''If you want the rainbow, you have to deal with the rain''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Nasıl da Gözümden Kaçmış ki Bu? She's on Duty


Neden mi şaşırdım gözümden kaçtığına? Öncelikle filmde sempatikliğin kitabını yazmış, arım balım peteğim, gamzeli piremsim Gon Yoo var. Daha sonra da 'beğenmediğim tek bir filmi dizisi olmaz mı bi insanın yaaa' dedirten, şahane kadın Kim Sun Ah. Dha ne olsun???


Filmin konusu şöyle: Aslen polis olan Chun Jae In, peşinde olduğu suçlulardan birisini yakalamak için kızını takip etme görevi alır. Bunun için de bir öğrenci kılığına girerek kızı okuluna girmek, onunla yakınlaşmak ve arkadaş olmak zorundadır. Bu sırada sınıftaki öğrencilerden olan ama aslında kim olduğundan pek emin olamadığı Kang No Young ile tanışır. Ve pek tabii olaylar gelişir.


Filmin en güzel yanı Gong Yoo'nun olmasıydı.


Yok, Gong Yoo'nun yine ve yeniden öğrenci rolünde olmasıydı. (Malum çok rolü var ve hiç şikayetçi değilim ben bundan^^)


Yok yok, Gong Yoo'nun dövüşmesiydi.


Neyse ben filmin en güzel yanını düşünedurayım, siz bu filmi kesinlikle izleyin derim!


Gong Yoo ve Kim Sun Ah mükemmel bir ikili, sevimli bir senaryo ve ne zaman başladığını anlamadan şıp diye biten bir film.

Hala şaşırıyorum benim gibi sınırsızca dizi, film izleyen bir kız nasıl bunu gözünden kaçırmış diye. Neyse efendim, şans diyelim =)

Size de iyi seyirler dilerim ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de izledin mi? İzlemedin mi? Peki şimdi izlemeyi düşünüyor musun? Bekliyorum yorumlarını^^