''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

23 Aralık 2015 Çarşamba

The Relation of Face Mind and Love Film Yorumum



Bu filmi açıkçası sadece Kang Ji Hwan var diye merak etmiştim ve zibilyon zamandır kenarda duruyordu. Sonunda vakit buldum.

O kadar gıcık oldum ki filmin pek çok noktasına, bunları söylemezsem içim rahat etmez.Yani az buçuk spoiler yiyebilirsiniz -her zamanki gibi-.

Öncelikle filmin senaryosu Jack Black'in çok meşhur bir filmine benziyor. Shallow Hal. Kesin bilirsiniz, bilmiyorsanız da izleyin derim çünkü hem çok güzel bi film hem de çok güzel bir film.


Bizim filmimizin de konusu Shallow Hal tarzında ama kesinlikle aynı değil. Bir trafik kazası sonucu 2 günlüğüne görüşü bozulan, çirkin kızları güzel, güzelleri çirkin gören bir adamı izliyoruz. (Bunun ne kadar saçma olduğundan bahsetmek bile istemiyorum)


Filmde gıcık olduğum şeyleri bir bir anlatmak istiyorum

>Film ve dizilerde çirkin kız imajını yaratmak için kızın saçını başını bozmalarına, makyajsız hale getirmelerine yada çirkin kıyafetler giydirmelerine feci uyuzum. Burda da kızımızı herkesin çirkin görmesine sebep olan tek şey bozuk dişleri.

>Aynı şekilde e kızım madem sen bu durumdan muzdaripsin yaptırsana dişlerini. Yaptır da kurtul 'ay çok çirkinim' psikolojisinden.
           
>Adamın kıza sadece iki günde aşık olması aşırı saçma. Sadece iki gün yani yok artık.


>Kız kendisi ayı gibi yemek yerken karşısında hapur hupur yemek yiyen adamlara aşağılar gözlerle bakıyor. İkiyüzlü!


>Yine kendisi çirkin diye erkek arkadaş bulamaz, terk edilir ve çok üzülürken 'erkek dediğin çok yakışıklı olacak, ağzı şöyle olacak bacakları böyle olacak' diye aç gözlülük                                      yapıyor. İkiyüzlü!



              > Kendisini terk eden adamı kadın avcısı ilan ederken her buluşmaya seksi iç çamaşırlarıyla                    gidip karşısındaki her adamı sırnaşık hareketlerle yatağa atmaya çalışıyor. İkiyüzlü!



              >Kendisini terk eden adamı onunla bir gece yatıp kenara atmakla suçlarken ilk adam                            kendisine karşı edepli ve nefsine hakim bir şekilde yaklaşırken bilinçli bir şekilde yılışık                      davranıp adamla yatmak için çabalayan kendisiydi. İkiyüzlü!

>Peki kendisini sırf çirkin diye tek günde terk eden adamı affetmesine ne demeli???

>Peki bir insan sizi, huylarınız ölen sevgilisine çok benziyor diye severse hata mıdır sizce? O               kişinin sadece ayı tarz kadınları sevdiğinin göstergesi değil midir?

>Peki filmin sonunda kızın yaptığı terbiyesizliğe ne demeli? Kendisi gerçekten 'çirkin'ken                  kendisini görüp kaçan adama sinirlenen kadın, yakışıklı olduğunu bildiği bir adamı geçici olarak        çirkin gördüğünü bile bile ortalığı ayağa kaldırıyor (Spoilerın babası!) Yok efendim çocuk                  domuz gibiymiş de güzel sözleri yakışıklı adamdan duymak istiyormuş da bilmem ne! Ben adam        olsam orda terk ederdim, hem de bu kadar olay sonrası haklı olurdum.

Sonuç olarak dış güzelliğin değil iç güzelliğin önemini vurgulamaya çalışan bir filmde bu kadar sığ ve yüzeysel bir kızın ne işi vardı anlamadım.

Eleştirilerimden bıktınız mı bilemem ama gerçekten gıcık oldum  ve fikirlerimi etrafımda kime anlatsam Kore filmi falan izlemediklerinden dikkate almayacağı ve yarım kulakla dinleyeceği için elbetteki güzel okurlarıma döküldüm^^

Bu gıcıklıkları merak ediyorsanız izleyin tabi, yada Kang Ji Hwan hayranıysanız. Yoksa elinizi sürmeyin derim!!!


1 yorum:

  1. iki filmide izledim tabiki önerinle Kore yapımı gerçekte tam bir çöp sırf merakımdan izedim tüm dediklerine aynen katılıyorum kıza gıcık oldum öyle böyle değil!!! Shallow Hal bu film çok güzeldi hem güldüren hem öğretici cidden uzun zamandı ağız tadıyla film izlememiştim çookk teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^