biz de bu kulüpte bir aile olarak birbirimize sundae çorbasının verdiği teselliyi vereceğiz. 
Gibi bişey...

Ben de tarhana çorbası diye bi kulüp kursam aynı mantıkla, katılan olur mu acep hihihihi^^

Görsel sonucu
Relationship goals demek istiyorum!!!
Şahsen dizi boyunca sevgilisi olmayan, yalnız ve sevgili bulmak isteyen bu muhteşem ikili hakkında şunu düşündüm: o kadar iyi anlaşıp birbirlerini o kadar iyi anlayıp tamamlıyorlar ki, keşke birisi kız olsaymış!!

let's fight ghost joo hye sung ile ilgili görsel sonucu

Dizide kötü adamımız ise Joo Hye Sung rolüyle Kwon Yul'du. Şahsen bence, One More Happy Ending'deki sevmeyi bilmeyen soğuk ikinci adam rolündense içine iblis kaçmış psikopat iki yüzlü kötü adam rolü bin kat daha çok yakışmış Kwon Yul'e. Bana kalırsa bundan sonra birkaç dizide sık sık kötü adam rolünde görücez kendisini.

Görsel sonucu

Diziden genel olarak bahsetmem gerekirse ben çooooook sevdim! Yani böyle boş vakitlerimde eğlenmek için dönüp dönüp izleyebileceğim bir dizi.

Bi kere hayalet makyajları, efektler falan çok başarılı. Sonra her bölümde ayrı bir hayalet hikayesi var ki hepsi de birbirinden güzel, sürükleyici. Sıkılmak denilen bir şey yok dizide!

Görsel sonucu

Sonra malum mantık hatası olmayan dizi bulmak çok zor günümüzde^^ Mantık hatası bulamadım ben. Konular çok akıcı, her şey çok güzel bağlanıyor. Hyun Ji'nin ve Bong Pal'in hayatlarının nerde ve nasıl kesiştiği çok güzeldi mesela. Yani bir hayaletle bir hayalet avcısı şans eseri karşılaşıyor ve geçmişlerinde garip bir kesişme var. Bu tamamen saçmalıklar üzerine değil de gayet güzel bir olayla bağlandı.

Görsel sonucu

Sonra aşk... Böyle eğlenceli, tatlı, hafif kıskançlık olan, dozunda bir aşk vardı. İzlemekten öyle büyük bir zevk aldım ki anlatamam. Birlikte hayalet avladıkları, dövüştükleri sahneler de mükemmeldi. 

Hyun Ji kaybolduğunda yada gittiğinde Bong Pal'in o çaresiz halleri vardı ya... Aman allahım içim eridi o sahnelerde... Aç aç izle yani!

Görsel sonucu

Peki bu diziyle ilgili sevmediğin bir şey yok mu Melly? Taechyun'u sevmiyorum işte yetmez mi? Ama onu sevmemem bile bu diziyi kötü yapmadı yani. Cidden çok beğendim. 

Özellikle:
Görsel sonucu

Her dizde böyle bir mükemmel bromance hikayesi görmek istiyorum. Çok güldürdüler beni keratalar!

Görsel sonucu

Ayrıca bu dizinin sonuna bayıldım!! Evet yanlış duymadınız bana kalırsa bu dizinin sonu şahane! Bilirsiniz güzel sonlar samanlıkta iğne ararmışçasına zor bulunuyor. Her şey öyle güzel bağlandı, toparlandı ve sona erdi ki... Oh beeee!!!

Görsel sonucu

Sanıyorum ki bundan sonra birkaç tane hüzülü dizi izlemek durumunda kalıcam (uncontrollably fond ve W). O yüzden bu dizinin değerini çok iyi bildim. Doğa üstü olaylar, hayaletler falan da tam benliktir malum...  Çok sevdim, çok eğlendim. Herkese içim rahat tavsiye ediyorum!!!


10 yorum:

  1. Ben su an Uncountrably Fond izliyorum Allah'ım drama ölüyorum. Ama dram türünü sevdiğim için sıkıntı değil. Bu dizi tavsiyesini dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bundan sonra izledim uncontrolabbly fond'u, yazısını da yazdım. ciğerimi yaktı resmen o dizi benim. ben de dramı seviyorum, kim woo bin hayranıyım üstüne de, o yüzden o diziyi çok sevdim. ama bu başka bi tat cidden^^

      Sil
  2. İnanır mısın dizi ile ilgili düşüncelerimiz tıpatıp aynı , daha bitiremedim ama neyse . Avanak ikiliyi çok sevdim , çok komiklerdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok sevindim^^ ben biraz geç cevap yazdığım için tahmin ediyorum ki şimdiye kadar bitirmişsindir. yarısında sevdiysen bitirince daha çok sevdiğini tahmin ediyorum^^ cidden tadı damakta bırakan çok sevimli bişeydi yaa^^

      Sil
  3. Merhaba kolay gelsin dizyi izlemişseniz mutlaka biliyorsunuz dur . Dizi bitince bir tane film in fragmanı çıkıyor kiz kisa saçlı hangi dizi bilgi verirseniz coj sevinirim . Ayrıca çok güzel yazmissiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa yardımcı olmayı çok isterim ama kadar uzun zaman oldu ki bu diziyi izleyeli hiç hatırlayamıyorum öyle ufak ayrıntıları maalesef :(((

      Sil
  4. W kötü sonlu bir dizi degil izledim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyleymiş :)) bu dizinin yorumunu yazarken bilmiyordum ben bunu tabi :) sonradan izledim hatta onun yorumunu da yazdım <3

      Sil
  5. Dizi yorumunuza odaklanamadım bile başta başroldeki adam hakkında yazdıklarınız bir insan için çirkin diye özellikle belirtmeniz bana çok yanlış geldi bunu da belirtmek istedim bence buna biraz daha dikkat edin naçizane fikrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyal hayatta insanları görsellerine göre asla yorumlayamayan ve buna çok karşı olan bir insanım ama bu blogu hafif esprili, duyardan uzak ve bazen sivri dilli kullanıyorum. ama benim bu platformu öyle kullanmam bunu haklı çıkarmaz dolayısıyla size çok hak veriyorum. yine de blogumda sık sık çok güzel kadın, çok çirkin kadın, çok yakışıklı adam yada çirkin adam ifadelerini kullanmaya devam edeceğimi bildiğim için iki yüzlülük yapmak da istemiyorum... haklısınız ve kendimi bir an kötü de hissettim... ama burayı duyarsız eğlenceli sanal bir ortam olarak görüp affınıza sığınıyorum...

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^