''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 Eylül 2016 Pazar

İzledim: Doctors Yorumu

doctors korean drama ile ilgili görsel sonucu

Serseri bi gençlik yaşayan Yoo Hye Jung, yeni transfer olduğu lisedeki sınıf öğretmeni Hong Ji Hong sayesinde hayatını değiştirmeye karar verir. İkisi talihsiz olaylar yüzünden ayrı düştükten sonra 13 yıl sonra aynı hastanede doktor olarak karşılaşırlar ve her şeye yeniden başlarlar.

doctors korean drama ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, hayatımda daha büyük bir önyargıyla izlemeye başladığım bi dizi olmadı! Diziye başlamak için bitmesini beklerken sağda solda çok yorum okudum. Diziyi yarım bırakanlar, Shin Hye'den nefret edenler, bitirene kadar sıkıntıdan patlayanlar, neden 20 bölüm sürdü diyenler, konusuzluktan şikayet edenler... 

doctors drama ile ilgili görsel sonucu

Diziyi incelemeden önce genel bi fikrimi söyleyeyim: dizinin olumsuz noktaları elbet var. Hangi dizide yok ki? Ama bu kadar antipatiyi toplayacak kadar abartılacak bir yani olduğunu düşünmüyorum. Yarıda bırakılacak kadar hele hiç değil! Bu yorumların %90'ını Park Shin Hye antifanlarından kaynaklanıyor bence. 

doctors drama couple ile ilgili görsel sonucu

Şahsen ben de Park Shin Hye'yi pek sevmiyorum. Ama antifan da değilim yani. Ayrıca yiğidi öldür hakkını yeme, bu dizide kendini çok geliştirdiğini farkettim. Bikere aşırı zayıflamış ve güzelleşmiş, gerçi biraz büyük göstermiş böyle ama olsun. Sonra mimikleri gelişmiş. Gülen, sinirlenen, ağlayan yüzünü çok güzel gösteriyor, binbir çeşit ifadesi var artık. Öpüşürken acı çekmiyo mesela hahah^^ Sanırım eskiden oyunculuğunu hiç beğenmediğim için birbirinden mükemmel aktörlerle birlikte başrol olmasını haksızlık olarak görüyorum ama bu dizide beğendiğim için pek bi şey diyemiyorum artık.

doctors drama hong ji hong ile ilgili görsel sonucu

Güzelleşmekten bahsetmişken Kim Rae Won'a nolmuş böyle? Adam öyle bi zayıflamış ki kaşık kadar yüzü kalmış. Ama o Park Shin Hye'nin aksine zayıfladıkça gençleşmiş. Hem yakışıklı hem karizmatik olmuş. Çoooook beğendim. Ben zaten nedense Kim Rae Won'u hep bi sevmişimdir,  genizden gelen sesi, çıkık çenesi falan... Oyunculuğuna zaten diyecek pek bir söz yok sanırım. 

Garip bir bilgi olacak, 18 altı okumasın bu paragrafı hahah^^ Kim Rae Won, kdrama severler arasında 'öpüşmesiyle' ünlüdür. Youtube'a bakarsanız onun öpüşme sahnelerinin kolajlandığı sayısız video bulursunuz sanırım. Yani bence öpüşme sahnesini, ordaki duyguyu yansıtmak önemli bişey. Burda da öpüşme özürlü Park Shin Hye ile yeteneğini kanıtlandı sanırım. 'Dudak değdirenler'den değil kendisi, söyleyeyim yani. 

doctors drama hong ji hong ile ilgili görsel sonucu
burdaki dudak değdirme sahne gereğiydi, yalancı öpüşmelerden değil yani^^
Çift olarak bahsetmek gerekirse ben şahsen kimyalarına bayıldım! Zaten kamera arkası görüntülerde de aralarındaki elektrik açıkça görülüyodu. Sarılma, öpüşme sahnelerinde karşılıklı utanmalar, sıcak basmalar, kıkırdamalar falan. Ayrıca karşılıklı olarak devamlı bir dokungaçlı haldelerdi. Gerçekten bir ilişki haberi çıkarsa hiiiiiç şaşırmam^^

