''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 Ağustos 2016 Çarşamba

İzledim: Girl of 0am / Midnight's Girl Mini Dizi Yorumu


Şarkıcı olmak isteyen ama devamlı reddedildiği için hayellerinden vazgeçen Ji Dan bir karaoke barı işletmeye başlar. Bu bara her gece tam 12'de Se Ra adında bir part-time çalışan gelir. Bu kızda bir gariplik olduğunu anlayan Ji Dan yavaş yavaş olayları çözer.


Başrolde Winner grubunun üyelerinden Nam Tae Hyun var. Benim gibi bir Kpop özürlü birisi bu çocuğu tanımıyor olabilir ama çok fazla hayranı varmış. Genelde idol olup birden bire oyunculuğa atlayanlarda karakterler çok eğreti duruyor bence. Ama Nam Tae Hyun'un oyunculuunu çok beğendim ben. Hem doğal hem de samimiydi. Eminim ki en kısa sürede daha uzun ve çok bölümlü bir dizide bir rol kapar kendisine.


Se Ra rolünde ise Seo Min Ji vardı. İlk defa izlediğim oyuncu çok güzel ama %99 ihtimalle dolgu olan dudakları cidden dizi boyunca dikkatimi dağıttı, hiç hoşuma gitmedi. Güzelim kızın doğal dudakları olaymış bin kat daha iyiymiş yani.


Güzel bir olay örgüsünü 15'er dakikalık 8 bölümde zirveye çıkartıp sonra akıcı bir şekilde olayları çözen ve gereksiz soru işaretleri bırakmayan diziyi ben çok beğendim. Mini dizilerden genelde çok yüksek performans beklemeden düşük beklentiyle izlemeye başlarım. Bu diziye de öyle başladım ama beklentilerimin çok üstünde çıktı.


Buraya yazıyorum ki bu dizi Winner grubu üyesi Nam Tae Hyun'un oyunculuk kariyerinin başlangıcı olur. Pek çok yeni/yan rol oyuncuya taş çıkardı.

Dizi de oldukça sevimli, konusu, işlenişi güzel bir diziydi. Uzuuuun dizilerle vaktini harcamak istemeyip kısa kaçamaklar yapmak isteyenlere tavsiyemdir^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^