''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Aralık 2015 Çarşamba

Melly'den Melly'ye: Happy 2016!!!

Eminim ki pek çok laf eden ve yanlış bulan olacaktır. Biz evimizde her sene kocaman bir yılbaşı ağacı kurarız ben kendimi bildim bileli. Altına herkes birbirine aldığı hediyeleri yığar ve yılbaşı sabahı açarız. Evet belki noele benzetilebilir ama bizimki sadece yeni gelen yılı umut ve mutlulukla karşılayıp birbirimizi mutlu etmek için oluşturulmuş bir gelenek. Benim için yılın en güzel zamanı bu zamanlar ve evde herkes hem ailece ağacı kurarken hem birbirimize hediyeler alırken hem de hediyelerini açarken çok ama çok mutlu oluyor. İçimizde art niyet olmadan ve kimseye zarar vermeden mutlu olabiliyorsak da bu kimseyi ilgilendirmemeli sanırım. Kimseye sorgulamak düşmez ama bu masum etkinliğin inancımdan da bir şey eksiltmediğini düşünüyorum.

Her neyse efendim... Bu sene yine aile bireylerime hevesle hediyeler alırken kendimi de ihmal etmedim ^-^ Evet onlar bana alacak biliyorum ama gözüme kestirdiğim 2-3 şeyi alıp yeni yıl için gerekli umut ve neşeyi acık da kendi kendime pompalayayım dedim.

Okurlarımın da seveceğini düşündüğüm için paylaşmak istedim.

Not: Arkadaşlar fotoğraf yeteneğim hiç yok, baya masaya koyup telefonla çekiyorum. Süs, püs, ışık, açı bilmem yani. Kusura bakmayın, tek amacım size göstermek^^


Daha önceki 2015'in en iyi Kore kozmetik ürünleri yazımı okuyanlar göz kremi bulmak konusunda sıkıntı yaşadığımı görmüştür. Hala 'işte bu!' diyebileceğim göz kremini bulamadığım için yeni bir krem denemek istedim. Mizon Collagen Power Firming Eye Cream adını bolca duyduğum bir kremdi. Bakalım benim cildime nasıl gelecek.


Yine önceki yazımda Skinfood'un First Essence ile aşk yaşadığımı, 10 üzerinden 15 verdiğimi falan yazmıştım. Durum böyle olunca başka bir markaya da şans vermeyi düşünüyordum first essence konusunda. Henüz bitmesine çok olduğundan alasım yoktu ama yılbaşı indirimlerini görünce yine adını bolca duyduğum Mizon First Essence Galactomyses Ferment Filtrate i attım sepete. Cidden meraklıyım bu ürün konusunda.


Aslında internetten kitap almayı hiç sevmem. Kitapları elime almayı, arkasını okumayı, sayfalarını karıştırmayı, hissetmeyi seviyorum. Ama bu kitap!!! So Ji Sub'a olan büyük aşkım kitabı ön siparişle almama sebep oldu. Dayanamadım söyledim. Kitabı elime alınca da inanamadım. Sayfa sayfa resimler, duygular, hikayeler... Bu kadar iyi olacağını beklemiyordum. Gerçekten çok mutluyum ve bir şekilde sonunda So Ji Sub'un bir parçasına dokunabilmiş gibi hissediyorum (hasta mıyım???).


Çok büyük bir Alice hayranıyım ama kitap koleksiyoneri değilim maalesef. Ama bu Tim Burton'un filminden uyarlanan çizgi romanı hiçbir kitabevinde daha önceden görmemiştim. Ya yok yada benim körlüğüm. O kadar büyük heyecanla aldım ki anlatamam. Eve geldiğinde daha da mutlu oldum çünkü kitabın sonunda, kitabın yaratım sürecine dair bilgi veren bir bölüm var. Renkler, çizimler anlatılamaz, çok güzel. O yüzden bu yılın en büyük hediyelerinden birisi oldu bu bana.