Karakterlere gelince... Yani bana kalırsa Hong Ji Hong hayatındaki hiçbir şeyi kız arkadaşıyla paylaşmayan, tüm sorularını kendi kendine çözen ve ilişki olayına pek hazır olmayan yada ilişkiyi beceremeyen bir adamdı. Yoo Hye Jung'a gelince, o da henüz tam olarak olgunlaşmamış, intikam uğruna düşüncesizce attığı adımlarla etrafındaki insanlara nasıl zarar verdiğini pek farkedemeyen bir kızdı. Aralarındaki kimyayı yüksek bulsam da bu ilişki gerçek hayatta olsa yürümezdi bence hahaha^^

doctors drama jung yoon do jin seo woo ile ilgili görsel sonucu

Dizimizin 2. kız ve erkeği:
Jung Yoon Do rolünde Yoon Kyung San ve Jin Seo Woo rolünde Lee Sung Kyung.

Yoon Do karakterini çok sevdim, ama Yoon Kyung San yüzündeki donuk ifade yüzünden sonsuza kadar başrolu alamayacak sanırım -_- Gerçekten sebebini anlayamadığım bir soğukluk var adamda. Lee Sung Kyung ise Cheese in the Trap'tan sonra yine gıcık bir rol bulmuş kendine aferin!!! Şımarık kızları o kadar iyi canlandırıyo ki kendi karakteri olduğundan şüphelenmeye başladım (Running Man'in bir bölümünde konuk olduğunda orda da oldukça şımarıktı, korkarım ki gerçek karakteri öyle-_-)

doctors drama hong ji hong ile ilgili görsel sonucu

Dizinin geçmiş sahnelerine bayıldım. Birkaç bölüm daha sürseydi seve seve izlerdim. Karakterler, mekanlar, hikaye... Cidden bayıldım. Öğretmen-öğrenci ilişkisini yanlış bulduğu için pek sevmeyenler olmuş, ben de tabii ki tasvip etmiyorum bu durumu ama dizi ya bu neticede. Yani cinayeti konu alan diziler de var, tecavüz olanlar da... Zaten bana kalırsa öğrenciyken aralarında gerçek bir ilişki de olmadı. Adam istifa ettikten sonra tam kızın peşinden koştu ki o da yalan oldu. Neyse, bu durum bana dokunmadı yani.

Ama yaşlarla yada görüntülerle ilgili bir sıkıntı yaşadım. Yani aralarında 9 yaş varmış (gerçekte de Park Shin Hye ve Kim Rae Won arasında 9 yaş var^^). Kız geçmişte 17 desek, adam 26. Zaman atlayınca kız 30, adam 39 oluyo. Tipler tamamen aynı, azcık rahatsız oldum. Keşke 13 yıl değil de biraz daha az bi zaman geçseymiş dedim.

doctors drama kim soo chul ile ilgili görsel sonucu

Ji Soo, geçmişteki serseri motosikletli arkadaş Kim Soo Cheol rolündeydi. Ben şahsen onunla birlikte geçmişlerini daha çok izlemek istedim. Bunca yıl birlikte ne yaptılar? Sevgili oldular mı? Uzunca bi süre geçmişteki bu çocuğa noldu diye merak ederken birden yeni bölümlerde karşımıza çıktı. Ama sonra da puf diye yok oldu. Nereye gitti, noldu, gitmeseydi iyiydi^^ Tam benim tipim olan bir bad boy imajlı çocuğu daha çok izlemek isterdim.

doctors drama Cheon Soon-hee ile ilgili görsel sonucu

Sonra Yoo Hye Jung'un en yakın arkadaşı Cheon Soon Hee, şahsen bu kıza bayıldım!!! Kıyafetler, tarzı, evi, cafesi her şeyi tam benlikti (benim enerjim onunki yanında ölü gibi kalır tabii). Bu kızı da daha çok görücez sandım. Hastane birbirinden yakışıklı ve bekar doktorlarla doluyken, o doktorlar da cafeye gidip gelirken birisiyle aşık olucaklar sandım ama olmadı öyle bişey. Hatta son bölümlere doğru iyice silindi, yüzünü görmemeye başladık. 

doctors drama choi kang soo ile ilgili görsel sonucu

Yine dizide en sevdiğim karakterlerden birisi Choi Kang Soo rolündeki Kim Min Seok oldu. Hatta Cheon Soon Hee ile ne kadar da yakıştırmıştım onları ama olmadı -_-
Descendants of the Sun'da büyük beğeni toplamıştı ama bu diziyle yolunun iyice açıldığını düşünüyorum zira hem hikayesi olan, hem gülen hem de ağlayan çok dolu bir karakteri canlandırdı. Bir de kafasını tıraş etme sahnesi vardı ki...Her yiğidin harcı değildir. Çok ama çok beğendim!!!

doctors drama best scenes ile ilgili görsel sonucu

Diziye doktor, asistan olarak pek çok karakter girip grip çıktı. Bir bölümde varken diğer bölümde yavaş yavaş silindi. Dizide karakterlerin böyle anlamsızca yok olmasına gıcık oldum açıkçası. Sanki o kişilerden daha çok bahsetmesi gerekiyorken, o kişi nereye gitti ne oldu anlatması gerekiyorken o sahneleri kesmişler gibi bir his.... Hoşuma gitmedi.

Görsel sonucu

Yalnız dizinin şöyle güzel bir yanı vardı, dizide gelip geçen, yüzünü bir kere gördüğümüz veya hasta rolüyle konuk oyuncu olan herkes ama herkes ünlü oyunculardı. Lee Ki Woo, Nam Koong Min, Lim Ji Yeon gibi adı bilinen oyuncuların dışında adını bilmediğimiz ama yüzünü görünce 'aaa ben bu adamı başka dizilerde de görmüştüm' dediğimiz oyuncular doluydu. Yani oldukça güçlü bir castingden bahsedebiliriz.

doctors drama best scenes ile ilgili görsel sonucu

Dizi genel olarak olaydan olaya, entrikadan entrikaya geçen, aksiyon, heyecan, yalan dolu, gümbür gümbür bir dizi değil. Daha sakin devam eden, fazla olay kalabalığı yaşamayan bir dizi. Bu sebeple 20 bölümün fazla olduğunu söylemek yanlış olmaz. Ama yarım bırakılacak bir dizi de değil. Grey's Anatomy tadında, her bölümde farklı hikayeleri olan hastalar geliyor ve dizi eğlencesini kaybetmiyor bence. 

Önceden de dediğim gibi dizinin Park Shin Hye antifanlarının kurbanı olduğuna, zavallı Kim Rae Won'un da arada güme gittiğine inanıyorum. 

doctors drama all cast ile ilgili görsel sonucu

Dizinin her zamanki gibi sonundan hiç memnun kalmadım. Kime ne odu, hayatları ne noktaya geldi, şimdi ne yapıyolar azcık gösterselerdi bize keşke. Yani böyle kalabalık kadrolu dizilerde sadece başrollerin sonunu göstermekle son olmuyor bence. Kim kiminle oldu, kimin sevgilisi var, kim mutlu, herkes şimdi ne yapıyor falan... Zavallı Jung Yoon Do ya ne oldu mesela, Jin Seo Woo arkadaşı/sevgilisiyle mutlu oldu mu, Kim Soo Cheol yeniden yürüyebildi mi, Cheon Soon Hee'nin sevgilisi olmadı mı, Choi Kang soo hastanedeki o hemşireye mi aşıkmış (anlamadım cidden)????? Binlerde soruyla bitirdim diziyi hahahaha

Tamam olay örgüsü açısından mükemmel bir dizi değildi ama bunca hakarete de gerek yokmuş diyorum şimdi. Özellikle Kim Rae Won'cuğuma yazık etmeyin ben çok seviyorum o adamı yaaaa<3<3<3