Biliyorum hepimiz çok sık alışveriş yapıyoruz ve dönem dönem de herkes bloglarında paylaşıyor. Ama sanki doğum günü, yılbaşı gibi dönemlerde kendimize aldığımız hediyeler daha özel oluyor gibi. Daha içten istediğimiz, kendi ruhumuzu yansıtan özel parçalar oluyor. En azından bende öyle durum. Eğer sizlerin de kendinize aldığınız hediyeler varsa paylaşın lütfen. Kendi kendimize aldığımız hediyeler, sanki bir parça bizi anlatıyor ve tanıtıyor gibi, ne dersiniz?



Ben yılbaşı gecesini bi klasik olarak ailemle, Allah verdiğince bereketli bir sofrada, tombala oynayıp müzik dinleyerek ve birbirimize hediye vererek geçireceğim.

Yeni yılda umarım hediye verenleriniz ve etrafınızda hediye verebileceğiniz insanlarınız çok olur. Kendinize çok iyi bakın. 2016'da bütün dualarınız kabul olsun ve güzellikler sizinle olsun sevgili okurlarım.

Benim de dualarım bol... Kendimle, ailemle, ülkemle, Afrika'daki insanlarla ve küresel ısınma sonucu dengesi bozulan vahşi doğadaki canlılarla ilgili (listem garip mi?). Allah hepsini kabul etsin.


6 yorum:

  1. Amin canım ^^
    Şu ağaç olayına takılanları ben de anlamıyorum ağacı süslemek bambaşka bi heyecan ve kesinlikle dine bağlanması hoşuma gitmiyor. Parayla imanın kimde olduğunu Allah bilir sonuçta ve kimsenin kimseyi yargılama gibi bir yetkisi de yok.
    Hediyelerini çok beğendim ama o kitap o kitaaapppp tabii ki hasta değilsin :)
    Gözlerimden kalpler fışkırarak baktım o fotoya. Ben de alacağım inşallah bi indirime girseydi :D
    Ben de kendime bir kaç şey aldım ruh ikizim olarak seninkilere benzer şeyler olduğunu söylemeliyim. ^^
    Mutlu yıllar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağaç ve kutlama olayıyla ilgili benimle aynı düşünmene çok sevindim. gerçekten parayla imanın kimde olduğu belli olmaz, insanları böyle şeylerle yargılamamak lazım. bunlar sadece hayata mutluluk katan küçük renkler^^

      beni en iyi senin anlayacağın biliyodum ruh ikizim <3
      kitabı aldım ama okumaya kıyamadım daha elime alıp alıp göz atıyorum, bitmesin diye kenara koyuyorum hahah
      senin kendine aldıklarını da merak ettim bak şimdi! eminim ben de onlara bayılıcam çünkü beğenilerimiz acayip aynı ^^

      Sil
    2. Kesinlikle katılıyorum insanı mutlu eden hoş, zararsız şeyler.
      Ahh ahh anlamaz mıyım ben de alsam kıyıp okuyamazdım herhalde bitmesin diye :D kendime aldıklarımı maalesef resim atamadığım içi gösteremiyorum :/ (bloggerın sevmediğim bi yonu daha)
      Ya bi de yanlış anlamazsan twitter face bi yerden bulsan beni senin yok galiba cidden cok merak ediyorum seni. Hayir sizofrenmisim de kendi kendime konusuyormusum gibi hissediyorum bazen o kadar ayniyiz :D

      Sil
    3. haha ben blogumu 'kimliğini belirtmek istemeyen yazar' olarak yazıyorum ^^
      haklısın valla böyle arkadaşlık bir zor oluyor. sana zahmet olmazsa bana simlibalon@gmail.com dan bir mail atsan da orda bütün 'gizli' kimliğimi paylaşsam senle^^

      Sil
  2. so ji sub kitabından ve alice kitabından benimde alamaya niyetim vardı.pek çok sitede ben o alice kitabını görmüştüm ama pahallı gelmişti.bi fırsat bulursam alıcam inşlhh.keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bulursun, aslında ben alice'i çok uyguna aldım da hangi siteden aldığımı bir hatırlayabilsem -_-
      gerçekten çok güzel bi kitaaaap^^
      yorumun için çok teşekkürler <3

      Sil