Dizilerin yorumlarını yazmadan önce genellikle kamera arkası görüntüleri izlerim. Bu dizinin kamera arkasına cidden bayıldım!!! O yüzden bikaç kamera arkası görüntüsüyle son veriyorum yazıma^^ Sana da iyi seyirler sevgili okur^^



Come and see Korean drama Doctors ♥ Please  follow, MY Instagram ^^ Look at the Doctors at the rink. Korean dramas free #Doctors#parkshinhye#shinhyepark#kimraewon#koreadrama#koreandrama#kdrama#Thailand#vietnam#indonesia#taiwan#china#hongkong#macau#philippines#malaysia#australia#newzealand#newdrama#mbcdrama#kbsdrama#kbs2drama#mbcdrama#kbs#kbs2#missa#kpop#idol

doctors drama behind the scenes ile ilgili görsel sonucu

doctors drama behind the scenes ile ilgili görsel sonucu

doctors drama funny behind the scenes ile ilgili görsel sonucu






8 yorum:

  1. En kısa sürede izlenecekler listesine alındı. :) Park Shin Hye'i ben de hiç sevmiyorum, sırf o var diye dizileri izlemek için 5-6 ay bekliyorum. :) Ard arda kaldıramıyorum kendisini. Uzun zamandır onun olduğu dizi izlememiştim. Söylediğiniz gibi kendisini geliştirdiyse bravo! Yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten geliştirmiş kendisini bu dizide. ben de sevmiyorum ama antifan değilim yani o yüzden objektif bi yorum bu sanırım^^ tüm olumsuz yorumlara rağmen tavsiye ederim^^
      esas ben okuduğunuz ve yorum yazdığınız için teşekkür ederim ^-^

      Sil
  2. Bu diziyi seven çok sevdi yada nefret etti , bende bir tane daha doktorlu dizi kaldırmayıyağımdan izlemedim . İzlemediğim için bilmiyorum yoon kyun sangın karakterini ama ben siz fliying dragonda çok sevmiştim , çok hareketli bir karakterdi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoon kyung san yüz ifadesinden dolayı sanki genel olarak soğuk tipli birisi... medikal dramalar cidden tavan yaptı ama tıbbi dilin anlaşılır olmasından dolayı falan bu dizi iyiydi bence. ben nefret hiç etmedim ama çok sevdim de diyemem dürüst olmam gerekirse. nefreti haketmiyor, çok sevmeye de gerek yok diyelim, güzel diyelim^^

      Sil
  3. Bende motorcu oğlanın kaza yaptığı bölümü yeni bitird,m. Güzel gidiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o motorcu oğlanı o sahneden sonra bol bol görücez diye bi seviniyoruz ama yetmiyo açıkçası. en çok o çocuğu izlemek istemiştim halbuki ㅠㅠ

      Sil
  4. Nedense ben bu tarz bi ilişkinin gerçek hayatta da daha uzun ömürlü olduğunu Düşünürüm bende yazmistim bu dizinin yazisini :D biraz tersini soylemisim . Olgun insan rolününü son zamanlarda daha çok sevmeye basladim sanirim bu yüzden 2. Erkek sendromlarini çok yasiyorum . onlar genelde kiza karsi anlayisli kibar oluyorlar ya :) severek izledim ben temel de sevince de diğer kusurlari hic takmadim kim öldü kim kaldı pek umursamadim :D
    Eline sağlık güzel bir yazi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında ben de oldun adam karakterini seviyorum. ayakları yere basan insanları severim ama burda adam sanki ilişkiye hazır değildi, hiç bişeyini paylaşmayan içine kapalı bir insandı. kız da daha çocuksu ve büyümemiş bi karakter olunca bana uzak karakterler gibi geldiler.
      ay ben kime ne oldu kim öldü kim kaldı çok kafaya takıyorum yaaaa-_- vallahi güzel bişey değil tavsiye etmem zaten^^

      Sil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^